|
|
Patrick078
|
|
|
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2009/09/01/1474753/tiendalli-mag-gaan-meetrainen-bij-fc-twente
Tiendalli mag gaan meetrainen bij FC Twente Dwight Tiendalli krijgt de gelegenheid zijn conditie op peil te houden bij FC Twente, zo meldt Voetbal International. Tiendalli is sinds maandag een transfervrije speler. Daar hij geen zicht meer op speelminuten had bij Feyenoord, werd zijn contract in Rotterdam-Zuid per direct ontbonden.
Bij FC Twente zal Tiendalli niet meteen in aanmerking komen voor een vaste verbintenis. Wanneer de rechtsback in positieve zin opvalt tijdens de trainingen, zit er wellicht toch een contract in voor Tiendalli.
Feyenoord nam in de zomer van 2006 Tiendalli over van FC Utrecht. Bij de Stadionclub wist de rechtsback echter nooit door te breken. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
had een hoge hoed van hem op altijd..nou kan die verekken,bij die stink club |
|
|
|
|
bram
|
|
|
vuile overloper,nsb zeker |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Vind het ook zeker niet tof van hem. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: wat moet je anders? als feyenoord je niet meer wil? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben het compleet met je eens Derq.Wie wou er nou van Tiendallie af??????????FEYENOORD TOCH!!!!!! Echt achterlijke reacties hierboven zeg,als tie naar de Graafschap had gegaan hadden ze hier zeker gezegt dat hij daar op zijn plaats is hehehe En nu hij bij klote Twente zit dat eigenlijk misschien wel beter is als Feyenoord gaan we jaloers reageren en zeggen dat hij een verrader is. Hij is gewoon een redelijke verdediger en misschien wel een betere als wij ooit van hem gezien hebben. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote: Wat een trieste reactie. Zegt genoeg over jouw inzicht. Tiendalli heeft groot gelijk. Het is eerder een onzuiver spel van Twente. Die hadden hem ook gewoon kunnen kopen. Het verbaast mij niets als hij door Munsterman ingefluister is om zn contract te laten ontbinden om hem vervolgens "op proef" te laten komen en gratis een speler op te halen. Hoop dat Feyenoor zo slim is geweest om met Tiendalli af te spreken dat ze een deel van zijn transferrechten behouden(net als bij Lensky) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hoop dat ie volgende wedstrijd er in staat dan hebben onze buiten spelers een makkelijk avond. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Wat zeg je me nou dan?
Heb je zondag niet gekeken? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tiendalli is een domme knurft maar dat was ie al toen ie nog bij ons voetbalde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: tsja... Overigens zou ik die uitspraak mn bek NOOIT uitkrijgen. pleuris tukkers. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat is gewoon zijn uitstraling he |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hahahahahahahaha, hij had blond moeten zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Nu die weg is mag ik het eindelijk zeggen, wat kan die gast onnozel kijken zeg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ben benieuwd wat Dick er van vindt |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Die zal wel beginnen over de uitgenast eblik in zijn ogen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Gieltje
|
|
|
Geef hem eens ongelijk mja hij is bij twente ook bankzitter/tribunezitter |
|
|
|
|
Frbloed
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Bij Twente is hij niks op het moment Traint enkel mee |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Waar moet hij blijven? Hij heeft geen contract meer bij ons |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar kan ik jou oprecht antwoord opgeven aan het eind van de competitie.Het is namelijk wel vaker gebeurd aan het eind dat andere ploegen beter waren dan ons of niet? :) Wat Tiendalli betreft hij zoek het maar uit ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Daar kan ik jou oprecht antwoord opgeven aan het eind van de competitie.Het is namelijk wel vaker gebeurd aan het eind dat andere ploegen beter waren dan ons of niet? :) Maar wij zijn toch de allerbeste van de hele wereld??
Wij???? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Daar kan ik jou oprecht antwoord opgeven aan het eind van de competitie.Het is namelijk wel vaker gebeurd aan het eind dat andere ploegen beter waren dan ons of niet? :) Wat Tiendalli betreft hij zoek het maar uit ;) Tiendalli? En wie is dat dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: en ook van de maan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote: Wat een slap gelul zeg, die jongen heeft er niet voor gekozen afgewezen te worden bij feyenoord? Hij pakt de kansen die hij krijgt en hoop dat hij bij een andere club wel slaagt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908