BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfer Cvitanich naar San Lorenzo van de baan

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 01 september 2009 - 23:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Transfer Cvitanich naar San Lorenzo van de baan (VoetbalZone)

Thomas
 Thomas - dinsdag 01 september 2009 - 23:49   quote  deeplink  
quote:

De Argentijnse middenmoter San Lorenzo heeft van de nationale bond geen toestemming gekregen om Dario Cvitanich over te nemen van Ajax. Volgens het Argentijnse dagblad Diario Hoy stuurden de Amsterdammers de vereiste papieren te laat richting het uitvoerend comité van de bond. Dat maakt geen uitzonderingen en staat de transfer niet toe.

San Lorenzo schreef de 25-jarige aanvaller onlangs al in voor het nieuwe seizoen in Argentinië, in de hoop de transfer sneller voor elkaar te krijgen. De club was niet de enige; ook competitiegenoot River Plate deed een vergelijkbare handeling. San Lorenzo deed bij haar transferaanvraag een excuusbrief van Ajax, maar het mocht niet baten.

Cvitanich blijft daardoor in ieder geval tot de winterstop in de Eredivisie. Hij kwam een jaar geleden voor circa zeven miljoen euro over van Banfield. In september debuteerde hij en na het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid leek hij de aangewezen persoon om de rol van aanvalsleider op zich te nemen. Die rol was echter van korte duur.

Eind december toonde hij zijn kwaliteiten en noteerde hij in twee duels tegen De Graafschap en ADO Den Haag vijf treffers. Maar in de duels die volgden gunde Marco van Basten zijn aankoop niet altijd een basisplaats en kon Cvitanich in de minuten die hij speelde, niet altijd overtuigen. Het vertrouwen ontbreekt, zo zei de Zuid-Amerikaan eerder deze week nog. Zijn teller staat op tien goals in 21 duels namens Ajax.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 02 september 2009 - 00:23   quote  deeplink  
Dit is wel erg dom van het bestuur van Ajax. Hoe kun je nu papieren te laat opsturen? Zit Ajax alsnog met de Cvitanich terwijl zijn vervanger Pantelic al gehaald is. Het wordt weer een duur jaar voor Ajax.
Daan
 Daan - woensdag 02 september 2009 - 00:34   quote  deeplink  
Wellicht hebben ze 't opzettelijk gedaan, om zo toch nog cvitanich te kunnen behouden?
Om heel eerlijk te zijn ben ik er niet kapot van dat deze transfer niet door is gegaan. Cvitanich heeft zich nog niet kunnen bewijzen vind ik, al helemaal niet dit seizoen. Veel blessureleed gehad etc. En als je zijn statistieken bekijkt: 21 wedstrijden, 10 goals... dat is niet eens zo slecht. We zitten al krap qua spitsen, dus ik ben blij dat hij blijft!
Juantinho
 Juantinho - woensdag 02 september 2009 - 04:50   quote  deeplink  
Jongens geloof mij nou Cvita is een goede, Argentijnse competitie kan je vergelijken met die van Spanje/italie, River Plate is een topclub in Argentinie. Hij was zelfs topscorer daar.
Ik ben blij dat hij blijft. Stel Suarez of Pantelic krijgt een schorsing of is geblesseerd.. Wie speelt er dan..
21 wedstrijden 10 doelpunten, Dat is dus 1 goal per twee wedstrijden..
Geef hem vertrouwen en een kans. Iedereen heeft tijd nodig en mag absoluut niet worden vergeleken met een voorgaande spits.

Cvitanich je komt er kerel!!!!!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 september 2009 - 08:07   quote  deeplink  
denk dat het opzettelijk is gedaan... als het al waar is..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfer Cvitanich naar San Lorenzo van de baan

0.0074589