BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg mist treffen met Japan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 04 september 2009 - 15:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Stekelenburg mist treffen met Japan (ELF Voetbal)

remco k
 remco k - donderdag 24 september 2009 - 20:37   quote  deeplink  
dat zeg ik helemaal nergens, ik zeg alleen dat hij een goede wedstrijd speelde waarin hij 1 fout heeft gemaakt, als mensen dan gaan roepen dat hij slecht speelde dan reageer ik daarop, en degene in kwestie ontwijkt altijd discussies en roept altijd dat een ander geen verstand van voetbal heeft, misschien zou het trouwens handig zijn als jij je niet met iedere woordenwisseling bemoeit.

en het taalberuik dat ik net tegen jou gebruikt heb is gewoon heel normaal er word niet in gescholden of wat dan ook.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 25 september 2009 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 20:37 schreef remco k het volgende:
dat zeg ik helemaal nergens, ik zeg alleen dat hij een goede wedstrijd speelde waarin hij 1 fout heeft gemaakt, als mensen dan gaan roepen dat hij slecht speelde dan reageer ik daarop, en degene in kwestie ontwijkt altijd discussies en roept altijd dat een ander geen verstand van voetbal heeft, misschien zou het trouwens handig zijn als jij je niet met iedere woordenwisseling bemoeit.

en het taalberuik dat ik net tegen jou gebruikt heb is gewoon heel normaal er word niet in gescholden of wat dan ook.
als jij denkt dat dat handig is zal ik dat doen....als jij dan je best doet een beetje normaal te reageren doen we alle twee iets dat de ander graag wil...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 september 2009 - 08:12   quote  deeplink  
ik geef toe tegen AGOVV was AJAX vooral voorin gewoon slecht.. maar toch valt de 0-2.. en dan komt onze NL Keeper zo uit ? komaan jongens bewijst maar weer eens dat Steek met zoveel ervaring gewoon een SLECHTE keeper is.. hierdoor kwam AGOVV gewoon terug in de wedstrijd.. met zoveel ervaring mag dit gewoon niet gebeuren.. daarbij waarom kwam hij uit ? er was nog een verdediger ? de bal had de speler nooit gehaald ? dus waarom kom je in godsnaam uit... ik zeg ik hoop dat dit het laatste jaar is van Stekelenburg zodat Vermeer meer ervaring op kan doen en ik weet gewoon zeker dat Vermeer over 2 3 jaar in Oranje staat..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 25 september 2009 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 08:12 schreef nummer10 het volgende:
ik geef toe tegen AGOVV was AJAX vooral voorin gewoon slecht.. maar toch valt de 0-2.. en dan komt onze NL Keeper zo uit ? komaan jongens bewijst maar weer eens dat Steek met zoveel ervaring gewoon een SLECHTE keeper is.. hierdoor kwam AGOVV gewoon terug in de wedstrijd.. met zoveel ervaring mag dit gewoon niet gebeuren.. daarbij waarom kwam hij uit ? er was nog een verdediger ? de bal had de speler nooit gehaald ? dus waarom kom je in godsnaam uit... ik zeg ik hoop dat dit het laatste jaar is van Stekelenburg zodat Vermeer meer ervaring op kan doen en ik weet gewoon zeker dat Vermeer over 2 3 jaar in Oranje staat..
mee eens.....
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 25 september 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Klopt maar aan de andere kant krijgt AGOVV een ontzettend grote kans van 3/4 meter afstand die Stekelenburg wel heel goed pakt 5 minuten voor tijd ofzo, daarbij maakt hij in mijn ogen die fout wel weer goed.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 september 2009 - 11:24   quote  deeplink  
die had vermeer ook gehad... vergeet niet dat Vermeer veel betere reflexen heeft.. Vermeer moet gewoon dingetjes leren zoals uitkomen.. en dat krijg je met ervaring.. in potentie is Vermeer gewoon veel beter als Stekelenburg
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 september 2009 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

blind ben je meer niet!!, 1 fout maakte hij op een man die niet eens van hem was.
als verdediger is elke man voor jou die bij jou langs komt wandelen.. tenzij ze 1op1 spelen maar dat deden ze niet..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 25 september 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 11:05 schreef Bootjuhh het volgende:
Klopt maar aan de andere kant krijgt AGOVV een ontzettend grote kans van 3/4 meter afstand die Stekelenburg wel heel goed pakt 5 minuten voor tijd ofzo, daarbij maakt hij in mijn ogen die fout wel weer goed.
ook mee eens......en om dan maar eens duidelijk te zijn...dat is volgens mij de eerste redding van stekelenburg die eindelijk eens "punten" oplevert...
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 25 september 2009 - 12:18   quote  deeplink  
Ik ben het er overigens wel mee eens dat Vermeer in potentie beter is, het is jammer dat het vorig jaar zo is gegaan, ze hadden gewoon voor Stekelenburg moeten kiezen en hem duidelijk moeten maken dat hij dit jaar zijn plekje zou verliezen en dat het beter was om een nieuwe club te zoeken. Hij is te goed voor op de bank vind ik. Zo was hij als eerste keeper weggegaan met meer kans op een goede club en dan had nu Vermeer er kunnen staan. Toch hebben jullie niets te klagen vind ik, ik zou Stekelenburg best willen ruilen tegen onze Zweedse held in Eindhoven.
BoBOO
 BoBOO - vrijdag 25 september 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Talent is er nooit echt uitgekomen denk ik.
Denk inderdaad dat er op dit moment in nl 2-3 keepers rondlopen die wel beter zijn.
Dat gekloot met van Basten heeft ook niet echt geholpen denk ik.

Zie inderdaad toch liever vd Sar op t WK.
Met zijn 39 ste verjaardag volgende maand.
remco k
 remco k - vrijdag 25 september 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 07:49 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

als jij denkt dat dat handig is zal ik dat doen....als jij dan je best doet een beetje normaal te reageren doen we alle twee iets dat de ander graag wil...
deal:)
remco k
 remco k - vrijdag 25 september 2009 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 11:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als verdediger is elke man voor jou die bij jou langs komt wandelen.. tenzij ze 1op1 spelen maar dat deden ze niet..
dat klopt inderdaad, ik zeg ook nergens dat hij het op dat moment wel goed doet, ik geef alleen aan dat hij verder een heel goede wedstrijd speelde, en het feit dat dembele bij iemand wegloopt is niet echt een schande, het is wel 1 van de beste aanvallers van nederland. En jij geeft aan dat hij slecht was en dat klopt gewoon niet.
remco k
 remco k - vrijdag 25 september 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 11:57 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

ook mee eens......en om dan maar eens duidelijk te zijn...dat is volgens mij de eerste redding van stekelenburg die eindelijk eens "punten" oplevert...
dat heb ik hier ook zo vaak aangegeven, steek is een ok keeper alleen pakt hij echt nooit eens punten, maar ook vermeer is niet een heel erg goede keeper hoor, ik zou liever vorm zien of die jonge van newcastle daar zit zo veel meer potentie in.
remco k
 remco k - vrijdag 25 september 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 12:59 schreef BoBOO het volgende:
Talent is er nooit echt uitgekomen denk ik.
Denk inderdaad dat er op dit moment in nl 2-3 keepers rondlopen die wel beter zijn.
Dat gekloot met van Basten heeft ook niet echt geholpen denk ik.

Zie inderdaad toch liever vd Sar op t WK.
Met zijn 39 ste verjaardag volgende maand.
denk niet dat het iets met MvB te maken had, op dat moment was het ook terecht dat hij gepasseerd werd want hij heeft ons veel punten gekost vorig seizoen, Steek is een beetje het Urby verhaal, altijd een talent gebleven maar nooit verder gegroeid.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 26 september 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

denk niet dat het iets met MvB te maken had, op dat moment was het ook terecht dat hij gepasseerd werd want hij heeft ons veel punten gekost vorig seizoen, Steek is een beetje het Urby verhaal, altijd een talent gebleven maar nooit verder gegroeid.
pfff...remco....moet ik alweer bekennen het met je eens te zijn.....Steek is simpelweg middelmaat die zichzelf groter acht dan hij is....voor een keeper met zijn lengte is ie dramatisch binnen zijn eigen 5 meter...zijn spelvoortzetting is of te snel of te langzaam maar in ieder geval zelden op het goede moment....charisma is een woord dat op hem in ieder geval niet van toepassing is....reflexen matig en 1 op 1 vaak kansloos....nog maar te zwijgen over zijn mentaliteit als het even tegenzit..(denk aan vorig seizoen...)
remco k
 remco k - zondag 27 september 2009 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 12:43 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

pfff...remco....moet ik alweer bekennen het met je eens te zijn.....Steek is simpelweg middelmaat die zichzelf groter acht dan hij is....voor een keeper met zijn lengte is ie dramatisch binnen zijn eigen 5 meter...zijn spelvoortzetting is of te snel of te langzaam maar in ieder geval zelden op het goede moment....charisma is een woord dat op hem in ieder geval niet van toepassing is....reflexen matig en 1 op 1 vaak kansloos....nog maar te zwijgen over zijn mentaliteit als het even tegenzit..(denk aan vorig seizoen...)
let maar eens op hij pakt alleen maar ballen recht op hem af en iets links en rechts, hij pakt zelden tot nooit een bal waarvan je zegt dat het een onmogelijke redding was.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2009 - 11:05   quote  deeplink  
nee en die heeft Vermeer vorig jaar wel gepakt ! kan me nog herinderen in de UEFA tegen Fiorentina.. Vermeer moet gewoon meer Keepen iedereen heeft gezien wat die jongen kan.. kijk ook naar de OS en EK onder 21.. die pakken ze wel 2 keer met Vermeer op doel...
remco k
 remco k - maandag 28 september 2009 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 11:05 schreef nummer10 het volgende:
nee en die heeft Vermeer vorig jaar wel gepakt ! kan me nog herinderen in de UEFA tegen Fiorentina.. Vermeer moet gewoon meer Keepen iedereen heeft gezien wat die jongen kan.. kijk ook naar de OS en EK onder 21.. die pakken ze wel 2 keer met Vermeer op doel...
Vermeer heeft ons vorig jaar inderdaad vaak punten gebracht, maar ook vaak punten gekost dus ik denk dat ze allebei niet geschikt zijn als eerste keeper bij een ajax dat terug wil naar de top van europa, in de ED maakt het me niet veel uit wie er keept, we zouden in Ned toch eigenlijk bijna alles moeten winnen.
freakie
 freakie - vrijdag 02 oktober 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Denk dat vermeer dat gedaan had maar ook steek die wedstrijden tegen fiorentina.. vindt steek nu ook goed keepen.. vermeer is ook goed ze hadden hem beter kunnen verhuren denk ik..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg mist treffen met Japan

0.0096449