|
|
mdr8
|
|
|
standbeeld? doe ff normaal...
het probleem is dat veel voetballers de eventuele gevolgen niet kunnen overzien van een wilde actie, zoals die van Axel Witsel: hij doet te agressief maar de andere speler ook, kwestie van wellicht een seconde of de rollen waren omgedraait geweest.. Maar lang schorsen moet je zeker, want deze gevallen gelden als voorbeeld voor de rest, dit soort domme, ogenschijnlijk onschuldige overtredingen (als hij m net met een paar graden anders raakt breekt er helemaal niks) kunnen zomaar fout aflopen! (Ik refereer even terug aan Bouaouzan)
Maard ie karatetrap is bewust iemand willen mischandelen, hij moet strafrechtelijk vervolgd worden. Dat vindt ik sowieso van toepassing in het voetbal, of welke sport/situatie dan ook.. opzet = opzet
betreft Eduardo: terecht! schwalbes zijn mn grootste ergernis in het voetbal! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Totdat je een keer door een schwalbe kampioen word...
1 schwalbe maakt nog geen zomer! ;-) |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: die schwalbe maakt dus wel zomer dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
dan wel, maar om kampioen te worden heb je vaak meer schwalbes nodig. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
waarom hebben we het hier eigenlijk over belgen die elkaar verrot schoppen.
nou nog eentje uit de oude doos (ff doorspoelen naar 0.19)
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wat is er mis met een springkussen???>.... |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: hehehehe lol tering hebben die voetballers nu alweer een weekend vrij pfffff!!!!ik heb ook vakantie!haha ik volg het programma van de voetballers(feyenoord)wanneer die vrij zijn ben ik het ook hehehe uhum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: daar krijg je pijn aan je hoofd van in de woonkamer/slaapkamer..... |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: vertel, wat heb je uitgespookt??? |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
vraag dat maar aan de buren lol..... effe wat anders zwolle-degraafschap is op tv en aangezien we niks te doen hebben....wie kijkt ook toevallig??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
sorry moet nog 12 minuten werken........ |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik zeg hup tegen de boeren |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Hoe lomp nam ie die penalty dan. Als je 3-0 voor staat en je neemt hem zo zeg ik nog ok maar bij 1-2 achter....tja... |
|
|
|