|
|
Rovert
|
|
|
de column van komtwelgoedschatje?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Geen wedstrijden misschien. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
misschien? of zeker weten? |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Denk dat er over de transfers wel een leuk column te schrijven is.... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Hij heeft z'n pols gebroken en kan erg moeilijk typen. Dus het wordt een tijdje uitgesteld.
Maar ik denk dat hij het leuk vind om te horen dat jullie z'n column missen :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heeft ie beide polsen gebroken dan???>..... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Op het NL-elftal na dan :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Pikkie staat op mijn hyves idd wat Boudewijn al aan gaf ,hij heeft zijn pols gebroken. Als ik hem zo inschat kunnen we nog heel veel columns tegemoet zien van dat mannetje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 17:17 schreef Boudewijn het volgende:Hij heeft z'n pols gebroken en kan erg moeilijk typen. Dus het wordt een tijdje uitgesteld. Maar ik denk dat hij het leuk vind om te horen dat jullie z'n column missen :) tja dat heb je met die jongens van 16 die gebruiken hun rechterpols vaak erg veel |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Mensen, ik heb inderdaad mijn pols gebroken, en ik typ met één hand. Over een paar weken vloeit er weer één! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
weet je, ik heb een idee, bel leon op, die heeft toch niets te doen als zijn vrouw sbs zit te kijken, kan hij jouw tekst erin rammen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2009 - 21:31 schreef Rovert het volgende:weet je, ik heb een idee, bel leon op, die heeft toch niets te doen als zijn vrouw sbs zit te kijken, kan hij jouw tekst erin rammen Popstars hahaha jij mag niet meer raden hehe pleuris herie |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Verder is het vast een geweldige vrouw |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik moet weliswaar nog 2 weken in het gips, maar ik waag me toch al aan een column, die vandaag of morgen verschijnt. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: ... k oefen de laatste tijd ook met links hoor!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: maar dan ga je dr eerst ff 5mins op zitten zeker? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: en z'n nageltjes eerst lakken he. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
IK DACHT AAN SLUITEN.......OF IS ER NOG IEMAND DIE WAT WIL WETEN OVER HET COLUMN. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
joooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppppppppieeeeeee |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
pooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppppppppppppppppppppppieeeeee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2009 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik hoop dat het over Feyenoord gaat en de helden rol van Bahia in dit elftal. En ik vind dat er ook weleens gemeld mag worden dat Verbeek een lul is. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: beide, iederéén die verbeek heet is een lul en mag nooit meer binnen een straal van 100 km van de kuip komen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 21:44 schreef hotjumper het volgende:[..] beide, iederéén die verbeek heet is een lul en mag nooit meer binnen een straal van 100 km van de kuip komen. Ik geloof dat we een nieuwe Wilders hebben! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: om verbeek nou Wilders te noemen gaat zelfs mij te ver. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Ik bedoelde natuurlijk hotjumper!
hehehehehehehehehe
Vandaag weer een column! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hij noemt jou wilders? ;-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat snap ik dus niet? wat heb die randdebiel nou met Feyenoord te maken? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
waar blijft die nieuwe column nou dan??? |
|
|
|