|
|
fr emiel
|
|
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Capo
|
|
|
|
|
|
voetbalissimpel
|
|
|
een feyenoorder zal zeggen Loovens , een Ajacied Heitinga , ik denk Loovens centraal en Heitinga rechtsback dus discussie is waarschijnlijk overbodig. Denk dat Loovens nog wel heel wat stappen moet maken , vooral voetballend wat in Oranje natuurlijk meer gewenst wordt dan bij Cardiff of Celtic , denk dat Vlaar ook nog wel in aanmerking komt als hij lange tijd op zijn huidige nivo en beter zal blijven spelen. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
denk dat loovens juist het verdedigende werk een van de betere is van NL want, de rest stel som teleur en in Schotland en Engeland heeft hij goed leren verdedigen ben wel benieuwd naar zijn opbouwende kwaliteiten. |
|
|
|
|
Ajaxjood
|
|
|
wrm begin je gwn niet met Ooijer op de bank en Loovens en Heitinga in de basis |
|
|
|
|
Capo
|
|
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
quote: of heitinga op de bank |
|
|
|
|
voetbalissimpel
|
|
|
Ooijer is er niet bij en daarom is Loovens er juist bij!
effe opletten jongens , is niet goed voor t nivo van dit forum , die andere centrale is Mathijssen dacht ik toch?
kan dus:
Gio Mathijssen Loovens Heitinga |
|
|
|
|
Ajaxjood
|
|
|
oh oke, ja sorry wis niet dat ooijer er niet bij was. Zijn er nog meerdere die er niet bij zijn en normaal wel of afmeldingen ofnie?? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 18:34 schreef Ajaxjood het volgende:oh oke, ja sorry wis niet dat ooijer er niet bij was. Zijn er nog meerdere die er niet bij zijn en normaal wel of afmeldingen ofnie?? AFFELAY |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
Heitingha natuurlijk laten we niet overdrijven met Loovens die moet het eerst waarmaken |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
ik zeg loovens omdat ik vind dat we zoveel mogelijk moeten proberen in oefenwedstrijden. We weten wat Heitinga kan en wat die niet kan. Geef loovens een kans. |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
okay als het om kansen gaat natuurlijk dan wil ik Loovens ook wel zien. Maar Heitingha is nu nog een niveautje hoger |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
klopt helemaal, maar daarom is het een oefenwedstrijdje |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
daarom en ik ben wel benieuwd in Loovens |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bij een Oefenpotje altijd een of twee nieuwe spelers uitproberen dus Glenn opstellen |
|
|
|