Moet altijd wel om hem lachen, maar hij zit daar om een mening over voetbal te geven, toch? Hij probeert alleen maar een lach uit te lokken en te slijmen met JD. .... En altijd die verhalen over hem en Been! Is hij ooit wel aan voetballen toe gekomen met al die "grappen"?
Op dinsdag 01 september 2009 - 21:49 schreef Bas12345 het volgende: Mooie kerel hij zorgt voor de sfeer en het is gewoon geniaal wat die kerel doet kan wel de hele dag naar hem luisteren vooral eerste filmpje geniaal
Rene( hahaha__ he!_ Hans, Johan_ hahaha_ he_ weet je?) van der Gijp. Die Mario hahah denkt dat hij een prijs gewonnen heb hahaha he Johan haha in Rotterdam hahaha he! Dat is helemaal geen prijs Hans hahaha. Die krijgt elke Rotterdammer, dan doen ze alleen om te zuipen hahaha, eh Ik word nooit uitgenodigd. Ik woon in Dordt! Mij hebben ze nog nooit zien staan in Rotterdam. Als ik thuis op de bank lig denk ik "Kut"waarom wilde ze me nooit bij Feyenoord best triest Hans, Johan Daarom slijm ik zo graag bij jullie en die Feyenoord supporters kijken niet naar voetbal. Nee alleen maar Feyenoord splers! he snap jij het! hahahahah......
Het is een zieleig zootje.....huilebalk Kraaij, een niet serieus te nemen en zich zelf herhalende en om zichzelf lachende Gijp en bromsnor Derksen die zich wel vaak weet te gedragen.
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)