BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Arena word verbouwd...geen gekleurde stoeltjes meer!!!Geweldig!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 04 september 2009 - 12:09   quote  deeplink  
Wil je tegenwoordig scoren, dan is het woord duurzaamheid in de mond nemen al bijna voldoende. De Arena voegt echter daad bij het woord en tekent volgende week een intentieverklaring met de gemeente Amsterdam om tot een duurzaam stadion te komen. Volgens het AD heeft de Arena ambitieuze plannen op het gebied van duurzaamheid. Nu maar hopen dat de selectie van Ajax ook een beetje duurzaam wordt.
4 september 2009 10:07 | veldkampj
Ik had liever gelezen: Arena wil naar een echt voetbalstadion.
AMSTERDAM - Om de altijd trouwe supporters van Ajax tegemoet te komen is besloten om van de Arena een echt voetbalstadion te maken.
Deze plannen zijn vandaag naar buiten gekomen en zullen aan het eind van het lopen seizoen verwezenlijkt gaan worden.
De meest ingrijpende actie zal zijn om de grachten en de hoeken van het stadion op te vullen met stoeltjes. Hierdoor verhoogt de capaciteit van de Arena naar 65.000. Daarnaast zullen alle gekleurde stoelen in het stadion vervangen worden door enkel rode en witte.

Geen concerten meer in de Arena?
Of er in de toekomst nog plaats is voor evenement als Sensation en andere grote concert zal nog bekeken worden. Wanneer blijkt dat dit niet langer het geval is zal de gemeente Amsterdam zich buigen over de plannen om een grote concerthal te bouwen.

bron
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/4102
Thomas
 Thomas - vrijdag 04 september 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Lees het artikel nog eens en let dan vooral op de reactie van veldkampj. Dan denk je er voorlopig nog anders over ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2009 door Thomas --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 04 september 2009 - 13:09   quote  deeplink  
dat werd tijd
Wassenaar
 Wassenaar - vrijdag 04 september 2009 - 14:35   quote  deeplink  
Misschien kunnen ze dan ook de buitenkant is wat aantrekkelijker maken. Een kleurtje zou wel op z,n plaats zijn.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 04 september 2009 - 14:53   quote  deeplink  
hehe eindelijk eens. op naar de 98.000 van camp nou
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 04 september 2009 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 13:07 schreef Thomas het volgende:
Lees het artikel nog eens en let dan vooral op de reactie van veldkampj. Dan denk je er voorlopig nog anders over ;)
hij had liever een nieuw stadion gezien beter lezen Thomas
daarna ging het bericht door op de actualiteit
Thomas
 Thomas - vrijdag 04 september 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 17:46 schreef AFCajax het volgende:

[..]

hij had liever een nieuw stadion gezien beter lezen Thomas
daarna ging het bericht door op de actualiteit
Lees het nou eens HEEL erg nauwkeurig, neem de layout van de site in je op (kijk bijvoorbeeld naar andere berichten op de site), ontleed de pagina en kijk dan eens hoe het precies in elkaar zit.

Een hint:
er zit een scheiding tussen het nieuws en het deel waar mensen reacties kunnen plaatsen.
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 04 september 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 18:01 schreef Thomas het volgende:

[..]

Lees het nou eens HEEL erg nauwkeurig, neem de layout van de site in je op (kijk bijvoorbeeld naar andere berichten op de site), ontleed de pagina en kijk dan eens hoe het precies in elkaar zit.

Een hint:
er zit een scheiding tussen het nieuws en het deel waar mensen reacties kunnen plaatsen.
ik heb het goed gelezen jij kennelijk niet
en de plannen waren er ook al
Thomas
 Thomas - vrijdag 04 september 2009 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 18:04 schreef AFCajax het volgende:

[..]

ik heb het goed gelezen jij kennelijk niet
en de plannen waren er ook al
Ipv mij verwijten dat ik het niet lees, lees zelf het artikel nou nog eens ZEER nauwkeurig door. Of nog beter: bekijk de bronvermelding en lees wat daar geschreven wordt ;)
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 04 september 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 18:34 schreef Thomas het volgende:

[..]

Ipv mij verwijten dat ik het niet lees, lees zelf het artikel nou nog eens ZEER nauwkeurig door. Of nog beter: bekijk de bronvermelding en lees wat daar geschreven wordt ;)
ja en nee discussie moet niet te lang duren
ik heb het goed gelezen en de plannen waren er ook voor de verbouwing.
Thomas
 Thomas - vrijdag 04 september 2009 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 18:56 schreef AFCajax het volgende:

[..]

ja en nee discussie moet niet te lang duren
ik heb het goed gelezen en de plannen waren er ook voor de verbouwing.
Dan zal ik hem bij deze eindigen:

het artikel schrijft over een DUURZAAM stadion, zie ook de link naar het AD-artikel en andere artikelen op ajax.headliner.nl. Daaronder staat een reactie van iemand die even aan het dromen was en in zijn dromen een stadion zag gericht op voetbal. En toen schrok hij wakker ;) Waar anderen ook met hem meedroomden.

M.a.w.: de plannen waren wel voor uitbreiding, er staat alleen niets over in het artikel wat jij aanhaalt, en al helemaal niet meer over gekleurde stoeltjes of wat dan ook.
AFCajax
 AFCajax - vrijdag 04 september 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 14:53 schreef AFCA MARCO het volgende:
haha dat zou mooi zijn maar voor die capaciteit moet er een nieuw stadion komen denk ik
de plannen die er al een tijdje zijn van 65.000 is te realiseren
En de gekleurde stoeltjes naar rood/wit is al een hele hele verbetering!!!
dan word het meer en meer een Ajax Stadion.
Thomas
 Thomas - vrijdag 04 september 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 14:53 schreef AFCA MARCO het volgende:
Wacht eerst maar eens de plannen van woensdag af wat ze precies met duurzaam bedoelen en of het stadion wel vergroot wordt.
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2009 - 13:00   quote  deeplink  
ik hoop zo dat het stadion dan weer persoonlijkheid zal krijgen, 1 grote sfeervolle kolkende mensenmassa van 60.000 ajacieden en 8.000 uitsupporters:) dat zal iedere tegenstander angst inboezemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Arena word verbouwd...geen gekleurde stoeltjes meer!!!Geweldig!!!!

0.0110328