|
|
Ron31
|
|
|
quote: wieeeeeeeeeeeeeeeeeee???zeilen aan zee en in de winterberg!!gezellig wanneer gaan we???? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: moet je ff aan Henkie vragen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als er maar een groot café is bij de club, dan vind Henk het goed.
Dus clubs, melden bij Henkie's zaakwaarnemer! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 22:49 schreef MMM het volgende:Als er maar een groot café is bij de club, dan vind Henk het goed. Dus clubs, melden bij Henkie's zaakwaarnemer! Ja en als Henk aan het zuipen is,dan ligt Marianne ergens met haar benen wijd.Iedereen weet het behalve Henkie hehehe |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
o? ik wist dat niet hoor
vertel eens leon, hoe is marianne in bed? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze schijnt het met een Marokaan uit Alkmaar gedaan te hebben terwijl Henk aan het bier zat.Maar hoe Marianne is ?????Ik weet het niet,maar denk wel dat zij een aardig knijp ...tje heeft:0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou Marianne niet doen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 22:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ze schijnt het met een Marokaan uit Alkmaar gedaan te hebben terwijl Henk aan het bier zat.Maar hoe Marianne is ?????Ik weet het niet,maar denk wel dat zij een aardig knijp ...tje heeft:0 een Marokaan uit Alkmaar ???? hoe verzint ze het |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
whahahahahahaa
tering je kan wel zien dat onze jongens een te lange (winterstop) houden we (inclusief mijzelf)beginnen hoe langer hoe meer onzin uit te kramen~!!maar goed in nederland maakt het toch niet uit!valt toch niet op maar nogmaals we moeten onzelf natuurlijk een beetje vermaken af en toe op de sites toch??lol.....
en als je lol wilt hebben dan moet je marianne en henkie vragen want henkie is de pooier van marianne of begin ik nu alles fout te begrijpen???lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Of die willy van The opposites |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
gelukkig dat we nu wel FEYENOORD-waardige keepers hebben.. |
|
|
|
|
Morpheus79
|
|
|
quote: Niemand zit ook te wachten op jouw achterlijke commentaar. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: of de reactie daarop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
heheheheehe gaat weer lekker jongens!!als het commentaar en de reacites nu ook zo verder op het veld straks gaan worden we zeker kampioen!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: ach een beetje rellen onderling kan op zijn tijd geen kwaad toch??daar worden we alleen maar homogener.................. van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Sorry Henk, wist niet dat je kwaad werd. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Morpheus79
|
|
|
quote: Joh geeft niet ik heb mijn zakken lekker gevuld bij je club en jij hebt je regelmatig aan mij geërgerd dus ik vind het wel prima ;-) |
|
|
|
|
Morpheus79
|
|
|
quote: De dames zijn het weer met elkaar eens. Joh ga bij Annie Hotjumper op de koffie Truus Leon. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: jaloers? biatch! ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Morpheus79
|
|
|
quote: Je hebt het gisternacht goed weten te maken Annie Hot ik heb genoten ;-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: daar zit je op te hopen he.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 00:00 schreef Morpheus79 het volgende:[..] Joh geeft niet ik heb mijn zakken lekker gevuld bij je club en jij hebt je regelmatig aan mij geërgerd dus ik vind het wel prima ;-) Oke, wat jij wilt Henk |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ja? Vond je het lekker met die voorbinddildo in je? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: AHA een pleuris neus bah |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: of toch maar klassiekertje kaarsvet? |
|
|
|
|
Morpheus
|
|
|
quote: Ik heb geen probleem met een beetje ouwehoeren maar je kunt te ver gaan hè Mora! Ga maar snel terug naar je Arena-vriendjes |
|
|
|
|
Morpheus
|
|
|
quote: Rovert gaat helemaal los. Sorry dat ik al je perverse fantasiën weer heb aangewakkerd Rovert. Je had nog maar een week te gaan in die TBS-kliniek, hopelijk lezen je begeleiders dit niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1 advies: Zoek een leven.
En wie de schoen past, etc. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Heb ie nou al een club? hahahahaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja VV Foresters uit Heiloo! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2009 - 10:16 schreef Morpheus het volgende:[..] Rovert gaat helemaal los. Sorry dat ik al je perverse fantasiën weer heb aangewakkerd Rovert. Je had nog maar een week te gaan in die TBS-kliniek, hopelijk lezen je begeleiders dit niet. xD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2009 - 10:15 schreef Morpheus het volgende:[..] Ik heb geen probleem met een beetje ouwehoeren maar je kunt te ver gaan hè Mora! Ga maar snel terug naar je Arena-vriendjes Ha-ha, wat heb jij een humor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee die debiel komt nooit meer aan de bak..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 september 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja jou hoef je er niet bij te hebben voor de gezelligheid.Waarschijnlijk ben jij zo`n slappe thee drinker.En weet je ,wat water is voor kikkers is thee voor flikkers. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2009 - 10:16 schreef Morpheus het volgende:[..] Rovert gaat helemaal los. Sorry dat ik al je perverse fantasiën weer heb aangewakkerd Rovert. Je had nog maar een week te gaan in die TBS-kliniek, hopelijk lezen je begeleiders dit niet. goh grappig
zet me dan op een leuke manier voor schut |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2009 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja jou hoef je er niet bij te hebben voor de gezelligheid.Waarschijnlijk ben jij zo`n slappe thee drinker.En weet je ,wat water is voor kikkers is thee voor flikkers. ha ha ha .......................................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat doe je zelf toch al de hele tijd? |
|
|
|