|
|
Wim
|
|
|
Oleguer,Gabri,Bruno Silva,Citanvich,Lindgren,Bakircioglu zijn voor een hele grote zak met duiten gekocht, ze vertegenwoordigden een grote waarde. Ze zijn gekocht vanwege het feit dat de exceleerden bij hun vorige club, of omdat de scouting van Ajax heel enthousiast over hen was, of omdat bij een grote club vandaan komen, dat zegt soms iets over een desbetreffende voetballer.Ze kunnen vormverlies hebben,een minder jaar hebben,twee mindere jaren hebben,of ééndagsvlinders/éénjaarsvlinders zijn.Toch schuilt er in potentie genoeg talent en voetbalkwaliteit in deze min of meer uitgerangeerde groep. Als je ze de kans geeft zullen ongetwijffeld enkele voetballers van deze groep weer opnieuw opstaan tot volledige wasdom komen en misschien nog een hele tijd fantastisch spelen.Onder hen 2 door de wol geverfde verdedigers, en Citanvich een spits die toch duidelijk een behoorlijke efficientie en rendement qua scorend vermogen heeft.Als je ze niet kunt verhuren of verkopen, je ze geen of weinig kans geeft zich terug te vechten in het eerste elftal, gaat er aan salaris voor deze bankzitters misschien wel iedere maand een miljoen Euro het putje in, tel uit je winst.Silva,Oleguer en Lindgren hebben onder deze trainer geen echte kans gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door Wim -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
de meesten hebben genoeg kansen gehad.. daarbij hoe kun je in godsnaam emanuelson en cvitanich vergelijken qua doelputen.. Emanuelson is een linkshalf/linksback cvitanich een diepespits.. dus die vergelijken slaat nergens op.. en voor de rest nogmaals genoeg kansen gehad.. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Je zegt het goed; uitgerangeerd. Dat geldtvoor de meeste dan. Het bestuur is er nu ook achter dat er te veel en niet gericht is ingekocht de laatste Jaren en dat ze te veel salaris betalen. Jammer is dat wel.... En zonde( van 't geld) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tjah het oude bestuur heeft er een zooitje van gemaakt en het nieuwe ziet dat en gaat het oplossen... (ga ik vanuit) |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Ja en er is er ook niet 1 speler die er echt uit springt het zijn echt zakkenvullers als ik zo zou doen bij mijn baas dan kan ik vertrekken. Deze jongens verdienen geld als water maar zodra ze in het veld staan(stonden)dan niks er kwam niks uit.Het klikte op de één of andere manier niet. En daarom zeg ik ze kunnen nog zo hard roepen ik wil graag naar Ajax maar dan hoop ik altijd maar dat het niet is om zakken tevullen maar om te voetballen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat is iets wat jol zei.. niet iedereen kan zomaar naar Ajax.. wat vroeger wel het geval was.. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
We moeten ook niet onderschatten hoe belangrijk het is om goede spelers op de bank te hebben (naast een goede basis elf uiteraard). 1 van de grote krachten van het 1995 team was ook dat er gewisseld kon worden zonder dat er veel kwaliteit verlies was. Met spelers als Bogarde, Silooy, Van den Brom, Kreek, Oulida, Kanu en Van Vossen op de bank was het gewoon een heel erg sterk team. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 07:43 schreef Wim het volgende:Oleguer,Gabri,Bruno Silva,Citanvich,Lindgren,Bakircioglu zijn voor een hele grote zak met duiten gekocht, ze vertegenwoordigden een grote waarde. Ze zijn gekocht vanwege het feit dat de exceleerden bij hun vorige club, of omdat de scouting van Ajax heel enthousiast over hen was, of omdat bij een grote club vandaan komen, dat zegt soms iets over een desbetreffende voetballer.Ze kunnen vormverlies hebben,een minder jaar hebben,twee mindere jaren hebben,of ééndagsvlinders/éénjaarsvlinders zijn.Toch schuilt er in potentie genoeg talent en voetbalkwaliteit in deze min of meer uitgerangeerde groep. Als je ze de kans geeft zullen ongetwijffeld enkele voetballers van deze groep weer opnieuw opstaan tot volledige wasdom komen en misschien nog een hele tijd fantastisch spelen.Onder hen 2 door de wol geverfde verdedigers, en Citanvich een spits die toch duidelijk een behoorlijke efficientie en rendement qua scorend vermogen heeft.Als je ze niet kunt verhuren of verkopen, je ze geen of weinig kans geeft zich terug te vechten in het eerste elftal, gaat er aan salaris voor deze bankzitters misschien wel iedere maand een miljoen Euro het putje in, tel uit je winst.Silva,Oleguer en Lindgren hebben onder deze trainer geen echte kans gehad. Persoonlijk ben ik van mening dat een aantal uit dat rijtje helemaal niet zouden misstaan in de basis.... |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Ze hebben kansen genoeg gehad. Gabri is misschien de uitzondering. Die vind ik nog vrij nuttig ALS ie fit is...het zijn best goeie voetballers, maar niet Ajax-waardig vind ik. Daarbij komt nog dat ze veel te veel verdienen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door Boss -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 08:39 schreef simon171 het volgende:Ja en er is er ook niet 1 speler die er echt uit springt het zijn echt zakkenvullers als ik zo zou doen bij mijn baas dan kan ik vertrekken. Deze jongens verdienen geld als water maar zodra ze in het veld staan(stonden)dan niks er kwam niks uit.Het klikte op de één of andere manier niet. En daarom zeg ik ze kunnen nog zo hard roepen ik wil graag naar Ajax maar dan hoop ik altijd maar dat het niet is om zakken tevullen maar om te voetballen. Gabri??? dat is echt geen zakkenvuller, die geeft als hij speelt altijd 200 % en is ook nog eens heel goed.. |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Remco er staat onder dan hoop ik maar dat het niet is om zakken te vullen en dat slaat op spelers die inderdaad net als Gabri 200% geven.Sommige beginnen ook wel goed maar laten te snel het koppie hangen en dat voor zoveel geld ,balen hoor hoef ik ook niet te doen bij mijn baas. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 08:39 schreef simon171 het volgende:Ja en er is er ook niet 1 speler die er echt uit springt het zijn echt zakkenvullers als ik zo zou doen bij mijn baas dan kan ik vertrekken. Deze jongens verdienen geld als water maar zodra ze in het veld staan(stonden)dan niks er kwam niks uit.Het klikte op de één of andere manier niet. En daarom zeg ik ze kunnen nog zo hard roepen ik wil graag naar Ajax maar dan hoop ik altijd maar dat het niet is om zakken tevullen maar om te voetballen. "Niet één speler die er echt uitspringt". Gabri wordt ook genoemd in topic. Gebruik ' m dan als uitzondering |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
er zit veel op de bank en misschien wat teveel spelers maar denk toch echt dat je veel spelers nodig hebt, om de drie competities goed door te komen. Je hebt immers te maken met blessures, schorsingen en vormverlies.
Svp Gabri laat hem ff met rust, afgelopen twee jaar was hij een van onze uitblinkers. Dat hij veel blessures heeft, is klote maar hij is wel de enge die continue zijn longen uit het lijf rent om de gaten op te vullen van de rest. Ik denk dat hij nu nog beter tot zijn recht komt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 15:33 schreef Juantinho het volgende:er zit veel op de bank en misschien wat teveel spelers maar denk toch echt dat je veel spelers nodig hebt, om de drie competities goed door te komen. Je hebt immers te maken met blessures, schorsingen en vormverlies. Svp Gabri laat hem ff met rust, afgelopen twee jaar was hij een van onze uitblinkers. Dat hij veel blessures heeft, is klote maar hij is wel de enge die continue zijn longen uit het lijf rent om de gaten op te vullen van de rest. Ik denk dat hij nu nog beter tot zijn recht komt 1000% mee eens.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 08:39 schreef simon171 het volgende:Ja en er is er ook niet 1 speler die er echt uit springt het zijn echt zakkenvullers als ik zo zou doen bij mijn baas dan kan ik vertrekken. Deze jongens verdienen geld als water maar zodra ze in het veld staan(stonden)dan niks er kwam niks uit.Het klikte op de één of andere manier niet. En daarom zeg ik ze kunnen nog zo hard roepen ik wil graag naar Ajax maar dan hoop ik altijd maar dat het niet is om zakken tevullen maar om te voetballen. nee he dwaas. GABRI springt er niet uit wil je zeggen. een van de smaakmakers van afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Jullie lezen dat wat ik schrijf echt verkeerd,ik schrijf dat ik het er mee eens ben dat Gabri zich voor 200 % geef.En dat er spelers zijn die graag naar Ajax komen het niet redden en dan het koppie er bij laten hangen,en zo hun zakken vullen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2009 door simon171 -- |
|
|
|