|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Hoe zit het nou met die biscan? |
|
|
|
pikkiepik
|
|
|
Allemaal leuk en aardig hoor deze transferperiode maar ik heb nog steeds geen nieuwe verdediger zien komen. kan er nog wat komen dat het nog niet gemeld is of hoe zit dat?? :S |
|
|
|
|
raver
|
|
|
|De enige kans die er nog is is een transfer vrije verdediger,die kunnen later aan getrokken worden....Ik hoop dus nog steeds op Lucas Neill.
maar we hebben er in principe nog genoeg,niet allemaal goed ok,maar ze leven wel van de salaris pot,en je kan je wel in de schulden werken maar dan kan je beter doen met de middelen die je hebt vind ik. |
|
|
|
|
Prins K
|
|
|
je moet het gewoon proberen dit seizoen zo te doen en dan komt er uit de jeugd straks een hele goeie lichting verdedigers aan tayfun candan als voorbeeld |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Er kan dus wel iemand aangetrokken worden of transfervrij maar kan ook wat ik niet wist als de spelers is ingeschrven door ajax bij de uefa.. Of zeg ik dat verkeert?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
FcT1990
|
|
|
er gaan geruchten dat ajax net op tijd een verdediger heeft ingediend bij knvb.. een kroaat!
dan toch?? :) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
klopt alleen Ajax en de kroaat zouden het nog nie eens zijn.. het gaat om de aanvoerder van Zagreb en tevens oud Liverpool speler.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en wat betreft pantelic had ik wel gelijk !! hij wil een vaderfiguur zijn voor sulejmani.. wedden dat sulejmani eraan komt en hard ook ! |
|
|
|
|
Aaron
|
|
|
Van geruchten krijg ik altijd zo'n ontzettend dikke berenlul.. We zouden het nu toch al weten als het zo was of niet? |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Ajax heeft vlak voor het sluiten van de transfermarkt om 18.00 uur de aanmeldpapieren voor een overgang van Igor Biscan bij de KNVB binnengebracht. Ajax en Biscan zelf zijn er echter nog niet uit waardoor een overgang nog altijd stuk kan lopen, dat meldt Ajaxfans op zijn website. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Zou het niet kunnen zijn dat eduardo is gehuurd om op termijn de centrale verdediger van ajax te worden? Ik denk dat jol nu eerst alderweireld een kans wil geven, waar ik overigens geen voorstander van ben, maar dat terzijde! eduardo heeft op zijn shirt rugnummer 4, dus zou dat niet kunnen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 15:53 schreef alibabba het volgende:Zou het niet kunnen zijn dat eduardo is gehuurd om op termijn de centrale verdediger van ajax te worden? Ik denk dat jol nu eerst alderweireld een kans wil geven, waar ik overigens geen voorstander van ben, maar dat terzijde! eduardo heeft op zijn shirt rugnummer 4, dus zou dat niet kunnen? Daarom denk ik dat Igor Biscan nu ook niet meer komt. Gisteren had Eduardo ook nog een hoger rugnummer. Toen verwachte men dat er nog een verdediger(Biscan?) kwam. |
|
|
|
|
edco
|
|
|
quote: Daarom denk ik dat Igor Biscan nu ook niet meer komt. Gisteren had Eduardo ook nog een hoger rugnummer. Toen verwachte men dat er nog een verdediger(Biscan?) kwam.
daar is goed over nagedacht zit wat in. alleen ik hoop dat er nog een goede verdediger bij komt.
Edit Thomas: Even de quote-tags erbij geplaatst, zodat het onderscheid duidelijker wordt gemaakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Biscan?
quote: Ja hij heeft een kopie van het inschrijvingsformulier in zijn kontzak zitten. |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Denk niet meer dat hij komt. Eduardo had gisteren nog rugnummer 25 gekregen en vandaag kreeg hij opeens rugnummer 4 toegewezen. Ik denk dat dit betekent dat Biscan niet meer komt helaas. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 15:35 schreef nummer10 het volgende:en wat betreft pantelic had ik wel gelijk !! hij wil een vaderfiguur zijn voor sulejmani.. wedden dat sulejmani eraan komt en hard ook ! hij gaat weer stralen |
|
|
|