|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ach je moet t allemaal niet zo nauw nemen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: is er veel krapte op de markt tegenwoordig???......hou het niet meer zo bij sinds er een vaste is.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 17:52 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] is er veel krapte op de markt tegenwoordig???......hou het niet meer zo bij sinds er een vaste is.... Een nauwe vaste? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Slechter kan hij het niet doen |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Dit jaar heb ik zo een goed gevoel...!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: man, niet normaal!!! je wil nooit meer iets anders!!!!!hahahahaha....... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je bent eindelijk ontmaagd? |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: neenee hij bedoelde een vaste nauwe!!uhum |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Of was jij net klaar gekomen na het rukken en zat je nog in die richting te denken? Dit is een VOETBALFORUM Ga je handen wassen viezerik! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 21:18 schreef fredje het volgende:[..] Of was jij net klaar gekomen na het rukken en zat je nog in die richting te denken? Dit is een VOETBALFORUM Ga je handen wassen viezerik! nou nou wat een taalgebruik |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 21:18 schreef fredje het volgende:[..] Of was jij net klaar gekomen na het rukken en zat je nog in die richting te denken? Dit is een VOETBALFORUM Ga je handen wassen viezerik! Nou nou, Fredje (grim?) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
nou moet ik mijn vriendin weer uitleggen wat dat allemaal is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Allemaal de schuld van fredje |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Gaat te goed met me ploegie om me nu druk te maken om een M&M |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: naamgrapjes zijn per definitie kinderachtig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ha-ha, die zou ik als ik jou was maandag op het schoolplein aan je vriendjes vertellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2009 door MMM -- |
|
|
|