BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Applaus voor het bestuur!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
FcT1990
 FcT1990 - woensdag 02 september 2009 - 15:30   quote  deeplink  
eindelijk x niet van die kansloze aankopen..
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2009 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 23:02 schreef bully het volgende:
laten we nog niet tevroeg juichen.
dit zijn natuurlijk noodgrepen.
pantelic is voor een jaar gecontracteerd wat ik wel slim vind met de geschiedenis van dure spelers.
maar heefd ook risico.
maar kerson is gehuurd dus die kan volgend jaar al weer weg zijn als hij het bij ons goed doet.
Zé Eduardo is 18 jaar en ook gehuurd maar gaat beginnen bij jong ajax wat ik las.
dus hij kan volgend seisoen ook alweer weg zijn.
heb bij beide niks gelezen over een optie tot koop.
denk dat we dit seisoen hier wel ons voordeel uit kunnen halen.
maar voor de lange termijn waarschijnlijk niet.
want als volgend seisoen de huurlingen vertrekken en pantelic misschien niet wil bijtekenen kan je weer opnieuw beginnen.
dus ik heb hier dubbele gedachten bij.
opzich met de problemen om nieuwe spelers tekrijgen plus dat er teveel veel verdienende spelers rondlopen die niet aan spelen toekomen is dit een zeer goede optie.
maar of het voor de toekomst nou zo goed is weet ik niet.
kerlon is gewoon optie tot koop dus zal langer blijven als ajax hem goed vind, pantelic moet je even uitleggen wat daar het risico is, een contract van 1 jaar, gratis gekomen en een salaris van 1,5 miljoen valt mee toch met het risico.

Ik weet het niet zeker maar, eduardo is volgens mij ook optie tot koop. bij kerlon staat het trouwens ook geoon in alle berichtgeving.
Dus het is juist voor de lange termijn..
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 13:19 schreef John2 het volgende:
Hulde ??? Alles weer op het laatste moment!! Heeft ons misschien al weer de nodige punten gekost. Andere clubs in Nederland hebben wel gewoon hun zaakjes op tijd op orde. Pantalic? Ik hoor daar veel "slechte" dingen over. De andere twee zijn erg jong en waarschijnlijk op dit moment nog geen versterking. En verder is er ook geen goede verdediger aangetrokken. Ben daarom bang dat de huidge positie 6 op de ranglijst het ongeveer zal gaan worden.
meneertje negatief is er ook nog steeds, alleen maar zeuren over alles maar als ajax kampioen wordt staat je als eerste te schreeuwen dat het allemaal zo goed is. heel vervelend, ooit bij nagedacht dat je op de laatste dag als club makkelijker het onderste uit de kan haalt.
bahbah
 bahbah - woensdag 02 september 2009 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 17:52 schreef remco k het volgende:

[..]

meneertje negatief is er ook nog steeds, alleen maar zeuren over alles maar als ajax kampioen wordt staat je als eerste te schreeuwen dat het allemaal zo goed is. heel vervelend, ooit bij nagedacht dat je op de laatste dag als club makkelijker het onderste uit de kan haalt.
ik verwonder me wel nog steeds over de transfer eduardo...jol ziet in hem een speler voor de toekomst,maar dat neemt ie wel erg letterlijk(jong-ajax).
vervolgens komen we erachter dat ie een jaar word gehuurd en dat was het dan.....(?).
dus vaag,heel vaag..........
Daan
 Daan - woensdag 02 september 2009 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 12:56 schreef jaja het volgende:

[..]

oja, als je op youtube sno intikt krijg je de titel "worst celtic player ever". ook slechte dingen worden in filmpjes gezet.
Lezen! Ik zeg toch meestal of niet dan? En er zijn natuurlijk uitzonderingen, een speler als Sno kun je geen goede compilatie van maken :p
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 18:00 schreef Daan het volgende:

[..]

Lezen! Ik zeg toch meestal of niet dan? En er zijn natuurlijk uitzonderingen, een speler als Sno kun je geen goede compilatie van maken :p
:)
je kan wel een komische film over hem maken:)
bahbah
 bahbah - woensdag 02 september 2009 - 18:02   quote  deeplink  
en als er een optie tot koop was,dat had dat er net als bij kerlon bijgestaan he?makkelijk zat.
en als jol en bestuur zo overtuigd zijn van de jongens,waarom dan een jaar huren en geen contract?met kerlon is optie koop dus die lichten ze wel na nac thuis :),maar eduardo gaat als ie top speelt gewoon gratis de deur uit..beetje zonde vind je niet?
Daan
 Daan - woensdag 02 september 2009 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 18:02 schreef bahbah het volgende:
en als er een optie tot koop was,dat had dat er net als bij kerlon bijgestaan he?makkelijk zat.
en als jol en bestuur zo overtuigd zijn van de jongens,waarom dan een jaar huren en geen contract?met kerlon is optie koop dus die lichten ze wel na nac thuis :),maar eduardo gaat als ie top speelt gewoon gratis de deur uit..beetje zonde vind je niet?
Weet eerlijk niet of ik wel blij moet zijn met optie tot koop bij Kerlon. Dit geeft natuurlijk ook al aan dat Inter absoluut geen plaats meer voor deze jongen heeft in de huidige selectie en mocht hij 't goed doen bij ajax dit jaar, dan nog kan ajax hem kopen, dus ze hebben blijkbaar helemaal geen vertrouwen meer in deze jongen.

Verder hebben ze die spelers simpelweg niet gekocht omdat ze geen geld hebben! Er moet eerst verkocht worden voordat er gekocht kan worden.
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 18:08 schreef Daan het volgende:

[..]

Weet eerlijk niet of ik wel blij moet zijn met optie tot koop bij Kerlon. Dit geeft natuurlijk ook al aan dat Inter absoluut geen plaats meer voor deze jongen heeft in de huidige selectie en mocht hij 't goed doen bij ajax dit jaar, dan nog kan ajax hem kopen, dus ze hebben blijkbaar helemaal geen vertrouwen meer in deze jongen.

Verder hebben ze die spelers simpelweg niet gekocht omdat ze geen geld hebben! Er moet eerst verkocht worden voordat er gekocht kan worden.
je vergeet dat inter uberhaubt niet echt een club is waar talenten het goed doen, uitzonderingen daar gelaten. daarom is de gemiddelde leeftijd bij inter ook zo hoog. het is echt een heel groot talent, geloof dat maar.:)
bahbah
 bahbah - woensdag 02 september 2009 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

je vergeet dat inter uberhaubt niet echt een club is waar talenten het goed doen, uitzonderingen daar gelaten. daarom is de gemiddelde leeftijd bij inter ook zo hoog. het is echt een heel groot talent, geloof dat maar.:)
en dat weet ik wel heel erg zeker!!!!manmanmanman....ik denk als hij voor het eerst speelt in ajax1 dan zitten 45000 man met de mond open.......heeeeel lang......
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2009 - 18:40   quote  deeplink  
:) niet overdrijven he deze jongen kan heeeeeel goed worden maar hij zal zich wel gewoon moten bewijzen he..
bahbah
 bahbah - woensdag 02 september 2009 - 19:06   quote  deeplink  
jaja...als je auto wilt rijden moet je eerst instappen.....ik snap het:)
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2009 - 19:49   quote  deeplink  
maar wel een goed vooruitzicht, ik vind het trouwens erg mooi dat van de duizend geruchten er gewoon niet 1 bleek te kloppen, en dat iedereen die honda wou laten halen voor 10 miljoen nu de mond is gesnoerd door het hure met optie tot koop van kerlon. zelfs als deze aanwinsten het net helemaal zouden waarmaken vind ik dat het bestuur het goed heeft gedaan, talenten en ervaring erbij dit seizoen en maar 6,2 miljoen euro uitgegeven..
raaijkeweske
 raaijkeweske - woensdag 02 september 2009 - 19:55   quote  deeplink  
als de aankopen ( de aanhuren ) het gaan maken dit jaar bij ajax, ben ik benieuwd wat voor geweldigs we dan wel niet kunnen verwachten als suarez weggaat voor een miljoentje of 25 :P

maar hulde aan t bestuur
raaijkeweske
 raaijkeweske - woensdag 02 september 2009 - 19:57   quote  deeplink  
owja en ajax heeft vermaelen tog ook nog verkocht dus volgens mij hebben ze winst dit jaar met de transfers(exclusief salarisen van 29 man), of was iedereen dat alweer vergeten :P
vakkie 408
 vakkie 408 - woensdag 02 september 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Wil je ze nou nog eens applaus geven??? Dit hoord gewoon bij hun job. Het moet toch niet mooier worden he. Die gasten verdienen in het jaar tonnen ok het goed te doen en dan moeten ze nog applaus krijgen ook. Het werd verdomme tijd dat ze eens wat goeds gingen kopen ( voor ons Ajax begrippen dan ) Als ik mn werk goed dan ontvang ik ook geen applaus. Kom op he zijn we nog wel helemaal lekker???
raaijkeweske
 raaijkeweske - woensdag 02 september 2009 - 21:11   quote  deeplink  
dus alles wat jij op je werk doet verandert in goud? ben benieuwd wat je maand salaris dan is ;) maar ff zonder onzin, ze hebben me gewoon aangenaam verrast,

ik had spelers als honda en alves verwacht

ik hoop alleen wel dat ze niet DE JONG voor een half jaar terugnemen want wat hebben we daarnou aan ?

maar ik vertrouw op jol dat hij dat wel ziet

applaus voor t bestuur :P
bully
 bully - woensdag 02 september 2009 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 12:27 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Beste Bully,

Kleine verbetering, Kerlon is gehuurd met optie tot koop, dus na een jaar kan Ajax hem als eerste aantrekken, dus dat is goed.
Pantelic is natuurlijk wel 30, doet hij het goed, krijgt hij contractverlenging zo niet heb je nu een jaar om te kijken wie je wel wilt. Mocht Suarez weggaan, heb je weer de nodige centjes..
Eduardo is voor een jaar gehuurd,om te kijken of hij een versterking is voor Ajax. Hij zal inhet beginsel gaan spelen voor jong Ajax. Dit houdt dat als hij presteert er werk gemaakt gaat worden om hem aan te te trekken. Ze hebben hem niet gehuurd om het tweede elftal te versterken.
ook met een optie tot koop geefd geen garantie dat als hij het goed doet dat Internazionale hem niet terug haald.
en het is nu eenmaal zo als een speler het goed doet bij ajax staan zijn er gelijk nog meer clubs geintereseert.
dus een eduardo heefd dan ook geen waarde dan voor ajax.
wat ik al aangaf dat ajax er alles heefd uitgehaald wat er te halen is.
want door meerdere redenen was spelers aantrekken een groot probleem voor ajax.
maar persoonlijk denk ik dat dit goede aanwinsten zijn voor dit seisoen maar dat we op langere termijn er weinig van zullen kunnen genieten.
en dat ajax volgend seisoen gewoon weer opnieuw moet opbouwen.
zelfde geld voor pantelic
simon171
 simon171 - woensdag 02 september 2009 - 23:25   quote  deeplink  
Laat het bestuur er nu maar aan gaan werken om de de jongens weg te doen die al genoemd zijn dan houden we geld over volgend jaar.
Als ze dat lukt dan verdienen ze echt een applaus.
bully
 bully - woensdag 02 september 2009 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

kerlon is gewoon optie tot koop dus zal langer blijven als ajax hem goed vind, pantelic moet je even uitleggen wat daar het risico is, een contract van 1 jaar, gratis gekomen en een salaris van 1,5 miljoen valt mee toch met het risico.

Ik weet het niet zeker maar, eduardo is volgens mij ook optie tot koop. bij kerlon staat het trouwens ook geoon in alle berichtgeving.
Dus het is juist voor de lange termijn..
het risico van 1 jaar contract is dat hij volgend jaar gewoon weer weg kan zijn.
en bij eduardo staat nergens iets over optie tot koop.
plus dat optie tot koop ook geen garantie geeft.
ik keur deze aanwinsten zeker niet af maar denk gewoon dat het voor de toekomst weinig garantie geeft.
simon171
 simon171 - woensdag 02 september 2009 - 23:32   quote  deeplink  
Ja bully ben ik met je eens maar een seizoen duurt lang en de kans is groot dat je kampioen word en cl haalt zonder voorronde kun je toch wel naar toe werken en verder bouwen aan eengoed elftal misschien dat ze dan toch blijven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 september 2009 - 23:43   quote  deeplink  
Echte aanwinsten die over een aanta jaren goed verkocht kunnen worden lijkt me niet.
AZ heeft met Elm een heel groot talent binnen gehaald hij wordt nu al vergeleken met Ibrahimovitsj in eigen land. Dus heel waarschijnlijk een goede investering.
Hoda bijv. had ook een super goede investering geweest, Chelsea heeft zelfs aan de deur geklopt. Nee zegt Honda eerst nog twee jaartjes in Nederland voetballen. Die wordt ver twee jaar voor minimaal 25 miljoen gekocht misschien bij PSV, hoop dat hij in de winterstop naar Ajax komt......
simon171
 simon171 - woensdag 02 september 2009 - 23:52   quote  deeplink  
Over Elm heb ik het in een andere topic al gehad toen sliepen die scouts van ons vond ik echt onbegrijpelijk.
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2009 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 20:37 schreef vakkie 408 het volgende:
Wil je ze nou nog eens applaus geven??? Dit hoord gewoon bij hun job. Het moet toch niet mooier worden he. Die gasten verdienen in het jaar tonnen ok het goed te doen en dan moeten ze nog applaus krijgen ook. Het werd verdomme tijd dat ze eens wat goeds gingen kopen ( voor ons Ajax begrippen dan ) Als ik mn werk goed dan ontvang ik ook geen applaus. Kom op he zijn we nog wel helemaal lekker???
en als ajax kampioen word dan?? dan ga jij niet juichen want dat hoort bij hun werk.. doe toch niet niet zo hypocriet man..
Na jaren van wandbeleid gaat het eindelijk een keer de goede richting op, dat mag ook weleens gezegd worden.
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2009 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 23:21 schreef bully het volgende:

[..]

ook met een optie tot koop geefd geen garantie dat als hij het goed doet dat Internazionale hem niet terug haald.
en het is nu eenmaal zo als een speler het goed doet bij ajax staan zijn er gelijk nog meer clubs geintereseert.
dus een eduardo heefd dan ook geen waarde dan voor ajax.
wat ik al aangaf dat ajax er alles heefd uitgehaald wat er te halen is.
want door meerdere redenen was spelers aantrekken een groot probleem voor ajax.
maar persoonlijk denk ik dat dit goede aanwinsten zijn voor dit seisoen maar dat we op langere termijn er weinig van zullen kunnen genieten.
en dat ajax volgend seisoen gewoon weer opnieuw moet opbouwen.
zelfde geld voor pantelic
als een speler gehuurd wordt met optie tot koop, betekent dat vaak en zo ook in dit geval, dat de huurende partij als eerste zijn optie tot koop mag gebruiken, dus als ajax hem wil kopen volgend jaar dan speelt hij volgend jaar bij ajax..
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2009 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 23:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Echte aanwinsten die over een aanta jaren goed verkocht kunnen worden lijkt me niet.
AZ heeft met Elm een heel groot talent binnen gehaald hij wordt nu al vergeleken met Ibrahimovitsj in eigen land. Dus heel waarschijnlijk een goede investering.
Hoda bijv. had ook een super goede investering geweest, Chelsea heeft zelfs aan de deur geklopt. Nee zegt Honda eerst nog twee jaartjes in Nederland voetballen. Die wordt ver twee jaar voor minimaal 25 miljoen gekocht misschien bij PSV, hoop dat hij in de winterstop naar Ajax komt......
en kerlon word wereldwijd vergeleken met ronaldinho, en zelfs de nieuwe ronaldinho genoemd, Eduardo, wordt thuis vergeleken met bijv Branco en dat soort jongens, nou dan ben je ook wel een groot talent hoor.
simon171
 simon171 - donderdag 03 september 2009 - 14:36   quote  deeplink  
Je praat over spelers die gehuurt worden aan het eind zouden ze terug kunnen gaan voor een half jaar en dan toch door verkocht kunnen worden aan een topclub of niet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 03 september 2009 - 14:50   quote  deeplink  
haha ajax haalt een paar transfervrije spelers en nu is het bestuur opeens 'geweldig'
John2
 John2 - donderdag 03 september 2009 - 16:00   quote  deeplink  
Beste Remco, ben blij dat je zo positief bent en er min of meer van uitgaat dat Ajax weer eens kampioen wordt. Maar waarop is dit gebaseerd? Pantelic? De twee andere jeugdige "versterkingen"? Kijk even naar zijn statistieken(Pantelic) In 13 jaar profvoetbal 11 clubs! Valt nog mee door 4 jaar Duitsland. Laten we maar eens eerst kijken wat deze nieuwe spelers brengen. Over Atouba was een ieder in eerste instantie ook erg positief. Maar helaas....
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2009 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 14:50 schreef patrickpsv15 het volgende:
haha ajax haalt een paar transfervrije spelers en nu is het bestuur opeens 'geweldig'
is er zoals gewoonlijk weer niks te beleven op het altijd saaie lampenforum, jij zal ook wel trots zijn op je club met 16 miljoen euro schuld, en maar weinig talenten die voor veel geld weggaan... Stakker!!
AFCajax
 AFCajax - donderdag 03 september 2009 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
als je Pantelic gratis kunt halen 44 doelpunten in duitsland
en als je gratis 2 brazilianen kunt halen die in eigen land in de top 5 van beste talenten zitten dan doe je het tog goed als bestuur
of moet Ajax elk jaar 35miljoen uitgeven??
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 september 2009 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
wat hebben jullie gehaald dan ? Engelaar, Ooijer.. over afdankertjes gesproken.. die lui zijn al over de datum en Engelaar kon niet eens meekomen in duitsland integenstelling van pantelic.. en dan heb ik het nog nie eens over Kerlon die gezien word als de 2de Messi.. 2 bij uitstek betere spelers dan wat PSV heeft aangetrokken.. maar ga het brandje maar blussen makker..
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 september 2009 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 16:00 schreef John2 het volgende:
Beste Remco, ben blij dat je zo positief bent en er min of meer van uitgaat dat Ajax weer eens kampioen wordt. Maar waarop is dit gebaseerd? Pantelic? De twee andere jeugdige "versterkingen"? Kijk even naar zijn statistieken(Pantelic) In 13 jaar profvoetbal 11 clubs! Valt nog mee door 4 jaar Duitsland. Laten we maar eens eerst kijken wat deze nieuwe spelers brengen. Over Atouba was een ieder in eerste instantie ook erg positief. Maar helaas....
Atouba die komt er ook wel..
AFCajax
 AFCajax - donderdag 03 september 2009 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 17:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat hebben jullie gehaald dan ? Engelaar, Ooijer.. over afdankertjes gesproken.. die lui zijn al over de datum en Engelaar kon niet eens meekomen in duitsland integenstelling van pantelic.. en dan heb ik het nog nie eens over Kerlon die gezien word als de 2de Messi.. 2 bij uitstek betere spelers dan wat PSV heeft aangetrokken.. maar ga het brandje maar blussen makker..
weet jij al meer over Biscan
de papieren waren al bij de KNVB voor een transfer net voor de deadline
alleen in berichten staan dat de speler en Ajax nog aan het onderhandelen zijn
heb er al een dag niks van gehoort
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 18:40 schreef remco k het volgende:
:) niet overdrijven he deze jongen kan heeeeeel goed worden maar hij zal zich wel gewoon moten bewijzen he..
:)
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

en kerlon word wereldwijd vergeleken met ronaldinho, en zelfs de nieuwe ronaldinho genoemd, Eduardo, wordt thuis vergeleken met bijv Branco en dat soort jongens, nou dan ben je ook wel een groot talent hoor.
kerlon is idd een goede.
menig mensen onderschatten hem.
ze eduardo heb ik weinig van gezien, maar staat bekend als een grote belofte. Aldair bijv.
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

is er zoals gewoonlijk weer niks te beleven op het altijd saaie lampenforum, jij zal ook wel trots zijn op je club met 16 miljoen euro schuld, en maar weinig talenten die voor veel geld weggaan... Stakker!!
ahhaha misschien is het lampje stuk gegaan op hun forum!
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 17:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

BRANDMEESTER NUMMER 10
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 17:04 schreef AFCajax het volgende:

[..]

weet jij al meer over Biscan
de papieren waren al bij de KNVB voor een transfer net voor de deadline
alleen in berichten staan dat de speler en Ajax nog aan het onderhandelen zijn
heb er al een dag niks van gehoort
vrijdag word gekeken of hij akkoord gaat met het salarisvoorstel.
dan sluit hij maandag aan.
AFCajax
 AFCajax - donderdag 03 september 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 17:27 schreef Krunk het volgende:

[..]

vrijdag word gekeken of hij akkoord gaat met het salarisvoorstel.
dan sluit hij maandag aan.
hey die krunk lang geleden
goede aankopen gedaan he!!!

grz ajaxrulezz
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:29   quote  deeplink  
:)hoi ajaxrulezz inderdaad ja.

indien je transfervrije spelers binnenhaalt die in de top hebben gedraaid (atouba pantelic) dan is het prima. waarom geld uitgeven indien gratis ook kan.
verder staan kerlon en ze eduardo bekend als 2 beloftes. kerlon heeft al meer laten zien. en met de 1e optie tot koop zitten we goed.
AFCajax
 AFCajax - donderdag 03 september 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 17:29 schreef Krunk het volgende:
:)hoi ajaxrulezz inderdaad ja.

indien je transfervrije spelers binnenhaalt die in de top hebben gedraaid (atouba pantelic) dan is het prima. waarom geld uitgeven indien gratis ook kan.
verder staan kerlon en ze eduardo bekend als 2 beloftes. kerlon heeft al meer laten zien. en met de 1e optie tot koop zitten we goed.
idd
supporters van andere clubs zeggen dan ajax ken alleen maar gratis spelers halen??
De Zeeuw was niet gratis 6 miljoen psv kon geen 6miljoen uitgeven en feyenoord alleen met inversteerders..+ het feit dat ajax vorig jaar meer dan 30miljoen heeft uitgegeven...
Ajax kon nog wel meer uitgegeven blijft tog de rijkste club alleen de salissen was een struikelblok Oleguer enzo is er nog dus verstandig dat Ajax eerst de overbodige spelers weg wil hebben qua salarissen volgend jaar zijn al de overbodige spelers weg en kan er als het nodig is meer gedaan worden op de transfer markt.

de 2 brazlianen ook optie tot koop staan in eigen land in de top 5 van beste talenten
+ pantelic je scoort niet zomaar 44 doelpunten in duitsland dus in nederland is het helemaal een versterking!!!

Psv heeft geen geld voor Honda en feyenoord ook niet al was er geluid van een inversteerder meteen op het feyenoord forum een topic met de naam het grote honda topic
tsjah vind ik personelijk overdreven om meteen van uit te gaan die komt wel gelukkig heeft ajax geen inversteerder nodig,,daarom ook raar dat ik allemaal lees Ajax kan niemand halen???JUIST WEL WAT EEN KWALITEIT HEEFT AJAX GEHAALD!! HET IS OOK NOOIT GOED ;-) en Honda heeft aangegeven alleen naar Psv of Ajax te willen...Als Kerlon goed presteert dan gaat Ajax hem definitief overnemen zoniet dan gaan ze tog Honda kopen..

EEN DIKKE PLUIM VOOR HET BESTUUR
EINDELIJK WEER VISIE!
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 17:41   quote  deeplink  
:)bestuur is goed bezig.
voornamelijk van der Zee en van den Boog.
Jol haalt gerichte en toekomstige aankopen.
slim trouwens met het oog op vertrek van spelers in de winterstop/eind van het seizoen.

honda is geheel niet nodig, en dat heb ik al vaker gezegd
AFCajax
 AFCajax - donderdag 03 september 2009 - 17:59   quote  deeplink  
Als Biscan komt en de nieuwe voorstel accepteert en ik denk van wel alsof hij bij Zagreb meer kan verdienen dan hebben we een hele goede selectie!!!!!!!!

Stekelenburg,VDWiel,Biscan,Aldeweireld,Vertonghen,Zé Eduardo,Kerlon,
De Zeeuw,Suarez,Pantelic,Sulejmani.

Vermeer,Silva,Wielaert,Oleguer,Autuba,Enoh,Aissati,Emanuelson,Rommendael
Cvitanich,Zeegelaar.

Verhoeven,Ogararu,Blind,Lindgren,Anita,Gabri,Donald,De Jong,Kennedy,Sarpong,Martina

Genoeg keus lijkt me
Iniedergeval de sterkste selectie van Nederland
uitnoord
 uitnoord - donderdag 03 september 2009 - 18:30   quote  deeplink  
wekenlang met flinke zenuwen in de onderbuik gezeten, de gedachte van wederom een miskoop gierde me continu door de kop, Jol kwam wat voor mij al beter aanvoelde dan de man met voetbalfaam, dagelijks bekeek ik de site,+nog nieuwe spelers aangetrokken maar nee hoor, geruchten ja die wel, met de gruchten hadden we een team bij elkaar waar we zonder slag of stoten wel 10 jaar achter elkaar kampioen mee konden worden, helaas geruchten bleven vaak geruchten, loze kreten, alles was en bleef stil, mijn billen werden met de tijd dat we dichter bij het sluiten van de transfermarkt kwamen steeds dichter en harder tegen elkaar geknepen, ineens was daar het mooie nieuws, AJAX heeft drie nieuwe mannen binnengesleept,spontaan verslapte mijn sluitspieren, ik kon weer rond rennen zonder rot gevoel, en uiteindelijk kan ik ook positief zijn over het bestuur van AJAX, heren heeeeeeel goed gedaan
AFCajax
 AFCajax - donderdag 03 september 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 18:30 schreef uitnoord het volgende:
wekenlang met flinke zenuwen in de onderbuik gezeten, de gedachte van wederom een miskoop gierde me continu door de kop, Jol kwam wat voor mij al beter aanvoelde dan de man met voetbalfaam, dagelijks bekeek ik de site,+nog nieuwe spelers aangetrokken maar nee hoor, geruchten ja die wel, met de gruchten hadden we een team bij elkaar waar we zonder slag of stoten wel 10 jaar achter elkaar kampioen mee konden worden, helaas geruchten bleven vaak geruchten, loze kreten, alles was en bleef stil, mijn billen werden met de tijd dat we dichter bij het sluiten van de transfermarkt kwamen steeds dichter en harder tegen elkaar geknepen, ineens was daar het mooie nieuws, AJAX heeft drie nieuwe mannen binnengesleept,spontaan verslapte mijn sluitspieren, ik kon weer rond rennen zonder rot gevoel, en uiteindelijk kan ik ook positief zijn over het bestuur van AJAX, heren heeeeeeel goed gedaan
MOOI GESPROKEN

er zijn natuurlijk supporters van andere clubs
die meteen zeggen Pantelic gaat het niet maken enz allemaal jaloerzie
dat wij zonder inversteerders wel spelers kunnen halen en Pantelic gaat het niet maken??waar halen ze dat vandaan 44 doelpunten in Duitsland en hij is heel technisch begaafd goed gedaan!!

En 2 brazilianen die in de top 5 van beste talenten van Brazilie zitten
heel goed gedaan van Ajax Kerlon zei een droomclub voor me dus Ajax heeft en zal altijd een grote naam houden..De prestaties van vorige jaren daar valt of staat ajax niet mee
Als Ajax netzoals Feyenoord 3 keer kampioen in 25jaar word tsjah dan is het een andere verhaal...En vrijdag komt Mischien Biscan kroatische international goede verdediger.
De papieren waren al bij de KNVB voor de transfer deadline ze onderhandelen nu nog over de salariseisen..

Ajax heeft nu een top selectie
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 17:59 schreef AFCajax het volgende:
Als Biscan komt en de nieuwe voorstel accepteert en ik denk van wel alsof hij bij Zagreb meer kan verdienen dan hebben we een hele goede selectie!!!!!!!!

Stekelenburg,VDWiel,Biscan,Aldeweireld,Vertonghen,Zé Eduardo,Kerlon,
De Zeeuw,Suarez,Pantelic,Sulejmani.

Vermeer,Silva,Wielaert,Oleguer,Autuba,Enoh,Aissati,Emanuelson,Rommendael
Cvitanich,Zeegelaar.

Verhoeven,Ogararu,Blind,Lindgren,Anita,Gabri,Donald,De Jong,Kennedy,Sarpong,Martina

Genoeg keus lijkt me
Iniedergeval de sterkste selectie van Nederland
ja zeker een sterke ploeg.
kun je mij een pleziertje doen en Gabri toch weer in het 1e gooien;)
Krunk
 Krunk - donderdag 03 september 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 18:35 schreef AFCajax het volgende:

[..]

MOOI GESPROKEN

er zijn natuurlijk supporters van andere clubs
die meteen zeggen Pantelic gaat het niet maken enz allemaal jaloerzie
dat wij zonder inversteerders wel spelers kunnen halen en Pantelic gaat het niet maken??waar halen ze dat vandaan 44 doelpunten in Duitsland en hij is heel technisch begaafd goed gedaan!!

En 2 brazilianen die in de top 5 van beste talenten van Brazilie zitten
heel goed gedaan van Ajax Kerlon zei een droomclub voor me dus Ajax heeft en zal altijd een grote naam houden..De prestaties van vorige jaren daar valt of staat ajax niet mee
Als Ajax netzoals Feyenoord 3 keer kampioen in 25jaar word tsjah dan is het een andere verhaal...En vrijdag komt Mischien Biscan kroatische international goede verdediger.
De papieren waren al bij de KNVB voor de transfer deadline ze onderhandelen nu nog over de salariseisen..

Ajax heeft nu een top selectie
zou mooi zijn als biscan nog komt.
we moeten in de winterstop namelijk nog van wielaert, lindgren, blind, sarpong etc af.
raaijkeweske
 raaijkeweske - donderdag 03 september 2009 - 19:47   quote  deeplink  
wij zijn ajax

van ajax komen grote spelers

kijk s naar de laatste jaren

zlatan
heitinga
vd vaart
huntelaar
sneijder
maxwell
(vul aan als ik iemand vergeten ben)

komen die kakkerlakken en pisvee nog niet een bij in de buurt hahaha

conclusie: jonge spelers gaan graag naar ajax, want als je daar doorbreekt kom je overal wel aan de bak

En ik denk dat de aankomende jaren alleen maar moooier voor ons gaan worden, en spelers langer blijven

(excuses voor mn woordengebruik/zinsopdeling beetje teveel ge\zopen)
maar ik hoop dat jullie mij snappen

AFC AJAX houdt binnen 5 jaar de cup met de grote oren vast :D
AFCajax
 AFCajax - donderdag 03 september 2009 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 19:47 schreef raaijkeweske het volgende:
wij zijn ajax

van ajax komen grote spelers

kijk s naar de laatste jaren

zlatan
heitinga
vd vaart
huntelaar
sneijder
maxwell
(vul aan als ik iemand vergeten ben)

komen die kakkerlakken en pisvee nog niet een bij in de buurt hahaha

conclusie: jonge spelers gaan graag naar ajax, want als je daar doorbreekt kom je overal wel aan de bak

En ik denk dat de aankomende jaren alleen maar moooier voor ons gaan worden, en spelers langer blijven

(excuses voor mn woordengebruik/zinsopdeling beetje teveel ge\zopen)
maar ik hoop dat jullie mij snappen

AFC AJAX houdt binnen 5 jaar de cup met de grote oren vast :D
Helemaal mee eens
al wint Ajax de komende jaren 10 keer de landstitel dan nog zullen pisvee en feyenooit
zeggen dat ze beter zijn dat blijf je houden.Feyenooit bijvb 3 keer kampioen in 25 jaar tsjah..de komende jaren zullen ook qua financieel er veel beter uit zien bij ajax
feyenoord kan haast niet verdienen aan spelers of het geld gaat terug naar inversteerders of ze moeten naar hun schuld om die op te vullen.denk dat feyenooit de 2de vitesse word over enkele jaren.

hier een lijsje met ook de namen die jij opnoemde + hoeveel ze verkocht zijn
en Ajax verdient er nog steeds aan door doorverkoop

Hier onder het rijtje vanaf 1999

Frank en Ronald De Boer---------22 Miljoen
VD Sar---------------------------6 Miljoen
Benni McCarthy-------------------5 Miljoen
Sunday Oliseh-------------------10 Miljoen
Dani-----------------------------2 Miljoen
Jesper Grønkjær-----------------13 Miljoen
Mido----------------------------12 Miljoen
Chivu---------------------------18 Miljoen
Andy van der Meyde---------------8 Miljoen
Van Damme------------------------3 Miljoen
Zlatan--------------------------16 Miljoen
Vd Vaart-------------------------7 Miljoen,doorverkoop meegerekent
Escude---------------------------2 Miljoen
De Jong--------------------------3 Miljoen,Doorverkoop meegerekent
Lobont---------------------------4 Miljoen
Rosenberg------------------------3 Miljoen
De Mul---------------------------5 Miljoen
Babel---------------------------18 Miljoen
Sneijder------------------------27 Miljoen
Maduro---------------------------3 Miljoen
Huntelaar-----------------------20 Miljoen kan oplopen tot 27Milj
Vermaelen-----------------------13 Miljoen
Heitingha-----------------------10 Miljoen

ps
zindsopbouw enz enz
daar word hier veel over gezeurd haha ik let er ook niet zo op
tis immers geen solicitatiebrief ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door AFCajax --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Applaus voor het bestuur!!!

0.0071191