|
|
vi medewerker
|
|
|
Anderson Luis Da Silva Luisaõ maakt op het laatste moment de overstap van Benfica naar Ajax. Luisaõ zou door Benfica op het laatste moment zijn aangeboden bij Ajax. Of het om een verhuur of verkoop gaat is nog onduidelijk. Luisaõ is 27 jaar, 1.93 m groot en heeft 34 interlands achter zijn naam waarin hij twee keer scoorde. Afgelopen seizoen kwam de Braziliaan ook al niet veel aan spelen toe. Martin Jol heeft voor het sluiten van de transferwindow eindelijk zijn gewenste 'topverdediger' binnen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee haalt dus niet.. hij is aangeboden dus of hij het wordt is onduidelijk en we hebben er een andere topic voor.. dus sluiten deze hap.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
.... zou het dan toch waar zijn ? |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
zou leuk zijn, maar of die zelf zou willen?? maar ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo goed, is heel traag aan de bal en als je druk op hem zet is die niet goed.. maarja ik zie het allemaal om 18:00 uur wel wie is bij zijn of weg zijn.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
pff nog zo lang:P wordt gek hier:P |
|
|
|
|
richard70
|
|
|
laten we niet op de feiten vooruit lopen en gewoon afwachten wie erkomt er worden nu zoveel namen genoemd en niemand weet het zeker |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
leuke vind ik gewoon dat deze namen nooit in de media zijn verschenen gewoon knap werk van het bestuur.. denk ook dat Alves een afleiding was.. |
|
|
|
|
Mauricje
|
|
|
Man. Wacht toch even een uurtje of 3/4 dan weet je meer en dat is echt nieuws. Nu maak je sommige mensen gek en blijkt dat het niet waar is. |
|
|
|
|
raver
|
|
|
Die vi medewerker is zo nep als sinterklaas zn baard....Dit klopt niet....sluiten die hap.
Gewoon nog ff geduld en hopen dat op de officiele site straks de komst vaan een sterke verdediger bevestigd word. |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
ja dat weet je toch niet hoor. als je van tevoren dit verhaal over kerlon had gehoord dan had je waarschijnlijk hetzelfde gezegd, schijnbaar is ajax eens wakkeer geworden!! |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
Ik weet het nie geloof het allemaal pas als het op ajax.nl sta |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
deze speler kunnen ze niet betalen joh, veeels te duur! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
als benfica graag van hem af wilt en hij kan daar niet meer rekenen op een basisplaats zijn sommige speler bereidt in te leveren |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
ja precies zoals je het zegt sommige spelers, maar die zijn er bijna niet meer, en ik denk persoonlijk dat die wel betere clubs kan krijgen als ajax;) helaas dat wel |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
zeg ook niet dat het waar is, maar om de een of andere reden verwacht ik wel nog iets |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
ik verwacht ook nog wel iets, maar niet met deze portugese verdediger, denk toch eerder een speler uit balkanland, like,.. prahic |
|
|
|
|
Inside info
|
|
|
01 sep 15:31 - Via onze bronnen hebben wij vernomen dat de voorgaande informatie over Luisaõ (van Benfica) onjuist is. Het zou hier gaan om Luiz Carlos Nascimento Júnior (luizaõ) van Fc Bunyodkor. Deze 22-jarige Braziliaan van 1.84 m lang zou zowel op de backs als centraal in de verdediging kunnen spelen. In eigen land speelde hij voor Vasco da Gama alvorens de overstap naar Oezbekistan te maken. Vooralsnog is er dus wat onduidelijkheid, later meer hierover. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 14:24 schreef nummer10 het volgende:leuke vind ik gewoon dat deze namen nooit in de media zijn verschenen gewoon knap werk van het bestuur.. denk ook dat Alves een afleiding was.. :) dat is pas knap he. zoveel spelers aangetrokken, MAAR VAN NIEMAND UITGELEKT |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
nou kijk, niet de luisao, iemand ooit gehoord van deze luizao?? |
|
|
|
|
gerbrand g
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
Absoluut halen deze jongen. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
ben benieuwd hoe die speelt op eredivisie niveau, heb hem nog nooit zien spelen |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
hij komt niet komt niet door medische keuring |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 15:54 schreef Inside info het volgende:01 sep 15:31 - Via onze bronnen hebben wij vernomen dat de voorgaande informatie over Luisaõ (van Benfica) onjuist is. Het zou hier gaan om Luiz Carlos Nascimento Júnior (luizaõ) van Fc Bunyodkor. Deze 22-jarige Braziliaan van 1.84 m lang zou zowel op de backs als centraal in de verdediging kunnen spelen. In eigen land speelde hij voor Vasco da Gama alvorens de overstap naar Oezbekistan te maken. Vooralsnog is er dus wat onduidelijkheid, later meer hierover. Wil je best geloven maar wat wat voor meerwaarde heb jij dan de rest?? geen aanval maar ben nieuwsgierig |
|
|
|
|
gerbrand g
|
|
|
Heb filmje ff bekeken maar met deze gast winnen we de oorlog. Fuck wat een beest. En snel man:) |
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
hij komt niet komt niet door medische keuring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
hij komt niet komt niet door medische keuring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij komt niet komt niet door medische keuring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij komt niet komt niet door medische keuring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij komt niet komt niet door medische keuring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: hoe weet jij dit dan weer? |
|
|
|
|
gerbrand g
|
|
|
Hoe weet je dat dan stanley. Zit je met je stoe voor het ziekenhuis ofzo.? wtf |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: haha lol,
maar ben ook benieuwd hoe die hier aan komt |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
waarom komt ie er dan nie door heen |
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
--
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door stanleymessi -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
ajax
|
|
|
hij komt niet komt niet door medische keuring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geef dan ook antwoordt waarom niet als je het zo keihard beweert moet je ook antwoordt geven of zit je gewoon dom te lullen stanleymessi???????????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ja en ik heb een kunstheup..(NOT) ben jij de arts ofzo die hem onderzoekt met een laptop op je schoot ? |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
geloof er niks van wat ie allemaal zegt |
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
quote: zit zelf in het ziekenhuis van daar |
|
|
|
|
ajax
|
|
|
jij beweert toch dat ie er niet door heen komt?? dus je bent gewoon een aandacht vrager |
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
|
|
|
gerbrand g
|
|
|
@ stanley.a en nu reageert handtasje niet meer. Als je niks serieus te melden hebt houd dan gewoon je klep. Jij zal wel niet door de keuring komen bij pieter baan centrum... Nu graag weer met serieuse mensen lullen:) Nou eh luitjes het is nu 16:20, tovert Jol nog wat uit de hoge hoed?? |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
stanleymessi