BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax is nu denk ik compleet !!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:22   quote  deeplink  
:)klopt.
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:25   quote  deeplink  
heel logisch zo houd je ook iedere speler gemotiveerd..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:26   quote  deeplink  
:)klopt
robs
 robs - dinsdag 15 september 2009 - 00:18   quote  deeplink  
Gabri kan ook nog van nut zijn als stand in voor de zeeuw en enoh, die pakken toch die vijf, zes kaarten op den duur
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2009 - 17:36   quote  deeplink  
inderdaad.
Krunk
 Krunk - dinsdag 15 september 2009 - 20:27   quote  deeplink  
lol. gabri kan van nut zijn? wat denk jij nou wel. dat hij de waterman van ajax is.
het 5e wiel.
de kneus van het team? doe f normaal.
gabri is een basisspeler zoals jol had aangegeven!
enoh zal dus moeten gaan bewijzen dat hij op den duur zijn plek kan vasthouden.
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - woensdag 16 september 2009 - 17:36   quote  deeplink  
maar ik ben bang dat Gabri niet meer de Gabri is van 2 seizoenen geleden , vorig jaar weinig gezien en veel blessures , dat op zijn leeftijd belooft niet veel goeds ben ik bang. Verder zal Jol niemand als basisspeler omschrijven of hij noemt ze allemaal basisspeler.
PETER111
 PETER111 - woensdag 16 september 2009 - 18:05   quote  deeplink  
een paar weken geleden zei Jol nog dat Suarez en De Zeeuw zeker zijn van aan bassisplaats
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - woensdag 16 september 2009 - 19:24   quote  deeplink  
Alleen omdat het stil is rond een speler hoeft het niet zo te zijn dat deze speler per direct is afgeschreven! Sowieso is Gabri een aanwinst voor het team!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2009 door Winston Bogarde --
robs
 robs - woensdag 16 september 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Gabri spreekt geen Nederlands en weigert dat te leren, dat wordt hem erg aangerekend, verder is het een prima speler, jammer dat hij zo weinig scoort, maar van mij mag ie erin staan hoor, zelfs samen met Enoh en De Zeeuw in zware uitwedstrijden, De Zeeuw is momenteel onze beste man, die jongen speelt sowieso altijd
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - woensdag 16 september 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 19:56 schreef robs het volgende:
Gabri spreekt geen Nederlands en weigert dat te leren, dat wordt hem erg aangerekend, verder is het een prima speler, jammer dat hij zo weinig scoort, maar van mij mag ie erin staan hoor, zelfs samen met Enoh en De Zeeuw in zware uitwedstrijden, De Zeeuw is momenteel onze beste man, die jongen speelt sowieso altijd
Aangepaste versie! (aangezien je graag mensen attendeert op hun schrijfgedrag doe ik het bij deze)

Gabri spreekt geen Nederlands en weigert dat te leren. Dat wordt hem erg aangerekend. Verder is het een prima speler. Jammer dat hij zo weinig scoort, maar van mij mag hij erin staan hoor. Zelfs samen met Enoh en De Zeeuw in zware wedstrijden. De Zeeuw is momenteel onze beste man. Hij speelt sowieso altijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2009 door Winston Bogarde --
robs
 robs - woensdag 16 september 2009 - 23:45   quote  deeplink  
Goed zo jochie, je gaat vooruit! Een lange zin met allemaal komma's is niet fout overigens...
Krunk
 Krunk - donderdag 17 september 2009 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 17:36 schreef de zon in de kuip het volgende:
maar ik ben bang dat Gabri niet meer de Gabri is van 2 seizoenen geleden , vorig jaar weinig gezien en veel blessures , dat op zijn leeftijd belooft niet veel goeds ben ik bang. Verder zal Jol niemand als basisspeler omschrijven of hij noemt ze allemaal basisspeler.
dat zullen we nog zien.
hij komt er over 3 weken goed uit.
wedstrijden die hij speelde waren van grote klasse!

fout!! jol heeft al meegedeeld dat vd wiel, stekelenburg, de zeeuw en suarez een basisplek hebben!
Krunk
 Krunk - donderdag 17 september 2009 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 19:24 schreef Winston Bogarde het volgende:
Alleen omdat het stil is rond een speler hoeft het niet zo te zijn dat deze speler per direct is afgeschreven! Sowieso is Gabri een aanwinst voor het team!
daarom
robs
 robs - donderdag 17 september 2009 - 11:59   quote  deeplink  
Verder is het een prima speler. Maar lang niet zo goed als De Zeeuw.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax is nu denk ik compleet !!

0.0062661