|
|
|
tugo
|
|
|
Gekomen Atouba,Zé Eduardo,Pantelic,Kerlon,De Zeeuw,Verhoeven
Weg / Verhuur
Gentenaar,Leonardo,Schilder,Luque,Schilder,Slijngard Vermaelen,Sno,Van der Heijden,Bodul
Overige spelers
Aissati, Alderweireld ,Anita, Bakircioglu, Blind, Cvitanich, De Jong ,Donald,Emanuelson , Enoh ,Gabri ,Lindgren, Martina ,Ogararu ,Oleguer ,Rommedahl, Sarpong, Silva, Stekelenburg ,Suarez, Sulejmani, Van der Wiel,Vermeer Vertonghen, Wielaert, Zeegelaar
Dus met nieuwe spelers zijn er 32 spelers wel veel.. nog een paar verhuren bij Haarlem Anita , Blind ,Donald,Martina dat er dan 28 spelers zijn kanze nog verhuur worden aan Haarlem ? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 10:22 schreef tugo het volgende:Gekomen Atouba,Zé Eduardo,Pantelic,Kerlon,De Zeeuw,Verhoeven Weg / Verhuur Gentenaar,Leonardo,Schilder,Luque,Schilder,Slijngard Vermaelen,Sno,Van der Heijden,Bodul Overige spelers Aissati, Alderweireld ,Anita, Bakircioglu, Blind, Cvitanich, De Jong ,Donald,Emanuelson , Enoh ,Gabri ,Lindgren, Martina ,Ogararu ,Oleguer ,Rommedahl, Sarpong, Silva, Stekelenburg ,Suarez, Sulejmani, Van der Wiel,Vermeer Vertonghen, Wielaert, Zeegelaar Dus met nieuwe spelers zijn er 32 spelers wel veel.. nog een paar verhuren bij Haarlem Anita , Blind ,Donald,Martina dat er dan 28 spelers zijn kanze nog verhuur worden aan Haarlem ? Je kan spelers buiten de transferperiode niet meer verhuren. Dus moeten we het doen met 32 selectiespelers. Hiervan zullen er overigens een aantal deel gaan uitmaken van Jong Ajax. Blind, Martina, Ogararu en Sarpong hoeven niet direct te rekenen op een plek bij de selectie. Deze zullen dus veel wedstrijden spelen bij Het 2e elftal. Maar ben het met je eens dat de selectie nog aardig groot is. |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Dit moet de selectie worden. Met 20 spelers in de A-selectie heb je echt wel genoeg. De rest lekker ballen in jong Ajax en als ze er rijp voor zijn af en toe mee met het A-team. Gewoon duidelijkheid creeren nu!
Ajax 1: doel - Stekelenburg, Vermeer verdediging - Atouba, Silva, Aldeweireld, Wielaart, Oleguer, Van der Wiel, Vertonghen, Emanuelson middenveld - De Zeeuw, Enoh, Gabri, Lindgren, Rommedahl, Aissati, De Jong aanval - Pantelic, Suarez, Sulejmani
Naar jong Ajax: Verhoeven, Blind, Ogararu, Barkicioglu, Anita, Sarpong, Ze Eduardo, Kerlon, Donald, Martina, Zeegelaar |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Leuk B-team heb je dan trouwens:
----------------Verhoeven----------------- ---Ogararu---Blind---Ze Eduardo---Anita--- Barkicioglu---Sarpong---Donald---Zeegelaar -----------Kerlon-------Martina----------- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
donald zou ik gewoon bij de selectie houden.. |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Kan die niet beter spelen ipv op de bank zitten? Hij is goed, maar heeft wel ritme nodig. Misschien was het beter geweest om hem uit te lenen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 11:47 schreef padvr het volgende:Kan die niet beter spelen ipv op de bank zitten? Hij is goed, maar heeft wel ritme nodig. Misschien was het beter geweest om hem uit te lenen. Zoiets wilde ik ook net typen. Donald had misschien beter verhuurd kunnen worden aan een club in de Eredivisie. Daar had hij dan ritme kunnen opdoen. |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
quote: Gelijk , heb je. Mensen hier vergeten dat je te maken hebt met, schorsingen, blessures, overbelasting en het uit vorm raken van spelers. Je hebt gewoon veel spelers nodig voor de drie competities waarin je speelt. Daarom ben ik ook superblij dat Cvitanch is gebleven. River Plate wilde hem ook graag huren, geloof mij, Argentijnse competitie hoort bij de beste van de wereld en River Plate hoort bij de top in Argentinië. Deze gozer loopt 1 op twee, 10 goals in 21 wedstrijden, waarin hij merendeel als invaller wordt gebruikt. Stel Pantelic is geblesseerd en suarez krijgt een schorsing,,, wat dan??? |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
We hebben het over Donald he? Niet over Cvitanic.
Aanvallende middenvelders genoeg met Aissati, De Jong en Kerlon. |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 12:19 schreef padvr het volgende:We hebben het over Donald he? Niet over Cvitanic. Aanvallende middenvelders genoeg met Aissati, De Jong en Kerlon. Dacht toch echt dat de topic ergens anders ging. Vervolgens ging het over Donald houden bij de selectie of niet, ik wil dat hij blijft tevens gebruikte ik cvita als voorbeeld. redenen die voor Cvita gelden, gelden ook voor Donald.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 11:47 schreef padvr het volgende:Kan die niet beter spelen ipv op de bank zitten? Hij is goed, maar heeft wel ritme nodig. Misschien was het beter geweest om hem uit te lenen. als hij op de bank zit speelt hij vaak gewoon ooknog bij jong ajax, dat gebeurt wel vaker. |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 12:16 schreef Juantinho het volgende:[..] Gelijk , heb je. Mensen hier vergeten dat je te maken hebt met, schorsingen, blessures, overbelasting en het uit vorm raken van spelers. Je hebt gewoon veel spelers nodig voor de drie competities waarin je speelt. Daarom ben ik ook superblij dat Cvitanch is gebleven. River Plate wilde hem ook graag huren, geloof mij, Argentijnse competitie hoort bij de beste van de wereld en River Plate hoort bij de top in Argentinië. Deze gozer loopt 1 op twee, 10 goals in 21 wedstrijden, waarin hij merendeel als invaller wordt gebruikt. Stel Pantelic is geblesseerd en suarez krijgt een schorsing,,, wat dan??? wat dan als ze gebleseert zijn dan hebben we zoals je al zei Cvitanisch maar ook Sulejmani,Kerlon,Rommendeal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Komt Biscan naar Ajax of niet, ik zie veel reacties dat Ajax geen verdediger heeft angekocht, toch schijnt een zekere Biscan aangemeld te zijn bij de KNVB door Ajax.
HOE ZIT HET HIERMEE??????? |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 13:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:Komt Biscan naar Ajax of niet, ik zie veel reacties dat Ajax geen verdediger heeft angekocht, toch schijnt een zekere Biscan aangemeld te zijn bij de KNVB door Ajax. HOE ZIT HET HIERMEE??????? las op een ander forum dat er vandaag meer bekend zou worden over biscan, maar wat daar van waar is weet ik ook niet. Ik ga er maar van uit dat er niemand meer komt anders hadden we het toch echt wel gehoord den k ik |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
ik begreep trouwens dat het de bedoeling was dat eduardo en kerlon eerst bij jong ajax mee spelen, maar waarom trainen ze dan wel mee met het eerste? |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 13:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:Komt Biscan naar Ajax of niet, ik zie veel reacties dat Ajax geen verdediger heeft angekocht, toch schijnt een zekere Biscan aangemeld te zijn bij de KNVB door Ajax. HOE ZIT HET HIERMEE??????? Er zou vandaag om 16.00 uur meer bekend zijn. Maar reken er niet te veel op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 13:38 schreef martymcfly het volgende:ik begreep trouwens dat het de bedoeling was dat eduardo en kerlon eerst bij jong ajax mee spelen, maar waarom trainen ze dan wel mee met het eerste? omdat jong ajax vaak met 1 meetraint?? |
|
|
|
|
stem
|
|
|
Igor Biscan de geroutineerde verdediger (31) die ook als defensieve middenvelder uit de voeten kan is momenteel basisspeler bij Dinamo Zagreb, hoe is dat verlopen? |
|
|
|
|
|