BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Applaus voor het bestuur!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bully
 bully - donderdag 03 september 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 16:00 schreef John2 het volgende:
Beste Remco, ben blij dat je zo positief bent en er min of meer van uitgaat dat Ajax weer eens kampioen wordt. Maar waarop is dit gebaseerd? Pantelic? De twee andere jeugdige "versterkingen"? Kijk even naar zijn statistieken(Pantelic) In 13 jaar profvoetbal 11 clubs! Valt nog mee door 4 jaar Duitsland. Laten we maar eens eerst kijken wat deze nieuwe spelers brengen. Over Atouba was een ieder in eerste instantie ook erg positief. Maar helaas....
of we kampioen worden is altijd de vraag.
ben het wel met je eens dat we moeten afwachten hoe deze spelers het gaan doen.
maar het geefd wel weer wat vertrouwen.
een pantelic heefd wel elf clubs gehad in 13 jaar maar was bij velen toen wel gewaardeerd als speler.
in duitsland zijn ze nog steeds gek op hem.
maar geefd wel aan dat hij ook weer makkelijk vertrekt als hij het zat word.
over atouba ben ik nog steeds positief een speler kan je niet afrekenen op 3 wedstrijden.
heb alleen zo mijn gedachte dat als we het nu goed doen dat we volgend jaar weer moeten leuren naar nieuwe spelers.
maar het bestuur heefd denk ik het uiterste er uit gehaald en we zullen moeten afwachten hoe het verder verloopt.
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 04 september 2009 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 19:29 schreef Krunk het volgende:

[..]

zou mooi zijn als biscan nog komt.
we moeten in de winterstop namelijk nog van wielaert, lindgren, blind, sarpong etc af.
Wielaert achter Biscan vind ik beter dan Oleguer.
Wielaert kan aardig mee draaien in de nederlandse Competitie
En vooral in dit elftal met zoveel aanvallende kwaliteiten is tog makkelijker verdedigen
als je Team zo goed draait aanval is de beste verdediging.En laten we eerlijk zijn
Wielaert is geen Hofland hahaha dus zo slecht is het niet.

Verder nog even over Pantelic
Iedereen zegt en met iedereen bedoel ik andere supporters van andere clubs
die zeggen dan weer jah maar hij heeft zoveel clubs gehad bla bla
dat bewijst maar weer dan ze altijd zomaar wat roepen als het maar tegen ajax is Want
de laatste 7 jaar heeft tie 3 clubs gehad
en de laatste 4 jaar 1 club Herta 109 keer gespeeld en 44 doelpunten
en dat in het sterke verdedigende Duitsland.iedereen had verwacht ook in duitsland
dat hij naar Engeland ging of naar Italy.
We mogen blij zijn dat zo'n top speler voor ons heeft gekozen.

Hij zegt precies het zelfde als Kerlon en Ze Eduardo
dat het een droom is voor Ajax te spelen grote club in de Wereld.
wat ik al vaak heb gezegd de mindere jaren valt of staat Ajax is Ajax is een grote naam in de Wereld.En topspelers willen er nog steeds bij spelen

Dus waarom ik veel supporters van andere clubs hier niet vaak serieus neem
omdat ze horen hij heeft bij veel clubs gespeeld Pantelic en dan oordelen dat Ajax het niet goed gedaan heeft.Terwijl de laatste 7jaar 3 clubs Tsjah dat hij in zijn jonge jaren veel clubs heeft gehad dat kwam door blesureleed en de laatste 7 jaar is hij van veel waarde geweest dit word een top seizoen let maar op
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 04 september 2009 - 11:59   quote  deeplink  
Denk dat er veel spelers niet zijn gekomen vanwege het salarisniveau dat jarenlang bij ajax aanzienlijk lager is geweest dan bij andere clubs in grotere competities...nu hoop ik maar dat het bestuur erachter is gekomen dat je beter 22 spelers van (top)niveau kan binnehalen/houden voor een hoog salaris dan heel veel spelers van aanzienlijk minder niveau die wel passen binne de salarisstructuur...
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 04 september 2009 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 11:59 schreef Patrick Buisman het volgende:
Denk dat er veel spelers niet zijn gekomen vanwege het salarisniveau dat jarenlang bij ajax aanzienlijk lager is geweest dan bij andere clubs in grotere competities...nu hoop ik maar dat het bestuur erachter is gekomen dat je beter 22 spelers van (top)niveau kan binnehalen/houden voor een hoog salaris dan heel veel spelers van aanzienlijk minder niveau die wel passen binne de salarisstructuur...
helemaal mee eens
en dat gaat Ajax ook doen in de winterstop en in de Zomerstop gaan de overbodige spelers weg maar ben blij dat Alves niet gekomen is die is al zo lang uit vorm.Die heeft minimaal 1jaar nodig om weer in topvorm te komen.Pantelic doet het al 4 jaar zeer goed in duitsland dus achteraf is het tog goed uitgekomen voor Ajax en vooral met 2toptalenten uit Brazilie
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2009 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 11:59 schreef Patrick Buisman het volgende:
goh,, ben ik zowaar eens met je eens:)
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 16:00 schreef John2 het volgende:
Beste Remco, ben blij dat je zo positief bent en er min of meer van uitgaat dat Ajax weer eens kampioen wordt. Maar waarop is dit gebaseerd? Pantelic? De twee andere jeugdige "versterkingen"? Kijk even naar zijn statistieken(Pantelic) In 13 jaar profvoetbal 11 clubs! Valt nog mee door 4 jaar Duitsland. Laten we maar eens eerst kijken wat deze nieuwe spelers brengen. Over Atouba was een ieder in eerste instantie ook erg positief. Maar helaas....
je moet echt eens beter leren lezen jongen,,, ik schrijf helemaal nergens dat ajax weer kampioen gaat worden( wat trouwens niet onmogelijk is) ik geef alleen aan dat het bestuur na jaren van wanbeleid eindelijk weer een echte weg hebben gekozen, geen paniekaankopen hebben gedaan, en heel rustig zijn gebleven, En atouba heeft 10 maanden niet gespeeld, of was je dat vergeten, als hij zijn niveau van toen weer kan en dat zal hij ook halen, zit urby gewoon op de tribune. je moet mijn verhaal eerst even beter lezen en leren begrijpen voordat je zomaar dingen gaat roepen, afgesproken??
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 17:25 schreef Krunk het volgende:

[..]

ahhaha misschien is het lampje stuk gegaan op hun forum!
:)
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 17:25 schreef Krunk het volgende:

[..]

ahhaha misschien is het lampje stuk gegaan op hun forum!
nu de phillips schermen wegzijn/gaan is hun omzet ook meteen gehalveerd:)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 05 september 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 12:40 schreef remco k het volgende:

[..]

goh,, ben ik zowaar eens met je eens:)
dank je remco...voel me bijna vereerd.....ach ja...zo blijkt dat indien je serieus op mij reageert ik ook best wel eens iets zinnigs kan melden hoor.....wie weet is dit het begin van iets normaals tussen ons....
Heico
 Heico - zaterdag 05 september 2009 - 22:43   quote  deeplink  
Ik las btw vandaag dat er bij Ajax wel gevraagd was naar Suarez en dat ze 50 miljoen hebben gevraagd. Ben benieuwd wat ze gaan vragen als hij zo doorgaat hehe.
remco k
 remco k - zondag 06 september 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 22:09 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

dank je remco...voel me bijna vereerd.....ach ja...zo blijkt dat indien je serieus op mij reageert ik ook best wel eens iets zinnigs kan melden hoor.....wie weet is dit het begin van iets normaals tussen ons....
ik reageer enkel, als er ik normale reacties zie reageer ik op die manier terug, maar als er rare of onzinnige opmerkingen worden geplaatst reageer ik daar ook op.. ach zolang we allemaal maar 1 doel hebben...AJAX..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

nu de phillips schermen wegzijn/gaan is hun omzet ook meteen gehalveerd:)
verklaart echt een hoop.
allebei vervangen. of ineens plots lidworden van de FNV!
klachten verspreiden over het bedrijf:)

of een brandmelding plaatsen bij 112;)
remco k
 remco k - maandag 14 september 2009 - 18:57   quote  deeplink  
:)
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:00   quote  deeplink  
probleem heeft zichzelf opgelost inmiddels.
de meeste lampen zitten bij ons op het forum:)
zoals Krunk als zei: Lampje uit, stadionvlam aan:)
remco k
 remco k - donderdag 17 september 2009 - 18:16   quote  deeplink  
ik ben voor fakkels, super voor de sfeer.
Het lichie dooft langzaam in Eindhoven:)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 19 september 2009 - 20:34   quote  deeplink  
er lijken zich wel meer problemen vanzelf te hebben opgelost...zal toch niet eindelijk zo zijn he....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2009 door Patrick Buisman --
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2009 - 20:51   quote  deeplink  
zoals??
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 22 september 2009 - 10:49   quote  deeplink  
lijkt eindelijk wat rust te zijn....
remco k
 remco k - dinsdag 22 september 2009 - 19:02   quote  deeplink  
die rust begon vorig jaar onder van Basten al terug te keren, maar het is wel een goede zaak dat die rust er is of iig lijkt te zijn, alleen onder die omstandigheden kan een elftal goed presteren.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 23 september 2009 - 21:23   quote  deeplink  
exact....net als dat ik bij een rustig forum beter kan presteren....hihihihi
remco k
 remco k - woensdag 23 september 2009 - 22:20   quote  deeplink  
stoken vind je wel leuk of niet??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Applaus voor het bestuur!!!

0.0080029