BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hopelijk is dit een grap

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 02 september 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Kevin Hofland kan dit seizoen nog niet rekenen op een basisplaats en hoewel hij zich probeert terug te knokken in het elftal zal hij de wedstrijden tegen aartsrivaal Ajax zeker aan zich voorbij laten gaan. Uit principe.

Vandaag is namelijk bekend geworden dat Ajax de Braziliaan Kerlon van Inter heeft gehuurd. Ja, dus? Diezelfde Kerlon is bekend geworden door de zogenaamde zeehondendribbel, waarbij hij zijn tegenstander probeert te passeren terwijl hij de bal met zijn hoofd hoog houdt.

En daar houdt Hofland dus niet van. Zeehonden horen vrij te zijn en niet elke zondag in een theater te komen opdraven om het publiek te vermaken. Om die reden heeft Hofland eerder al een zeehond geadopteerd en deze vernoemd naar Feyenoord!

Voor de wedstrijden tegen Ajax hebben we gelukkig nog wel een geboren Canadees in de selectie. Canadezen staan er namelijk om bekend iets minder vriendelijk te zijn tegen zeehonden

http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=8969
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 02 september 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Niet dat ik hoop dat hij in de basis zal staan
Maar als dit al een reden moet zijn om verstek te laten gaan...
fey21
 fey21 - woensdag 02 september 2009 - 19:08   quote  deeplink  
miss kan hij in de laatste minuten nog een doodschop verkopen aan die kerlon...
leert ie t dribbelen meteen af
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 02 september 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 19:08 schreef fey21 het volgende:
miss kan hij in de laatste minuten nog een doodschop verkopen aan die kerlon...
leert ie t dribbelen meteen af
Dat kan ook niet
Want om de pelsen goed te houden worden zeehonden vaak doodgeslagen en getrapt
Hofland zou zichzelf gelijk met een zeehondenjager associeren
Dat kan die jongen niet aan
har
 har - woensdag 02 september 2009 - 19:12   quote  deeplink  
Nee dit is doodserieus!?!?!?!?!?!?
derq
 derq - woensdag 02 september 2009 - 19:13   quote  deeplink  
bloedserieus.
piet
 piet - woensdag 02 september 2009 - 19:17   quote  deeplink  
wat een onzin.......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 02 september 2009 - 19:18   quote  deeplink  
hahahahaha..........wat een onzin.....
Ron31
 Ron31 - woensdag 02 september 2009 - 19:21   quote  deeplink  
alles wat onze jongens(feyenoord)buiten (werktijd) doen is meestal onzin (zelfde geld voor ons...).....en aangezien we nog tot volgende week zondag moeten wachten voor we weer beginnen kun jeself wel nagaan hoeveel onzin er nog aan zit te komen hahaha uhum

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door Ron31 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 02 september 2009 - 19:25   quote  deeplink  
dat zeker!!!!!!
Ron31
 Ron31 - woensdag 02 september 2009 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 19:25 schreef Jappie_FEY het volgende:
dat zeker!!!!!!
en daarmee bedoel ik dus niet dat werken zinnig is hea??alleen het voetbalwerken dat wat hun doen is zinnig en het (werken) wat wij doen niet........let wel op het is een noodzaak anders kunnen we geen feyenoordshirtjes en artikelen kopen!want als 1 ding onzinnig der onzinnigst is dan is het wel werken voor een baas........gelukkig heb ik nu 2 weken vrij dus dat komt ook weer goed uit lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door Ron31 --
OTTC
 OTTC - woensdag 02 september 2009 - 19:34   quote  deeplink  
hey ron31 je hebt helemaal gelijk want ik vindt het volgende: werke is kut.
ik zelf doe het alleen maar voor het geld en voor de rest niks geld moet bij mij blijve rolle maar werke en geen geld verdienen daarvoor zou ik nog geen 1 voet voor uit bed zetten
R()b
 R()b - woensdag 02 september 2009 - 19:35   quote  deeplink  
Bijna 1 april alweer :D
De.x
 De.x - woensdag 02 september 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Iedereen doet net of Kerlon elke wedstrijd 90 minuten met die bal op z'n hoofd loopt. Die jongen mag blij zijn als 't ie in een heel seizoen 1 keer een metertje of 10 met die bal op z'n hoofd kan lopen..
Ron31
 Ron31 - woensdag 02 september 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 19:34 schreef OTTC het volgende:
hey ron31 je hebt helemaal gelijk want ik vindt het volgende: werke is kut.
ik zelf doe het alleen maar voor het geld en voor de rest niks geld moet bij mij blijve rolle maar werke en geen geld verdienen daarvoor zou ik nog geen 1 voet voor uit bed zetten
whehehehe precies
Ron31
 Ron31 - woensdag 02 september 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 19:36 schreef De.x het volgende:
Iedereen doet net of Kerlon elke wedstrijd 90 minuten met die bal op z'n hoofd loopt. Die jongen mag blij zijn als 't ie in een heel seizoen 1 keer een metertje of 10 met die bal op z'n hoofd kan lopen..
hahaha die zeehond kan dan wel een bal op zijn hoofd houden maar dat kunnen ze in het circus ook en ten tweede wat wil die doen als die vlaar tegen komt dan of bahia??door hem heen koppen ofsow whahahaha

ajax heeft een paar afgedankte spelers gehad van andere clubs lol!het is alleen maar afgedankt spul wat ze hebben gekregen!en dan noemen ze het zelf ook nog is onder het mom van AANKOPEN whoehahahahahahaha

maar goed hadden we het niet over zeehonden ofsow P:

ps maar laten we niet teveel woorden over die 17 clubs zeggen anders verkondigen ze nog allemaal straks dat wij als grootste club van nerderland met nog steeds het mooiste stadion plus straks een nog veel mooier stadion plusminus een budget van 100 miljoen jaloers op hun zouden zijn!en niet te vergeten de investeerders die wij nu al achter ons hebben staan!!moewhaha uhum

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door Ron31 --
Juantinho
 Juantinho - woensdag 02 september 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 19:40 schreef Ron31 het volgende:

[..]

hahaha die zeehond kan dan wel een bal op zijn hoofd houden maar dat kunnen ze in het circus ook en ten tweede wat wil die doen als die vlaar tegen komt dan of bahia??door hem heen koppen ofsow whahahaha

ajax heeft een paar afgedankte spelers gehad van andere clubs lol!het is alleen maar afgedankt spul wat ze hebben gekregen!en dan noemen ze het zelf ook nog is onder het mom van AANKOPEN whoehahahahahahaha

maar goed hadden we het niet over zeehonden ofsow P:

ps maar laten we niet teveel woorden over die 17 clubs zeggen anders verkondigen ze nog allemaal straks dat wij als grootste club van nerderland met nog steeds het mooiste stadion plus straks een nog veel mooier stadion plusminus een budget van 100 miljoen jaloers op hun zouden zijn!en niet te vergeten de investeerders die wij nu al achter ons hebben staan!!moewhaha uhum
En toen ging de wekker en werd je wakker
fr2
 fr2 - woensdag 02 september 2009 - 20:14   quote  deeplink  
Dus als er een voetballer is die Piet Zeeleeuw, Peter Dolfijn, Jan Zeehond heet doet ie ook niet mee uit principe. Dat mensen er nog serieus op ingaan verbaasd me wel, wat een zielige grap van iemand die denkt leuk te zijn.
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 02 september 2009 - 20:20   quote  deeplink  
onzin,ik zou hofland juist in de basis zetten tegen ajax als die kerlon echt zo goed is hofland is lekker vel en houd niet van dat soort show makerij
Ron31
 Ron31 - woensdag 02 september 2009 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 20:10 schreef Juantinho het volgende:

[..]

En toen ging de wekker en werd je wakker
hmmmm waarheid is hard hea!!maar voor jouw heb ik wat anders in gedachte!!!dit is een ander antwoord op jouw vraag vraag!!want ENGELUH bestaan niet!!!!en zeker niet voor gaffels zoals jij!!hehehe
ps:waar kom jij ineens vandaan??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door Ron31 --
fey21
 fey21 - woensdag 02 september 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 19:10 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat kan ook niet
Want om de pelsen goed te houden worden zeehonden vaak doodgeslagen en getrapt
Hofland zou zichzelf gelijk met een zeehondenjager associeren
Dat kan die jongen niet aan
hij leent wel een paar boys van VV barendrecht
die houden ajax toch nog net wel bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door fey21 --
MMM
 MMM - woensdag 02 september 2009 - 22:50   quote  deeplink  
Haha dat mensen dit geloven, prachtig :D
Rovert
 Rovert - woensdag 02 september 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Ik denk anders ook dat het serieus is
hotjumper
 hotjumper - donderdag 03 september 2009 - 06:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2009 - 22:59 schreef Rovert het volgende:
Ik denk anders ook dat het serieus is
ik ook, kevin is een gevoelige jongen, dus een beetje respect graag....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hopelijk is dit een grap









0.0051970