|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
De Guzman: "Richt me nu weer volledig op Feyenoord" (FeyenoordNet.nl)
|
|
|
Benno 1
|
|
|
Als de Guzman echt zoveel wil terug doen naar Feyenoord wat hij vertelde als het om een transfer ging met veel geld voor Feyenoord dan moet hij nu meteen deze week voor 3 jaar zijn contract verlengen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
kamper
|
|
|
hy gaat nog wel bytekenen |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
Gewoon rustig afwachten, hij zal dat echt wel doen, net als Kuijt destijds ! Heb hem er liever bij, zie het als een extra-tje. Hij is een geweldige speler ! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
leuk een topic over de guzman....................... |
|
|
|
|
jantjefr12
|
|
|
jongen laat gewoon over ons er gewoon over praten of hou je er buiten |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
jappie : moet het dan weer over Makaay gaan ofzo ?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee doe timmer maar ;P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: makaay wie is dat??? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ben jij het irritante neefie van fr12info die hier een dag onzin heeft lopen plaatsen......... |
|
|
|
|
jantjefr12
|
|
|
neehoor. maar bij elk topic over iemand begin je: alweer een topic over... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik moet zeggen dat de mensen in deze topic over het algemeen goede reactie`s hebben.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Misschien omdat het zo is Tuurlijk mag je best over Jonatha praten Maar waarom moet dat dan weer in een nieuw topic? Er heeft onlangs nog iemand met exact dezelfde bron een topic over hem gestart En daarin werd exact hetzelfde gezegd als hier Waarom moet je dan een nieuw topic starten? Koop je ook elke keer opnieuw een auto als je een stukje wil gaan rijden? |
|
|
|
|
kamper
|
|
|
goedzo guzzi richt jy je maar op feyenoord alleen nog effe bytekenen dan maak jy ons feyenoord weer kapitaalkrachtig |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zie antwoord phyxsius.... |
|
|
|
|
Frbloed
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 20:12 schreef Benno 1 het volgende:Als de Guzman echt zoveel wil terug doen naar Feyenoord wat hij vertelde als het om een transfer ging met veel geld voor Feyenoord dan moet hij nu meteen deze week voor 3 jaar zijn contract verlengen Daar heb je helemaal gelijk in. des te meer je er voor krijg |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 21:08 schreef Phyxsius het volgende:[..] Misschien omdat het zo is Koop je ook elke keer opnieuw een auto als je een stukje wil gaan rijden? :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klinkt heel naar wat ik ga zeggen, maar Feyenoord mag bijna hopen dat hij in Februari zwaar geblesseerd raakt voor een half jaar. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:Klinkt heel naar wat ik ga zeggen, maar Feyenoord mag bijna hopen dat hij in Februari zwaar geblesseerd raakt voor een half jaar. Mei kan ook.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Dat moet hij altijd doen en gewoon 3 jaar bijtekenen. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2009 - 21:08 schreef Phyxsius het volgende:[..] Misschien omdat het zo is Tuurlijk mag je best over Jonatha praten Maar waarom moet dat dan weer in een nieuw topic? Er heeft onlangs nog iemand met exact dezelfde bron een topic over hem gestart En daarin werd exact hetzelfde gezegd als hier Waarom moet je dan een nieuw topic starten? Koop je ook elke keer opnieuw een auto als je een stukje wil gaan rijden? Nou waarom niet elke week in een andere huur auto? Al zijn er 100 topics overhetzelfde, wat boeit het??? Laat ieder z'n ei kwijt Topic beheerder |
|
|
|
|
bram
|
|
|
guzman mag in iedere auto rijden,als het maar geen HONDA is |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
grote jongen en nu nog je contract verlengen en dan heb je je belofte wat dat betreft ingelost en kunnen we je verkopen voor het bedrag dat wij willen! ps:alhoewel we hem natuurlijk liever nog 2 a 3 jaar zouden houden maar goed wie weet....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Hoe kan je nou van een speler verlangen dat hij bijtekent???? |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: gewoon een pen en papier pakken zo moeilijk is dat niet hoor !lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: toch wel een bic pen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Huren is zonde van je geld
quote: Het maakt het forum onoverzichtelijk Daarom mogen er van de beheerders ook niet meerdere topics met hetzelfde onderwerp zijn
quote: Dat kan ook in een bestaand topic als die hetzelfde onderwerp heeft
Nog meer onzinnige suggesties?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
makaay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blind of zo |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: denk het niet. Vertrek voor 2 mil ofzo in de winterstop. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ben ik ook bang voor Het is wel zonde Maar sportief hoeft het geen ramp te zijn als die Babovic wat kan |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote: voor mijn part zet Leo een pistool op zn kop. Maar helaas is dat niet rechtsgeldig. Ik begrijp hem wel. Dirk was een uitzondering. Dat is geen vergelijking, Ik snap hem wel. Hij speelt al heel lang bij Feyenoord. En vorig jaar hebben ze hem voor dik geld kunnne verkopen en zij deden dat niet. En nu zegt hij duidelijk dat hij open staat voor een nieuwe uitdaging(wat heel begrijpelijk is) maar helaas is er weinig gebeurt in de transferwindow en gaat hij transfervrij weg deze zomer. Dat ligt niet aan hem. Dat ligt aan de clubs die zo dom zijn om deze toekomstige topper te kopen voor een "schijntje". |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 00:33 schreef scarface1979 het volgende:[..] voor mijn part zet Leo een pistool op zn kop. Maar helaas is dat niet rechtsgeldig. Ik begrijp hem wel. Dirk was een uitzondering. Dat is geen vergelijking, Ik snap hem wel. Hij speelt al heel lang bij Feyenoord. En vorig jaar hebben ze hem voor dik geld kunnne verkopen en zij deden dat niet. En nu zegt hij duidelijk dat hij open staat voor een nieuwe uitdaging(wat heel begrijpelijk is) maar helaas is er weinig gebeurt in de transferwindow en gaat hij transfervrij weg deze zomer. Dat ligt niet aan hem. Dat ligt aan de clubs die zo dom zijn om deze toekomstige topper te kopen voor een "schijntje". hij kon toch naar zenith? maar nee hij wil alleen nar valecia |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik zie ook liever spaanse vrouwen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
die russinnen willen gelijk trouwen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spaanse vrouwen doen t in een parkeergarage. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: heb je daar foto's van? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Heeee, dat lijkt onze nationale gold-digger wel
Ik neem aan dat ze het tenminste om zijn geld met hem doet, zijn looks zijn niet zo best |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
die russinnen zijn ijs en ijs koud. maar neuken . |
|
|
|