|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hij mag toch wel een ambitie uitspreken? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Dit is meer dan een ambitie uitspreken.
Ik ben dat arrogante gezeik zat.
Het legt alleen maar druk op het team.
Gewoon lekker voetballen vanuit de underdogpositie en lekker alles winnen.
Net zoals in '93, '99 en '02 |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 23:47 schreef de flh het volgende:Dit is meer dan een ambitie uitspreken. Ik ben dat arrogante gezeik zat. Het legt alleen maar druk op het team. Gewoon lekker voetballen vanuit de underdogpositie en lekker alles winnen. Net zoals in '93, '99 en '02 looser |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 23:47 schreef de flh het volgende:Dit is meer dan een ambitie uitspreken. Ik ben dat arrogante gezeik zat. Het legt alleen maar druk op het team. Gewoon lekker voetballen vanuit de underdogpositie en lekker alles winnen. Net zoals in '93, '99 en '02 Haha je vind dat iemand die verteld over wat hij het perfecte einde van zijn carriere vind, arrogant? En ja natuurlijk luistert iedereen naar Rob van Dijk als híj zegt dat Feyenoord kampioen wordt dan moet het wel gebeuren... niet dus en sowieso hij heeft het niet eens over het feit dat hij kampioen denkt te worden of wil worden hij zegt alleen maar wat hij als een mooi einde van zijn carriere ziet |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 23:47 schreef de flh het volgende:Dit is meer dan een ambitie uitspreken. Ik ben dat arrogante gezeik zat. Het legt alleen maar druk op het team. Gewoon lekker voetballen vanuit de underdogpositie en lekker alles winnen. Net zoals in '93, '99 en '02 Arrogant? Je bent niet goed man. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
te lang naar ajax zitten kijken? |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Arrogant gezeik? Hij zou een kampioenschap een mooi slot van zijn carriere vinden.. Wie niet?! Hij zegt heel niet dat het dit jaar gaat gebeuren, al zou hij (wie niet) het wel prachtig vinden.. Hoop dat je al lekker ligt te slapen want je komt duidelijk slaap tekort.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 23:47 schreef de flh het volgende:Dit is meer dan een ambitie uitspreken. Ik ben dat arrogante gezeik zat. Het legt alleen maar druk op het team. Gewoon lekker voetballen vanuit de underdogpositie en lekker alles winnen. Net zoals in '93, '99 en '02 |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: ey vent?! ben je wel goed snik ofso?!
die kerel is heilig op dit moment voor ons, niet voor jou blijkbaar.. op zijn leeftijd?een kut seizoen vorig jaar meegemaakt..op zijn leeftijd nu nog onder lat staan..met een prima reeks!waarschijnlijk zn laatste jaar..vind je het gek dat die dit roept?!ik wel..denk ff na ofso..als er hier iemand niet goed snik is, ben jij het wel, achterlijke gladioool!!..ik ruik een jood!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2009 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hey jongens, ff dimmen he!..........ook voor van Dijk geldt.....RESPECT! Als we hem nu niet hadden, met een (helaas) nog geblesseerde Darley, wat moesten we dan? Hij doet het naar mijn mening perfect zo, al kan het natuurlijk ALTIJD beter! Maar hij verdiend meer dan RESPECT! Zeker gezien zijn verleden bij ons, maakt hij het toch wel! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: je bedoelt alleen de topic-starter toch, de rest is het niet met hem eens hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2009 - 23:47 schreef de flh het volgende:Dit is meer dan een ambitie uitspreken. Ik ben dat arrogante gezeik zat. Het legt alleen maar druk op het team. Gewoon lekker voetballen vanuit de underdogpositie en lekker alles winnen. Net zoals in '93, '99 en '02 tsja. als t goed gaat, mag je t van mij uiten. Als we nu met 3 punten net boven RKC stonden is t wat anders. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Klopt ook wel Rovert, maar er zullen er helaas ook zijn, die het met hem eens zijn, en die zijn dan vast op hun vingers getikt!( haha). |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
aaaaaaaah
preventief tikken |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: Jij verneukt hier in 5 minuten ook een underdog positie, knuppel! |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
Volgens mij zit hij in dat hij gisterenavond veel te dronken was en nu stomme dingen heeft gezegd. Zie hem nergens meer op reageren in ieder geval. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
van dijk hoort gewoon in oranje |
|
|
|
|
derq
|
|
|
antoniorijen's neefje hoort in maastricht |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: The behinddog is beter geloof mij maar,als underdog krijg je denk ik pijn in je sterretje |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
leon dat vertel je niet aan kinderen...........................ha ha ha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: maar goed dat je nog snel 'denk ik' zei |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dankzij jou scherpte moet ik soms toch even beter gaan nadenken.... Doet best pijn trouwens... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
na een tijdje gaat het wennen |
|
|
|