|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 16:19 schreef gerbrand g het volgende:@ stanley.a en nu reageert handtasje niet meer. Als je niks serieus te melden hebt houd dan gewoon je klep. Jij zal wel niet door de keuring komen bij pieter baan centrum... Nu graag weer met serieuse mensen lullen:) Nou eh luitjes het is nu 16:20, tovert Jol nog wat uit de hoge hoed?? volgens mij blijft het hierbij;) |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Jah zou kunnen ma jij zegt dat hij nie door de keuring komt en waarom dan niet |
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Hem zelf ????????? Hoe kom je dar dan bij toevallig tegen t lijf gelopen ofzo:P |
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
eigenlijk wel ging bij iemand op bezoek in ziekenhuis en hij liep langs |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
waarschijnljik wel, en heeft meteen een kop koffie met hem gedronken |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
Ma hoe ken je die gozer dan hij speelt in Azerbeidjan ofzo |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Haha, hij ziet een neger lopen en weet gelijk dat het Luisao is. Legendarisch verhaal zeg! |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
Jah dagt ik ook al ik had nog nooit van die gozer gehoord |
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
quote: normaal praat ik niet eens tegen ze;) |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
had ie een voetbal shirt aan en hij liep op krukken? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
hoe wist je meteen dat het luisao was? |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
als zijn knie kapot is, dan had ie ook niet naar de keuring hoeven gaan.... dah |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
die gozer is hier nog nooit op tv geweest of een foto op internet ofzo had zijn naam nog nie eens gehoord |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Jah komt hij met krukke al het ziekenhuis binnen lopen |
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
'Deal met Benfica ketst af' De transfer van Luisaõ gaat definitief NIET DOOR. Bronnen binnen het VU in Amasterdam laten weten dat Luisaõ niet door de medische keuring is gekomen vanwege een problemen in de linkerknie. Ajax durft geen enkel risico met hem te nemen en valt in dat geval in verdedigend opzicht terug op de reeds aanwezige Oleguer. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 16:28 schreef waalkanter het volgende:die gozer is hier nog nooit op tv geweest of een foto op internet ofzo had zijn naam nog nie eens gehoord precies, en hij kent um in 1 oogopslag |
|
|
|
|
robs
|
|
|
HOT NEWS: Leonardo voor 4 jaar naar NAC en Jol tovert alsnog Honda naar Ajax |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
voordat hij op bezoek ging bij die gene heeft hij op wiki gezocht voor het geval dat hij daar ook was !!
als hij een kapotte knie had voetbalde hij uberhaubt niet eens meer !! god wat een verstand... |
|
|
|
|
gerbrand g
|
|
|
niet meer reageren op die gast joh, wat een loser. Zal wel in het sinterklaas museum zitten ofzo en bij elke zwarte piet die hij zit denken dat het een potentiele ajax speler. Veel plezier stanleyyyyy whaha |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 16:29 schreef stanleymessi het volgende:'Deal met Benfica ketst af' De transfer van Luisaõ gaat definitief NIET DOOR. Bronnen binnen het VU in Amasterdam laten weten dat Luisaõ niet door de medische keuring is gekomen vanwege een problemen in de linkerknie. Ajax durft geen enkel risico met hem te nemen en valt in dat geval in verdedigend opzicht terug op de reeds aanwezige Oleguer. bron ? welke site ? |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
wwer bron in VU... hebben het drukker met persberichten dan met keuren |
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
quote: dat leonardon gaat klopt mar honda is rootste onzin:P |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
ajax kan honda niet betalen |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
quote: dat is alweer oud nieuws:P |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Zullen we allemaal leuke verzinsels bedenken? Misschien trapt er wel iemand in. Ik hoorde uit betrouwbare bron dat Lucius naar Ajax komt. Hij is transfervrij en zeer ervaren. Hij wordt momenteel gekeurd aldus een arts uit VU in Amsterdam.. :-) |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 16:33 schreef padvr het volgende:Zullen we allemaal leuke verzinsels bedenken? Misschien trapt er wel iemand in. Ik hoorde uit betrouwbare bron dat Lucius naar Ajax komt. Hij is transfervrij en zeer ervaren. Hij wordt momenteel gekeurd aldus een arts uit VU in Amsterdam.. :-) Haha kan hij met de broer van Suarez gaan voetballen zeker:P |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: zou denk ik wel kunnen maar hij is het niet waard als je dezeehond gratis kunt krijgen (en die word gezien als de nieuwe Messi) dus tjah dan wist ik het ook wel ! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
ja maar volgens mij had ik ooit ergens gelezen dat ajax die 10 miljoen niet wil en kan neerleggen voor honda
daarom dat ajax op ''gratis'' spelers over gaat |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
Ajax is de rijkste club van nederland sandman wel op blijven letten |
|
|
|
|
r-jan
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
dat is natuurlijk ook zo, maar ook jol gaf zelf aan dat ze eerst spelers moeten verkopen voordat ze deze spelers kunnen kopen |
|
|
|
|
r-jan
|
|
|
|
|
|
r-jan
|
|
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 16:42 schreef sandman het volgende:dat is natuurlijk ook zo, maar ook jol gaf zelf aan dat ze eerst spelers moeten verkopen voordat ze deze spelers kunnen kopen Jah doordat ze teveel aan salaris moeten betalen en moeten kijken naar een begroting zonder champions league |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
ze moeten ergens nog en potje hebben. kan haast niet anders |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Zou er niet op rekenen |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
jah ze hebben 71 milj begroet ofzo dus zal toch ergens wel wat zijn |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: ja dit hoop ik natuurlijk wel! dat ze ergens een potje voor transfers hebben |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
waalkanter