BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Feyenoord Gevoel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 december 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Dit seizoen is het Feyenoord gevoel weer terug bij mij, natuurlijk blijf je altijd Feyenoorder, maar als je zoals ik fan op afstand bent en sporadisch in De Kuip komt, gaat het niet alleen om de sfeer in het stadion en er omheen, maar toch vooral om de wedstrijden en de spelers. Eindelijk zie ik weer 11 kerels in t veld die ervoor willen vechten, Clasie is mijn grootste held en daarna Guidetti die een veelste grote bek heb, maar dat zie ik graag. Heerlijke technische staf met 3 oud spelers en in de wedstrijden tegen de toppers de baas zijn en domineren,

FEYENOORD TILL THE END
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 december 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Mooie post en herken het helemaal.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 december 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Ook een fan op afstand? Wij zijn nepperts man.... ghehe waar woon je?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 december 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Zaanstad, kom zo'n 3 tot 5 keer per jaar bij thuiswedstrijden. Te weinig.

Weet je, gisteravond sprak ik een 16 jarige jongen, tussen al z'n 020/AZ maten, trots op z'n Feyenoord-trainingsjack. En hij was cool en zegt doodleuk dat Feyenoord altijd zijn club is en zijn trots en dat niemand hem dat afneemt.

Bijzonder blijft: ook met zo'n jonge jongen heb je weinig woorden nodig om elkaar direct te snappen. Het is dat gevoel.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 december 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Mooi Quiroz, mooi verwoord. Clasie is absoluut mijn held met Guidetti erachter.
Heerlijk hè dat gevoel, vlinderssssss.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 december 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 22:01 schreef FR-Henk het volgende:
Zaanstad, kom zo'n 3 tot 5 keer per jaar bij thuiswedstrijden. Te weinig.

Weet je, gisteravond sprak ik een 16 jarige jongen, tussen al z'n 020/AZ maten, trots op z'n Feyenoord-trainingsjack. En hij was cool en zegt doodleuk dat Feyenoord altijd zijn club is en zijn trots en dat niemand hem dat afneemt.

Bijzonder blijft: ook met zo'n jonge jongen heb je weinig woorden nodig om elkaar direct te snappen. Het is dat gevoel.
Dat gevoel herken ik, de trots om met een Feyenoord shirt naar school te gaan, of waar dan ook. Het is inderdaad iets wat in je bloed zit, ik kan me ook gewoon niet voorstellen als ik al die wannabe Vitesse en Ajax fans zie dat die hetzelfde gevoel hebben als wij Feyenoorders, eerst komen je ouders, dan je vrienden en familie en dan de rest, maar als er iets is waar ik het elke dag over heb, waar ik ongelooflijk mee zit in goede en slechte tijden en waar ik zo veel van hou is dat Feyenoord.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 december 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 22:02 schreef RenatoBos het volgende:
Mooi Quiroz, mooi verwoord. Clasie is absoluut mijn held met Guidetti erachter.
Heerlijk hè dat gevoel, vlinderssssss.
Ook weer die trots die we hebben! Eerst vond ik die Guidetti een loser met een te grote bek, maar nu begrijp ik wat iedereen zo zag in die Babovic... We hadden onderhand een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokio opgelopen, wij zijn Feyenoord! Iedere speler zou graag in onze Kuip willen spelen, een speler als Bellamy die overal geweest is zou hier graag willen spelen, Tony Adams die alles gewonnen heeft zou hier graag ooit nog willen trainen, een club die alle grote prijzen heeft gewonnen!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 december 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 22:04 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat gevoel herken ik, de trots om met een Feyenoord shirt naar school te gaan, of waar dan ook. Het is inderdaad iets wat in je bloed zit, ik kan me ook gewoon niet voorstellen als ik al die wannabe Vitesse en Ajax fans zie dat die hetzelfde gevoel hebben als wij Feyenoorders, eerst komen je ouders, dan je vrienden en familie en dan de rest, maar als er iets is waar ik het elke dag over heb, waar ik ongelooflijk mee zit in goede en slechte tijden en waar ik zo veel van hou is dat Feyenoord.
Haha!
Ik had agenda's schoolboeken vol met foto', stickers van Feyenoord en Feyenoorders. En natuurlijk alleen maar 020 fans om me heen. Dat maakt je dan nog sterker, nog trotser op een club die zij niet hebben.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 december 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 22:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Haha!
Ik had agenda's schoolboeken vol met foto', stickers van Feyenoord en Feyenoorders. En natuurlijk alleen maar 020 fans om me heen. Dat maakt je dan nog sterker, nog trotser op een club die zij niet hebben.
Ik ook, alles waar ik mee schrijf en lees is Feyenoord, mn kamer hebben we laatst opnieuw geverfd, was alleen al een doos kwijt aan de Feyenoord posters die aan de muur hingen, allemaal weg..... Dan blijft natuurlijk wel het dekbed, de lampen etc etc etc,

Met 020ers om je heen maakt de liefde heel sterk idd, maar de rivaliteit met 020 maakt het ook veel groter, er zit gewoon een diepgewortelde haat tegenover ajax... Misschien is het jaloezie, altijd die vernederingen die ze ons toebrachten, maar laatst was er een nieuwe leerling in de klas met een ajax tas, na 2 dagen had ze een nieuwe hahah, heb de klas iig ajaxvrij gemaakt.. nou dit hele gebied nog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door Quiroz --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 22:11 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik ook, alles waar ik mee schrijf en lees is Feyenoord, mn kamer hebben we laatst opnieuw geverfd, was alleen al een doos kwijt aan de Feyenoord posters die aan de muur hingen, allemaal weg..... Dan blijft natuurlijk wel het dekbed, de lampen etc etc etc,

Met 020ers om je heen maakt de liefde heel sterk idd, maar de rivaliteit met 020 maakt het ook veel groter, er zit gewoon een diepgewortelde haat tegenover ajax... Misschien is het jaloezie, altijd die vernederingen die ze ons toebrachten, maar laatst was er een nieuwe leerling in de klas met een ajax tas, na 2 dagen had ze een nieuwe hahah, heb de klas iig ajaxvrij gemaakt.. nou dit hele gebied nog
Ja, is ook een manier, 020-vrij maken. Is lange weg te gaan man.
Ik vond (en vind het nog) het vooral zielig voor ze dat ze nooit de clubliefde kunnen voelen die een Feyenoorder voelt.
Suijltje
 Suijltje - donderdag 15 december 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Als radio Rijnmond aan mij vraagt:" wat betekend Feyenoord voor je", en ik beantwoord zijn vraag met: WAT BETEKEND HET NIET"????????
Is dat dan een Feyenoord-gevoel, of niet?
Het IS en BLIJFT nou eenmaal door je aderen stromen he!
Om FTID zijn 'nickname' te gebruiken: FEYENOORD TILL I DIE!!!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 december 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 22:17 schreef Suijltje het volgende:
Als radio Rijnmond aan mij vraagt:" wat betekend Feyenoord voor je", en ik beantwoord zijn vraag met: WAT BETEKEND HET NIET"????????
Is dat dan een Feyenoord-gevoel, of niet?
Het IS en BLIJFT nou eenmaal door je aderen stromen he!
Om FTID zijn 'nickname' te gebruiken: FEYENOORD TILL I DIE!!!
Je hebt het echt perfect verwoord, in die paar zinnen schetste je het beeld dat ik ook had.

Schelden en tieren als het slecht gaat en janken van geluk als het goed gaat!!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 december 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 22:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, is ook een manier, 020-vrij maken. Is lange weg te gaan man.
Ik vond (en vind het nog) het vooral zielig voor ze dat ze nooit de clubliefde kunnen voelen die een Feyenoorder voelt.
Inderdaad, ik denk niet dat er een andere club is in Nederland bij wie het zoveel losmaakt als bij ons, misschien in Engeland, maar Feyenoord is ook een club met de Engelse sfeer, een volksclub.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 december 2011 - 22:42   quote  deeplink  
Ga door jongens, ga door dit leest zo lekker, zo herkenbaar!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 december 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 22:42 schreef RenatoBos het volgende:
Ga door jongens, ga door dit leest zo lekker, zo herkenbaar!
Zal ik een boek gaan schrijven?
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 december 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Overigens, Het Legioen word altijd zo geroemd, en terecht natuurlijk, maar wat is De Kuip zonder Legioen? Ik krijg altijd kippenvel als ik Het Legioen zo bezig zie, maar De Kuip, daar krijg ik pas echt kippenvel van..... Het binnenlopen van De Kuip is echt magisch.... Wat zijn wij nog zonder Kuip?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 december 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Dan zijn we naakt als we die niet zouden hebben. De Kuip is ons uithangbord. Hier tonen wij ons aan de hele wereld. Hier laten wij zien hoe mooi het is om voor Feyenoord te zijn. Onze trots van Zuid.
JanM
 JanM - vrijdag 16 december 2011 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 22:06 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ook weer die trots die we hebben! Eerst vond ik die Guidetti een loser met een te grote bek, maar nu begrijp ik wat iedereen zo zag in die Babovic... We hadden onderhand een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokio opgelopen, wij zijn Feyenoord! Iedere speler zou graag in onze Kuip willen spelen, een speler als Bellamy die overal geweest is zou hier graag willen spelen, Tony Adams die alles gewonnen heeft zou hier graag ooit nog willen trainen, een club die alle grote prijzen heeft gewonnen!
Veel van wat je schrijft is super herkenbaar, alleen erg jammer dat je dan ineens over Babovic begint. Die heeft i.t.t. Guidetti alleen maar een grote bek gehad en helemaal niets gepresteerd. Sorry MMM ... moest ik ff kwijt!
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 16 december 2011 - 07:03   quote  deeplink  
babo.jpg

Hij heeft in de weinige wedstrijden die hij mocht spelen, veel gebracht hoor JanM!..

En nu laat ik babovic weer los en hebben we het weer over Het Legioen, Feyenoord, Suijltje, Fam. Coolegem en alle andere dingen die er toe doen. !
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 december 2011 - 07:14   quote  deeplink  
Haha JanM maakt geen vrienden vandaag, schijnt ook een soort Feyenoordgevoel te zijn.
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 16 december 2011 - 07:51   quote  deeplink  
Wat mij nog heel goed bij staat is de periode met De Wolf. Op het moment dat er een overtreding werd gemaakt op één van zijn teamgenoten ging De Wolf alvast vertellen dat de dader straks wel terug gepakt ging worden. Regelmatig hoorde je dan ook in De Kuip: .... gaat eraan olé, olé. GE WEL DIG
Els
 Els - vrijdag 16 december 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2011 - 07:51 schreef rich Arnhem het volgende:
Wat mij nog heel goed bij staat is de periode met De Wolf. Op het moment dat er een overtreding werd gemaakt op één van zijn teamgenoten ging De Wolf alvast vertellen dat de dader straks wel terug gepakt ging worden. Regelmatig hoorde je dan ook in De Kuip: .... gaat eraan olé, olé. GE WEL DIG
En: Ze zijn bang voor John de Wolf. Dat was ook prachtig.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 16 december 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Hee, Els, blij je weer te zien/lezen!
MMM
 MMM - vrijdag 16 december 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 22:06 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ook weer die trots die we hebben! Eerst vond ik die Guidetti een loser met een te grote bek, maar nu begrijp ik wat iedereen zo zag in die Babovic... We hadden onderhand een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokio opgelopen, wij zijn Feyenoord! Iedere speler zou graag in onze Kuip willen spelen, een speler als Bellamy die overal geweest is zou hier graag willen spelen, Tony Adams die alles gewonnen heeft zou hier graag ooit nog willen trainen, een club die alle grote prijzen heeft gewonnen!
Babovic en Guidetti in 1 team zou helemaal geweldig zijn. Dit soort spelers heb je nodig in een team.
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 16 december 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2011 - 16:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Babovic en Guidetti in 1 team zou helemaal geweldig zijn. Dit soort spelers heb je nodig in een team.
Ik ben voor. en de Baab///HELD kost ook niets als zijn vader nog genoeg over heeft.
MMM
 MMM - vrijdag 16 december 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2011 - 16:19 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Ik ben voor. en de Baab///HELD kost ook niets als zijn vader nog genoeg over heeft.
BAAB///HELD!
van geil
 van geil - vrijdag 16 december 2011 - 22:52   quote  deeplink  
the voice off
FEYENOORD
Els
 Els - vrijdag 16 december 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Waarom moet de stem uit?
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 17 december 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Was juist zo indrukwekkend de laatste thuis wedstrijd.

Ik zeg: The voice on
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 08 juli 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Het is bij mij veel minder geworden eigenlijk, als het slecht gaat sta je met de club op en ga je er mee naar bed, maar nu is het anders! Vind ik!
Sensi
 Sensi - zondag 08 juli 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Totaal niet mee eens. Sterker door strijd. Ik heb meer zin in dit seizoen dan dat ik in vorig seizoen had hoor. Niet dat ik toen geen zin er in had maar juist na een goed seizoen is het gevoel sterker bij mij dan een slecht seizoen. Sowieso sta ik met Feyenoord op en ga ik er mee slapen of het nou goed gaat of niet.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 08 juli 2012 - 17:32   quote  deeplink  
Ja dat wel. Maar de passie als het slecht gaat is groter. Ik heb er nu ook enorm zin in, maar je zit er niet zo over in dan wanneer het slecht gaat. Maar natuurlijk heb ik dit liever dan als het slechtgaat.
van geil
 van geil - zondag 08 juli 2012 - 17:42   quote  deeplink  
ook Cabral steunen...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 juli 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 17:01 schreef Nummer Zeven het volgende:
Het is bij mij veel minder geworden eigenlijk, als het slecht gaat sta je met de club op en ga je er mee naar bed, maar nu is het anders! Vind ik!
Hehehe, snap ik wel. Als supporter voelde ik de afgelopen jaren die pijn heviger dan de vrolijkheid van nu.
Nu is het meer gevoel van hoop. Niet van overtuiging, vooralsnog.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 08 juli 2012 - 18:43   quote  deeplink  
Idd!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 juli 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 17:32 schreef Nummer Zeven het volgende:
Ja dat wel. Maar de passie als het slecht gaat is groter. Ik heb er nu ook enorm zin in, maar je zit er niet zo over in dan wanneer het slecht gaat. Maar natuurlijk heb ik dit liever dan als het slechtgaat.
4X kampioen achter elkaar zou ook verschrikkelijk zijn en dat meen ik ...
De haat van verlies is gewoon mooier dan de liefde voor de winst!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 09 juli 2012 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 20:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

4X kampioen achter elkaar zou ook verschrikkelijk zijn en dat meen ik ...
De haat van verlies is gewoon mooier dan de liefde voor de winst!
Haha idd. Het mooiste is gewoon elk jaar meedoen om het kampioenschap, en een verlies abnormaal is en jegeen hap meer door je keel krijgt, ipv een gewoonte..
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 20:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

4X kampioen achter elkaar zou ook verschrikkelijk zijn en dat meen ik ...
De haat van verlies is gewoon mooier dan de liefde voor de winst!
Kon jij het de komende jaren wel eens slecht gaan krijgen kerel ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 17:50   quote  deeplink  
5267c88a99c46bccfaca84d7d442c53b.png

Het is nu anderhalf seizoen geleden en het onderwerp is voor echte Feyenoorders nog steeds beladen: het vertrek van Leroy Fer en Georginio Wijnaldum uit de Kuip. Ze moesten voor hun gevoel weg en waren de dagelijkse sleur op Varkenoord zat.

De discussie of ze de juiste keuze maakten en of ze met die keuze Feyenoord op een bizar moment in de geschiedenis in de steek lieten, is vaak genoeg gevoerd. Daar hoef ik het dus niet nog een keer over hebben. Ik ben alleen één ding aan die transfer nooit vergeten.

Rond december deden Wijnaldum en Fer een interview in de VI. Na een korte schijn verontschuldig aan de Feyenoord supporters vertelt Leroy Fer dit: Ik heb me toch een beetje vergist in de grootsheid van Feyenoord. Toen ik er middenin zat zag ik het niet, nu ik vertrokken ben besef ik het pas. Die uitspraak van Leroy (vroeger voor ons nog gewoon Lerra) hield me bezig. Tuurlijk, ik weet hoe groot Feyenoord is en hoe groot wij als supporters Feyenoord maken, maar ik besefte nog niet wat Feyenoord bij andere mensen inboezemde.

En net een dag nadat ik het interview nog eens nagelezen had kwam voor mij de mooiste bevestiging. Als liefhebber van echte voetbalsfeer ga ik nog al eens naar wedstrijden in het buitenland. Afgelopen weekend was het de beurt aan België. Zaterdagavond zat ik met een Inter Millaan-Feyenoord sjaal uit 2002 om mn nek bij KV Mechelen-Bergen. Vlak voor het begin van de wedstrijd kwam een Mechelse supporter naar me toe, die zag dat ik en mijn vrienden voor Feyenoord waren. Jaren had hij een passie gehad voor Feyenoord, en wou alles over de club weten. Ik vertelde hem over Milaan uit met 12.000 Feyenoorders, over de 4-2, over 1970. Van alles wist hij af en alle Belgische supporters die inmiddels om mij heen zaten praatten met diep ontzag over Feyenoord.

Of je nou over de grens gaat of niet, Feyenoord is overal groot. Misschien zat ik er net als Leroy Fer te erg middenin, maar wat ik ben blij dat ik daar achter kom nu ik er nog ben.

Een Rotterdamse groet,
Edwin.

Bron:FRFanatic
van geil
 van geil - vrijdag 28 september 2012 - 20:19   quote  deeplink  
het houden van gevoel.....

pijne buik als t slecht gaat....

erop spuien,,,en toch koesteren...

ontopic:) n orgasme
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juni 2013 - 00:07   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 juli 2013 - 16:20   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 juli 2013 - 19:18   quote  deeplink  
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 juli 2013 - 21:40   quote  deeplink  
Was er maar MEER Feyenoord gevoel, dan hadden we dat gelul van RDK niet gehad en iedereen zich alleen op een nieuw stadion gericht ... Supporters kunnen helaas emotie en realisme niet onderscheiden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 juli 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 21:40 schreef lijdensweg het volgende:
Was er maar MEER Feyenoord gevoel, dan hadden we dat gelul van RDK niet gehad en iedereen zich alleen op een nieuw stadion gericht ... Supporters kunnen helaas emotie en realisme niet onderscheiden.
Dan ben jij ook een supporter L..!!!
VVout
 VVout - vrijdag 19 juli 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 21:40 schreef lijdensweg het volgende:
Was er maar MEER Feyenoord gevoel, dan hadden we dat gelul van RDK niet gehad en iedereen zich alleen op een nieuw stadion gericht ... Supporters kunnen helaas emotie en realisme niet onderscheiden.
Warme kroketten binnen vijf minuten en meer geld voor de club, maar ja wat doen we. Juist gewoon nix,
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Het twaalfde man-gevoel is iets dat moeilijk onder woorden te brengen is. Het is iets dat je moet zien. Iets dat je moet beleven. Daarom hebben we er een film over gemaakt. Een film die je laat onderdompelen in het Feyenoord-gevoel. Als kijker voel je als het ware jezelf toeleven naar het nieuwe seizoen. We hopen dat het voor jou een gevoel van herkenbaarheid oproept.

http://youtu.be/qt6P1t-6jHk
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 juli 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Feyenoord is een maat voor het leven.
Loslaten is onmogelijk.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 26 juli 2014 - 23:12   quote  deeplink  
Ik denk dat niemand makkelijk van ons wint. En dat is het echte Feyenoord gevoel
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 juli 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Jij wilt gewoon weer drinken..!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Feyenoord Gevoel









0.0209910