|
|
Daan
|
|
|
Ik lees op diverse forums dat ajax schijnbaar toch 1/2 verdedigers voor 't verstrijken van de deadline heeft ingeschreven. Wellicht dat er dus nog een verdediger bij komt. Hoogstwaarschijnlijk zo 't gaan om Prahic, maar Igor Biscan wordt ook genoemd!
Afwachten dus... |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Las 't ook. Mooi .... Mooier.... Ajax |
|
|
|
|
Vincey
|
|
|
Daan ik vind eik dat je best wel een nerd bent????????? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
Daan
|
|
|
quote: Hou ook van jou (K)(L)(K) |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: waarom een nerd? het staat op soccernews |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
KloptUPDATE: 'Ajax probeert maximale poging om verdediger te strikken' Geplaatst op 01-09-2009 22:07 door Robin Albers
Ajax heeft zich deze zomer versterkt met drie nieuwe aanwinsten voor dit seizoen. Ondanks de blije gezichten bij de clubleiding en Martin Jol zelf, wil de club nog een ultieme poging wagen om een verdediger binnen te halen.
Volgens diverse Kroatische bronnen zou dit een Kroaat moeten gaan worden, wiens naam nog onbekend is. Wel zouden de onderhandelingen momenteel op een 'alarmfase' staan. De deadline van de transfermarkt is momenteel al bereikt, waar het op 18.00 uur de tijd had om nog een speler aan te kunnen trekken.
De Amsterdammers zouden zijn naam bij de KNVB hebben ingediend, waardoor de hoofdstedelingen alsnog kunnen beschikken over de verdediger. Wat de leeftijd en naam van de Kroatische speler moet zijn, is vooralsnog onbekend.
UPDATE: Igor Prahic moet de laatste aanwinst voor de ploeg van Martin Jol gaan worden. Mocht de speler niet haalbaar zijn, dan is ook nog Igor Biscan in beeld bij de Amsterdammers. De 31-jarige verdediger speelt momenteel voor Dynamo Zagreb, dat tevens de tegenstander van Ajax zal zijn in de aankomende duels in de UEFA Cup. |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
quote: Haha Vincey is een goede vriend van me, hij loopt te f*cken joh. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
denk zelf dat het niks word met die verdediger, iig niet binnenkort! |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Prahic is aangemeld. Als die ' t niet wordt, moeten we wel ff wachten.... Of een transfervrije speler halen... |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
hoeveel moet hij kosten? weten jullie dat, volgens mij was het een paar ton |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 23:26 schreef Boss het volgende:Prahic is aangemeld. Als die ' t niet wordt, moeten we wel ff wachten.... Of een transfervrije speler halen... Hoe kom je aan die informatie? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|