|
|
remco1978
|
|
|
Zit net naar de kwartfinale van de nederlandse vrouwen te kijken. Die lopen aardig te bikkelen zeg. Gewoon ook de halve finale's halen. Petje af hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een niveau zeg, heb gelukkig alleen de laatste 2 min + penalty's gezien.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
hoe weet je dan wat het niveau was? Op basis van 2 minuten? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had de vorige wedstrijd ook al even bekeken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahaha.......ik zat ook te kijke, maar meer als ballen wegtrappen zat er niet in......... |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
En jullie voetballen natuurlijk allemaal bij een eredivisie club??
Petje af voor die meiden!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee, Premier League |
|
|
|
|
Meastro
|
|
|
De oranje dames zitten pas in het begin van hun ontwikkeling. Het zag er inderdaad niet heel goed uit en dat moet absoluut beter. Maar zij hebben naast hun voetbal ook vaak nog een gewone baan, die ze moeten combineren. Daarom ben ik ook blij dat ze vanavond ook de A-status hebben gekregen. Nu kunnen ze zich volledig richten op het voetbal. Dan zal het niveau ook omhoog gaan. Verder hoop ik dat de eredivie voor vrouwen zich nog veel verder zal uitbreiden. Dat is alleen maar goed voor hun ontwikkeling. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Die franse meiden staan op de fifa lijst 8e en dat is een heel groot verschil. Ondanks dat ze idd nog veel te leren hebben vind ik dat ze het heel goed gedaan hebben |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kan dit niet naar het wijvenvoetbal headliner, Feyenoord doet niet mee aan de eredivisie voor vrouwen dus het hoort hier niet... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 06:42 schreef hotjumper het volgende:kan dit niet naar het wijvenvoetbal headliner, Feyenoord doet niet mee aan de eredivisie voor vrouwen dus het hoort hier niet... Eens. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Niks mis met Anouk Hoogendijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het enige wijf dat lekker is in dat elftal inderdaad |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ach grut hij heeft niks meer te zeggen. En kraamt vervolgens allemaal onzin uit.
Om tenslotte te zeggen, laten we weer beginnen met voetbal van FEYENOORD. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik mis alleen t shirtjes ruilen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en toch mis ik t shirtjes ruilen na de wedstrijd. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2009 - 19:50 schreef Juantinho het volgende:[..] och nu ben ik dom, en jij blijft reageren op die dombo, , , Ik erken dat ik dom ben maar,,,je laat NU zien wat je nivo is. Ik ben dom maar iemand die continue tegen een dombo ingaat, wat voor nivo is dat?? Tuurlijk Het nivo van FEIJENOORD...... Inderdaad. Gelukkig speelt FeYenoord heel wat beter.
Tis trouwens niveau... |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
huppa 2-1 voor engeland! hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
nou ehhh sluiten deze topic het is toch een feyenoordforum of niet??zelfs ajaxieden komen zich er hier mee bemoeien@!!@sluiten deze onzin topic!!!lol
feyenoord boven alles!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer dat ze van Engeland hebben verloren,die Duitsers hadden ze zeker ingemaakt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
dat weet ik wel zeker dat ze winnen van de duitsers al vind ik de vrouwen beter dan de mannen van duitsland |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2009 - 21:27 schreef De koi hoek.nl het volgende:dat weet ik wel zeker dat ze winnen van de duitsers al vind ik de vrouwen beter dan de mannen van duitsland Ja vooral die Heidi Klum! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
die heeft geen tieten............................ |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
wie is deze mafkees nou weer.. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
ow hehe er zat nog een pagina achter had het tegen die ron31 met ze vage gelul |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: eerlijk is eerlijk, Leon. die engelse meiden brachten wel wat meer voetbal dan die meiden uit nederland, toch? |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
huppa duitsland 3-1 winst!!!nu nog die kutengelse slopen!!!hehehehe |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
hahahaha ich liebe dich auch mein schatze!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: zou toch 6-0 worden. Erg matig hoor. Tot in blessuretijd maar 1 doelpunt verschil. |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: prima dat jij het matig vind maar duitsland staat wel weer in de finale dat kun je van alle andere landen niet seggen!hahaha
ps ik heb de wedstrijd gezien maar duitsland kreeg genoeg kansen op meer en was de betere net als feyenoord meestal!we gaan ervoor!!feyenoord forever!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
huppa duitsland staat 6-2 voor tegen engeland!!huppa!nou nerderland mag blij zijn dat ze duitsland niet tegen zijn gekomen want anders had duitsland met 10-0 van nerderland gewonnen!!hahahaha weer een prijs erbij voor DUITSLAND!!!yeah!!!come on deutschland!lol
DEUTSCHLAND UBER AllES!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker boeiend ook, dat dames voetbal.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: hahaha kusje.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: ja maar dat seggen nerderlanderders altijd als ze ergens uitleggen allang van te voren ....hahahaha
tering jongens duitsland al 5 keer achter elkaar europees kampioen en 7 in totaal sjonge wat zijn ze toch goed he die duitsers!petje af hoor hahaha lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha doe die van je vrouwtje maar hehehe |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
nee heb ik niet gelukkig!alles is voor bassie lol!en ik ben al getrouwd met feyenoord!!dus laten we het daar maar over hebben dan hea......lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 20:47 schreef Ron31 het volgende:[..] ja maar dat seggen nerderlanderders altijd als ze ergens uitleggen allang van te voren ....hahahaha tering jongens duitsland al 5 keer achter elkaar europees kampioen en 7 in totaal sjonge wat zijn ze toch goed he die duitsers!petje af hoor hahaha lol Ben eigenlijk wel blij dat we hier in Nl. minder man-wijven hebben ;).. |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: ja maar ook het duitse mannen elftal is 20 keer beter als nerderland dus jah!!oh nee zelfs het vrouwenelftal van duitsland is beter als het mannenelftal van nederland!misschien moet nederlands elftal eens met de dameselftallen mee gaan doen haha en in het nerderlands elftal lopen alleen maar homo's hahaha lol was nou erger???lol
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 20:56 schreef Ron31 het volgende:[..] ja maar ook het duitse mannen elftal is 20 keer beter als nerderland dus jah!! en in het nerderlands elftal lopen alleen maar homo's hahaha lol was nou erger???lol Allemaal snollen in Duitsland,voor een wietje kon je ze allemaal pakken rondom Seedorf;)
Fijne ervaring trouwens,vooral als jezelf niet blowde hehehe |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Allemaal snollen in Duitsland,voor een wietje kon je ze allemaal pakken rondom Seedorf;) Fijne ervaring trouwens,vooral als jezelf niet blowde hehehe whehehe ja maar in nerderland moet je ervoor betalen!!!dat zijn pas echte hoeren whahahaha duitsland is het gratis was nou beter haha |
|
|
|