|
|
gerard
|
|
|
smolarek niet naar feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RUDE BOY
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik vind het wel jammer. Is een echte Feyenoorder en is met zijn werklust en scorend vermogen precies een spits waar Mario van houdt. Maar hij vraagt ook een leuk salaris dus is voor ons dan niet haalbaar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: jij begrijpt er echt niks van |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik wel een beetje, om jouw reactie dus! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Ben er ook niet rouwig om... dus quote een end weg ;)
Hij verdient teveel en zal cker te weinig brengen... |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 00:43 schreef G-child het volgende:Ben er ook niet rouwig om... dus quote een end weg ;) Hij verdient teveel en zal cker te weinig brengen... Kijk is naar de prijzen die hij als persoon en met clubs heeft gewonnen de afgelopen jaren ;)
Hij zou een aanwinst zijn! Theoretisch gezien kan die nog komen omdat die geen club heeft momenteel. Maar dat lijkt me valse hoop, helaas. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Zozo heb jij een 5de zintuig?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door KKL -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hij zal ook wel dooie mensen zien |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote: Dat hoop ik wel voor 'm, want anders mist 'ie één belangrijke (zien, horen, proeven, ruiken en voelen). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 09:53 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:[..] Dat hoop ik wel voor 'm, want anders mist 'ie één belangrijke (zien, horen, proeven, ruiken en voelen). scherp :-) |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
|
|
|
G-child