|
|
Boss
|
|
|
hij is nog niet geland... zou zo maar kunnen |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Gisteravond werd onze voorzitter Uri Coronel geinterviewd bij het VVCS Gala, hij zei dat Ajax de rijkste club is en zeker geld heeft voor als het nodig is. Vanavond is dat gala in zijn geheel op eredivisie live trouwens |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
chivu komt echt niet, let maar op! |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Al chivu kom eet me pc op denk:P |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: haha succes ermee dan, als die komt! |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
wie weet smaak het wel na kip :P |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
het nieuws haal je er wel mee!
binnekort op raarmaarwaar.nl |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Kerlon nummer 39 Pantelic nummer 9, die Leonardo gaat naar Jong Ajax, Kerlon de eerste weken ook. O ja, het nummer 4 is nog vrij...
Stekelenburg Van der Wiel-Alderweireld-Leonardo-Vertonghen De Zeeuw-Kerlon-Enoh Suarez-Pantelic-Sulejmani |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:09 schreef robs het volgende:Kerlon nummer 39 Pantelic nummer 9, die Leonardo gaat naar Jong Ajax, Kerlon de eerste weken ook. O ja, het nummer 4 is nog vrij... Stekelenburg Van der Wiel-Alderweireld-Leonardo-Vertonghen De Zeeuw-Kerlon-Enoh Suarez-Pantelic-Sulejmani leonardo? je bedoelt ze eduardo ;) |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:09 schreef robs het volgende:Kerlon nummer 39 Pantelic nummer 9, die Leonardo gaat naar Jong Ajax, Kerlon de eerste weken ook. O ja, het nummer 4 is nog vrij... Stekelenburg Van der Wiel-Alderweireld-Leonardo-Vertonghen De Zeeuw-Kerlon-Enoh Suarez-Pantelic-Sulejmani Leonardo heb ik wat gemist???? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
niks, hij bedoelt alleen ze eduardo |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Ja hahaha 'Man eet computer op nadat Ajax Chivu terug haalden!!' |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: dacht al weer een nieuwe |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
alleen ben bang dat je het zelf niet kan na lezen :P |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
Kan nog iemand komen hoor, we hebben nog 3 kwartier |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
ben benieuwd, ajax maakt overuren, haha |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
Jah denk dat het er straks pas op sta als het al 6 uur is geweest |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
zit er wel dik in, ajax wil niet dat er veel gaat lekken |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
hebben vandaag aardig verrast. chapeaux |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Jah ik had alleen een spits verwacht gister |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
en hoop dat ze me nog 1 x gaan verrassen! |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
ik heb nog niks van gehoord dat dit zelfs maar een klein beetje serieus is behalve de doelloze geruchten. niet dat ik hem niet graag zie komen ofzo. maar ik geloof het gewoon niet, al zou ik het wel heerlijk vinden een "killer" in de verdediging te hebben. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
ajax
|
|
|
Geen aandacht meer schenken is gewoon een zielepoot. |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
en je hebt cvitanich nog, ik zou die kerel nog wel een kans geven |
|
|
|
|
vi medewerker
|
|
|
Chivu en Luisao komen niet. Ajax houdt Olequer daarom in Amsterdam. Verdedigend dus nog altijd hetzelde zorgenkindje! |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Jah ik vind zijn statistieken niet eens zo slecht bij ajax 21 wedtrijden 10 doelpunten ofzo in de competitie |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
precies! alleen hij moet gewoon een kans krijgen van jol |
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Jah maja kijken wat pantelic nu doet |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:23 schreef vi medewerker het volgende:Chivu en Luisao komen niet. Ajax houdt Olequer daarom in Amsterdam. Verdedigend dus nog altijd hetzelde zorgenkindje! of die 2 jonge gasten moeten nog komen... |
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door gunmaster -- |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: dervite komt zo goed als zeker niet, je bedoelt die 2 spelers uit de balkan? |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
Boss
|
|
|
die ja.. jeugd heeft de toekomst |
|
|
|
|
vi medewerker
|
|
|
Ajax lijkt zich nog voor de deadline van de transferperiode te versterken met een verdediger. Betrouwbare bronnen binnen Ajax melden aan Ajax Media.nl dat de Amsterdammers het eerste gesprek met Internazionale achter de rug hebben over een mogelijke overgang van Cristian Chivu.
De Italiaanse topclub was zéér positief over de eerste ontmoeting met een delegatie van de Amsterdamse club. Inter en Ajax zullen binnenkort weer om de tafel gaan zitten om te kijken of Chivu welwillend staat tegenover een terugkeer naar zijn voormalige werkgever. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
tja weet niet of ik dit moet geloven |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:29 schreef vi medewerker het volgende:Ajax lijkt zich nog voor de deadline van de transferperiode te versterken met een verdediger. Betrouwbare bronnen binnen Ajax melden aan Ajax Media.nl dat de Amsterdammers het eerste gesprek met Internazionale achter de rug hebben over een mogelijke overgang van Cristian Chivu. De Italiaanse topclub was zéér positief over de eerste ontmoeting met een delegatie van de Amsterdamse club. Inter en Ajax zullen binnenkort weer om de tafel gaan zitten om te kijken of Chivu welwillend staat tegenover een terugkeer naar zijn voormalige werkgever. dit bericht is al een maand oud jongens.... |
|
|
|
|
steve16
|
|
|
kom op ajax verras ons met chivu |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:29 schreef vi medewerker het volgende:Ajax lijkt zich nog voor de deadline van de transferperiode te versterken met een verdediger. Betrouwbare bronnen binnen Ajax melden aan Ajax Media.nl dat de Amsterdammers het eerste gesprek met Internazionale achter de rug hebben over een mogelijke overgang van Cristian Chivu. De Italiaanse topclub was zéér positief over de eerste ontmoeting met een delegatie van de Amsterdamse club. Inter en Ajax zullen binnenkort weer om de tafel gaan zitten om te kijken of Chivu welwillend staat tegenover een terugkeer naar zijn voormalige werkgever. net kwam hij niet! en nu? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
neee reken er maar niet op! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
kan iemand iets zinnigs zeggen over de vorm van de contracten van die twee brazilianen? is er optie tot koop?want anders heeft het natuurlijk geen drol zin dus he? en dan ook nog de halve competitie bij jong-ajax??? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
salaris eisen chivu veels te hoog voor ajax....jammer maar waar. |
|
|
|