BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: STUDIO VOETBAL OF VOETBAL INTERNATIONAL????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RUDE BOY
 RUDE BOY - dinsdag 01 september 2009 - 19:25   quote  deeplink  
-
erik
 erik - dinsdag 01 september 2009 - 19:27   quote  deeplink  
snor
qwerto
 qwerto - dinsdag 01 september 2009 - 19:28   quote  deeplink  
V.I René van der gijp is geniaal !!
die opmerkingen van hem zijn hilarisch en dan ook nog dat constante gezever tussen
Derksen en genee xDxD
Roy
 Roy - dinsdag 01 september 2009 - 19:30   quote  deeplink  
Voetbal International maar ik kijk allebei
piet
 piet - dinsdag 01 september 2009 - 19:34   quote  deeplink  
v.i maar alleen voor van de gijp:P
MMM
 MMM - dinsdag 01 september 2009 - 19:34   quote  deeplink  
Voetbal International, maar ik kijk beide programma's.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door MMM --
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 01 september 2009 - 19:36   quote  deeplink  
vi , zijn lekker schokkend , soms wel onzin maar met een geniale Gijp kijkt t lekker weg !
Studio is beetje saai en zondag laat en dan ligt jantje al!
R()b
 R()b - dinsdag 01 september 2009 - 19:42   quote  deeplink  
Voetbal International.
Aangezien dat Studio Voetbal gewoon studio 020 genoemt kan worden.
45 minuten 020 , en vervolgens in 10 minuten de rest.
Sorry daar verdoe ik mijn tijd niet aan.
Kel-C
 Kel-C - dinsdag 01 september 2009 - 19:43   quote  deeplink  
VI, maar ook ik kijk beide programma's.
Ik word alleen ontzettend moe van die Youri Mulder met z'n gestotter en z'n uuuuuh's....
MMM
 MMM - dinsdag 01 september 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 19:42 schreef R()b het volgende:
Voetbal International.
Aangezien dat Studio Voetbal gewoon studio 020 genoemt kan worden.
45 minuten 020 , en vervolgens in 10 minuten de rest.
Sorry daar verdoe ik mijn tijd niet aan.
Zondag ging het vooral over Feyenoord - Twente, ben het verder wel met je eens dat het vaker over 020 gaat.
Darryl1997
 Darryl1997 - dinsdag 01 september 2009 - 19:44   quote  deeplink  
xxxx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door Darryl1997 --
R()b
 R()b - dinsdag 01 september 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 19:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Zondag ging het vooral over Feyenoord - Twente, ben het verder wel met je eens dat het vaker over 020 gaat.
Klopt haha... maar dan moeten ze waarschijnlijk wel.
Als AZ tegen ajakkes speelde die dag , dan was het waarschijnlijk even snel Feyenoord-Twente afraggen , en dan vervolgens weer 45 min 020 gelul.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 september 2009 - 19:58   quote  deeplink  
VI natuurlijk studiovoetbal zou verboden moeten worden.
033
 033 - dinsdag 01 september 2009 - 19:59   quote  deeplink  
VI is absoluut de beste! kan van mij ook niet lang genoeg duren. 3 totaal verschillende personen met ook alle 3 vaak een eigen mening en durven ook te zeggen wat ze vinden. en dan ook nog die kraaij jr die elke uitzending wordt gedisst door derksen en toch maar steeds terug blijft komen haha, echt super! nee, voor mij is VI de nr 1, ook al kijk k ook natuurlijk studio 020. al is het alleen maar voor borst.
Robbb
 Robbb - dinsdag 01 september 2009 - 20:01   quote  deeplink  
Beide!
Maar met vd Gijp krijgt Vi toch een puntje meer!
Fermy
 Fermy - dinsdag 01 september 2009 - 20:05   quote  deeplink  
dat gelul, weg met dat spul. drama. doe mij maar feyenoord tv in de overig site's van ons club, dat is genoeg.
derq
 derq - dinsdag 01 september 2009 - 20:12   quote  deeplink  
antoniorijen's neefje uit maastricht.
beverwijk
 beverwijk - dinsdag 01 september 2009 - 20:16   quote  deeplink  
geen studio ajakes-psv.liever de gein van gijp.
dus vi.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 september 2009 - 20:52   quote  deeplink  
100% Voetbal International

Studio Voetbal zijn veelal ja-knikkers, brengen nooit echt nieuws en zit totaal geen humor in.
Of je Derksen nou leuk vindt of niet, hij brengt het wel goed en met overtuiging. En Wilfred Genee is een top presentator in dit genre, altijd scherp, correct en goed ingelezen.
dennie
 dennie - dinsdag 01 september 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 20:52 schreef Boudewijn het volgende:
100% Voetbal International

Studio Voetbal zijn veelal ja-knikkers, brengen nooit echt nieuws en zit totaal geen humor in.
Of je Derksen nou leuk vindt of niet, hij brengt het wel goed en met overtuiging. En Wilfred Genee is een top presentator in dit genre, altijd scherp, correct en goed ingelezen.
Tjaa Derksen is goed hoor maar ik vind zijn conclusies altijd veeel te voorbarig zijn info is goed nu zijn conclusies nog.. hij houd zich een beetje te veel bezig met de 1+1=2 theorie
Om een voorbeeld te geven daarmee bedoel ik dingen als Leo is de baas van Feyenoord roepen omdat hij een spraakverbod uitspreekt enzenz..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door dennie --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 september 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 21:00 schreef dennie het volgende:

[..]

Tjaa Derksen is goed hoor maar ik vind zijn conclusies altijd veeel te voorbarig zijn info is goed nu zijn conclusies nog.. hij houd zich een beetje te veel bezig met de 1+1=2 theorie
Om een voorbeeld te geven daarmee bedoel ik dingen als Leo is de baas van Feyenoord roepen omdat hij een spraakverbod uitspreekt enzenz..
Het is inderdaad zo dat Derksen gauw uit iets conclusies trekt, maar voor mij maakt dat het programma er niet minder om, maar juist aantrekkelijker. Daarbij komt dat ik het idee heb dat de heren van V.I. veel meer voetbal kijken (AL het voetbal) dan de heren van Studio Voetbal (alleen hun cluppie)

Ook de uitleg (van voornamelijk vd Gijp) is veel helderder en daardoor voor mij een stuk interessanter om naar te kijken. Bijvoorbeeld zondag had Co Adriaanse bijna een kwartier een uitleg over linies A, B en C en hoe Been dat gebruikte. Toen was gister de uitleg in VI van vd Gijp die zei: "wat Co gewoon bedoelde was dat Feyenoord pressie zette op Twente als ze balbezit hadden". En dat was het precies, samengevat in 1 zin in 30 seconden ipv 15 minuten. Bij Studio Voetbal durfde niemand Co tegen te spreken en als Youri Mulder er al iets tegenin probeerde te brengen werd hij meteen monddood gemaakt.

Enige positieve van Studio Voetbal is dat er soms (heel soms!) gasten aanschuiven die een interessante mening hebben, gasten die niet bij Derksen aan de tafel willen (of durven) te komen zitten. Maar helaas zijn er vaker mensen waar ik niets mee heb (bijvoorbeeld afgelopen zondag Kees Jansma)
dennie
 dennie - dinsdag 01 september 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 21:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is inderdaad zo dat Derksen gauw uit iets conclusies trekt, maar voor mij maakt dat het programma er niet minder om, maar juist aantrekkelijker. Daarbij komt dat ik het idee heb dat de heren van V.I. veel meer voetbal kijken (AL het voetbal) dan de heren van Studio Voetbal (alleen hun cluppie)

Ook de uitleg (van voornamelijk vd Gijp) is veel helderder en daardoor voor mij een stuk interessanter om naar te kijken. Bijvoorbeeld zondag had Co Adriaanse bijna een kwartier een uitleg over linies A, B en C en hoe Been dat gebruikte. Toen was gister de uitleg in VI van vd Gijp die zei: "wat Co gewoon bedoelde was dat Feyenoord pressie zette op Twente als ze balbezit hadden". En dat was het precies, samengevat in 1 zin in 30 seconden ipv 15 minuten. Bij Studio Voetbal durfde niemand Co tegen te spreken en als Youri Mulder er al iets tegenin probeerde te brengen werd hij meteen monddood gemaakt.

Enige positieve van Studio Voetbal is dat er soms (heel soms!) gasten aanschuiven die een interessante mening hebben, gasten die niet bij Derksen aan de tafel willen (of durven) te komen zitten. Maar helaas zijn er vaker mensen waar ik niets mee heb (bijvoorbeeld afgelopen zondag Kees Jansma)
Het maakt het idd wel wat aantrekkelijker dat Derksen een hele duidelijke mening heeft, maar na een tijdje neem je die man uiteindelijk dan toch wel wat minder serieus omdat je weet dat je niet alles van hem kan geloven, en het verschil tussen de uitleg van Adriaanse en van der Gijp was dat Adriaanse het veel uitgebreider besprak, ik vind het knap dat van der Gijp dit in 15 seconden heeft vertaald maar van Adriaanse heb ik uiteindelijk wel meer opgestoken.. het is maar hoe je het bekijkt toch.
derq
 derq - dinsdag 01 september 2009 - 21:27   quote  deeplink  
het is een beetje volkskrant vs ad of telegraaf.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 01 september 2009 - 21:33   quote  deeplink  
ondertussen geen van beide meer, niveau is echt naar een bedenkelijk niveau afgezakt........
MarkFR
 MarkFR - dinsdag 01 september 2009 - 21:50   quote  deeplink  
Altijd wel te bekijken maar ik vind dat bij Studio voetbal geen objectieve mensen zitten. Jack van Gelder is jood, Ronald waterreus is n boer. Allebei zo duidelijk.
Daarnaast vind ik VI wel leuker en van der Gijp is idd soms geniaal maar doordat hij steeds maar blijft grappen, is het niet meer serieus. Het gaat, als hij meepraat, niet echt serieus meer over voetbal maar wordt er gegrapt.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 september 2009 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 21:50 schreef MarkFR het volgende:
en van der Gijp is idd soms geniaal maar doordat hij steeds maar blijft grappen, is het niet meer serieus. Het gaat, als hij meepraat, niet echt serieus meer over voetbal maar wordt er gegrapt.
Maar ondanks de grappen heeft hij wel vaak gelijk.

Ik heb overigens een nieuw topic geopend:

HET GROTE RENE VAN DER GIJP FAN TOPIC

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door Boudewijn --
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 01 september 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Tip voor de VI-liefhebbers. Je kan via RTLgemist altijd de uitzendingen kijken wanneer het je uitkomt van zowel maandag als vrijdagavond
MMM
 MMM - dinsdag 01 september 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 22:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar ondanks de grappen heeft hij wel vaak gelijk.

Ik heb overigens een nieuw topic geopend:

HET GROTE RENE VAN DER GIJP FAN TOPIC
Waarom in het 020 gedeelte?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 september 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 22:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarom in het 020 gedeelte?
op de algemene voetbal sectie kijkt geen man en in het Ajax forum kwam een gebruiker met wat filmpjes van hem.

binnenkort wordt dit 'probleem' van linken naar andere secties opgelost, dan komt dat linkje ook hier te staan zonder dubbel te plaatsen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 september 2009 - 23:04   quote  deeplink  
kijk beide niet, je moet niet lullen over voetbal je moet het in het stadion kijken.

(behalve natuurlijk als je dag ervoor intense dronken kan worden op het feesie van je meisje)
tz90
 tz90 - dinsdag 01 september 2009 - 23:14   quote  deeplink  
Voetbal International voor de nieuwtjes en Studio Voetbal voor de inhoud. Met co adriaanse afgelopen week was er weer een mooi leermoment.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2009 - 08:35   quote  deeplink  
ik kijk altijd de eerste 15mins van beide.
Rovert
 Rovert - woensdag 02 september 2009 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 23:04 schreef hotjumper het volgende:

(behalve natuurlijk als je dag ervoor intense dronken kan worden op het feesie van je meisje)
weet je vrouw daar al van?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 september 2009 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 09:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

weet je vrouw daar al van?
weet ik niet heb dr nog niet herkend
Rovert
 Rovert - woensdag 02 september 2009 - 09:14   quote  deeplink  
mwoehaha

wat heb je nou gegeven?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2009 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 09:14 schreef Rovert het volgende:
mwoehaha

wat heb je nou gegeven?
de vraag is meer: Wat heb je dr voor teruggekregen?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 september 2009 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 09:14 schreef Rovert het volgende:
mwoehaha

wat heb je nou gegeven?
een viool, met een uitdraai wanneer Feyenoord speelt en ze dus mag oefenen
Rovert
 Rovert - woensdag 02 september 2009 - 09:16   quote  deeplink  
ok een viool en wat heb je ervoor terug gekregen om aan te sluiten bij stylzz?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 september 2009 - 09:19   quote  deeplink  
een rustig avondje zonder sex.
Rovert
 Rovert - woensdag 02 september 2009 - 10:16   quote  deeplink  
keer wat anders
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 september 2009 - 10:51   quote  deeplink  
precies
KKL
 KKL - woensdag 02 september 2009 - 12:00   quote  deeplink  
wat een praatjes allemaal
Rovert
 Rovert - woensdag 02 september 2009 - 13:30   quote  deeplink  
nou nou
en praatjes vullen geen gaatjes
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 13:30 schreef Rovert het volgende:
nou nou
en praatjes vullen geen gaatjes
nee laat dat maar aan hotjumper over ;-)
Ron31
 Ron31 - woensdag 02 september 2009 - 14:00   quote  deeplink  
lulkoek meestal....allebei kut ik kijk er nooit naar!opheffen die zooi!!
net als de hele media!lol laat ze maar een echte baan gaan zoeken!slap ouwehoeren kan ik ook uhum....(voor veel minder...)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door Ron31 --
Rovert
 Rovert - woensdag 02 september 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 14:00 schreef Ron31 het volgende:
lulkoek meestal....allebei kut ik kijk er nooit naar!opheffen die zooi!!
net als de hele media!lol laat ze maar een echte baan gaan zoeken!slap ouwehoeren kan ik ook uhum....(voor veel minder...)
ja precies, want de media is altijd tegen ons, boehoehoe
Ron31
 Ron31 - woensdag 02 september 2009 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 14:09 schreef Rovert het volgende:

[..]

ja precies, want de media is altijd tegen ons, boehoehoe
ook dat jah!wilde het niet zo zeggen.scherp gezien!goh het wordt nog weleens wat met je super rovert!whehehe
Rovert
 Rovert - woensdag 02 september 2009 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 14:15 schreef Ron31 het volgende:

[..]

ook dat jah!wilde het niet zo zeggen.scherp gezien!goh het wordt nog weleens wat met je super rovert!whehehe
sorry, heb nu even geen tijd voor je, ik moet namelijk even hier op mijn werk gaan klagen dat alle media en scheidsrechters met zijn allen massaal tegen Feyenoord zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door Rovert --
Ron31
 Ron31 - woensdag 02 september 2009 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 14:20 schreef Rovert het volgende:

[..]

sorry, heb nu even geen tijd voor je, ik moet namelijk even hier op mijn werk gaan klagen dat alle media en scheidsrechters met zijn allen massaal tegen Feyenoord zijn
hmmm op je werk moet je WERKEN niet klagen en internetten en ouwehoeren!dat weet je zo langzamerhand toch wel!je lijkt een beetje op de media die doen ook de hele dag niks behalve dan achter hun computertje en ouwehoeren!werk is met je handen en niet met je mond!hehe je kan er net zo goed bij gaan zitten!lol
netsurfer
 netsurfer - woensdag 02 september 2009 - 14:29   quote  deeplink  
Voetbal International is in ieder geval wel veel vermakelijker. Inhoudelijk (vooral doordat ze meer beelden kunnen uitzenden) is SportStudio waarschijnlijk wel beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: STUDIO VOETBAL OF VOETBAL INTERNATIONAL????









0.0111908