BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mitchell Donald

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 19:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Donald word op deze positie juist alom geprezen door Jol, daarom had ik hem daar verwacht, niet dat anita het slecht deed.

Ik kan me trouwens een discussie herrineren een paar weken terug met jou over enoh waarin jij aangaf enoh niet heel goed te vinden, grappig hoe het voetbal kan omdraaien of niet??
jol testte anita uit gezien deze ook op het middenveld terecht kan.
hartstikke slim in zo een wedstrijd met 6-0.
heb ook aangegeven dat donald word geprezen, dus valt er weinig te testen. lees terug.

vind enoh domme overtredingen maken en onnodig tegen kaarten aanlopen.
dat is nog steeds zo. hij speelt sinds 2 weken beter, dus dan hoort dat ook te worden gezegd.
netzoals ik ook de complimenten over urby heb gepost.:)
remco k
 remco k - maandag 14 september 2009 - 19:42   quote  deeplink  
O, maar Enoh is momenteel ook degene die daar hoort te spelen, daar zit zo verschrikkelijk veel vuur en passie in dat is niet normaal, en als je oplet heeft ie ook nog eens een heel goede trap en erg goede techniek al komt dat laatste niet altijd naar voren, soms is hij wat lomp maar dat is in mijn ogen juist heel goed, hij weet wanneer wat kan en niet kan.
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:43   quote  deeplink  
:d geweldig
hij weet wat hij doet.
prima stand-in voor gabri
remco k
 remco k - maandag 14 september 2009 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 19:40 schreef Krunk het volgende:

[..]

jol testte anita uit gezien deze ook op het middenveld terecht kan.
hartstikke slim in zo een wedstrijd met 6-0.
heb ook aangegeven dat donald word geprezen, dus valt er weinig te testen. lees terug.

vind enoh domme overtredingen maken en onnodig tegen kaarten aanlopen.
dat is nog steeds zo. hij speelt sinds 2 weken beter, dus dan hoort dat ook te worden gezegd.
netzoals ik ook de complimenten over urby heb gepost.:)
zelfs ik heb complimenten over Urby geschreven, al viel me datwel zwaar:), volgens mij is het heel simpel, je moet wat zeggen als ze slecht spelen maar zeker ook als ze goed spelen. Wat vind je trouwens van het belgische duo achterin? nog niet echt heel zwaar getest maar het oogt wel solide.
remco k
 remco k - maandag 14 september 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 19:43 schreef Krunk het volgende:
:d geweldig
hij weet wat hij doet.
prima stand-in voor gabri
ik zie gabri zich nog niet zo heel snel terug knokken hoor moet ik eerlijk zeggen, de concurrentie is momentel moordend, De Zeeuw, Enoh, Donald en anita doen het gewoon heel goed, hij zal echt weer in zijn oude vorm terug moeten komen wil hij weer basis spelen.

Gabri heeft bij Jol wel een streepje voor trouwens, hij wil namelijk een paar spelers met veel ervaring in het elftal en dat heeft ie met Gabri wel trouwens.

Gaat nog wel een paar weken duren denk ik voordat Gabri weer helemaal de oude is..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

zelfs ik heb complimenten over Urby geschreven, al viel me datwel zwaar:), volgens mij is het heel simpel, je moet wat zeggen als ze slecht spelen maar zeker ook als ze goed spelen. Wat vind je trouwens van het belgische duo achterin? nog niet echt heel zwaar getest maar het oogt wel solide.
:)zeker ja.
oogt wel redelijk stabiel toch?
en ze kunnen ook nog met lange ballen openen
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

ik zie gabri zich nog niet zo heel snel terug knokken hoor moet ik eerlijk zeggen, de concurrentie is momentel moordend, De Zeeuw, Enoh, Donald en anita doen het gewoon heel goed, hij zal echt weer in zijn oude vorm terug moeten komen wil hij weer basis spelen.

Gabri heeft bij Jol wel een streepje voor trouwens, hij wil namelijk een paar spelers met veel ervaring in het elftal en dat heeft ie met Gabri wel trouwens.

Gaat nog wel een paar weken duren denk ik voordat Gabri weer helemaal de oude is..
ben fan
remco k
 remco k - maandag 14 september 2009 - 21:25   quote  deeplink  
ik ook, zeker zelfs, maar de competitie is wel moordend op het middenveld, als hij echt zo goed als ddat hij altijd was dan zal hij zich de basis wel in kunnen vechten.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 september 2009 - 22:28   quote  deeplink  
Ajax staat goed.. de aankopen/huren is met opzet gedaan.. valt gewoon op nu er goeie comcurrentie is dat ze allemaal voor hun plek willen vechten..

dario, Emanuelson (linksback), Aissati.. plekken waarvoor transfervrije mensen zijn aangetrokken.. ik zou gewoon lekker alles laten staan Ajax heeft maar 1 helft tot nu toe slecht gespeelt en dat was tegen heracles uit eerste helft.. je ziet gewoon dat het een team word..
simon171
 simon171 - maandag 14 september 2009 - 23:12   quote  deeplink  
Ja wel maar laten we even kijken wie is er wel stabiel in het elftal dan ze,
Zo als het de ene wedstrijd gaat,gaat het de andere wedstrijd weer anders.
En dan roepen jullie waarom staat Donald er niet in of Anita,ik heb ook Enoh wedstrijden zien spelen waar van ik dacht ohoh.
Maar goed er wordt nu aan een elftal gebouwd en dat is bevredigend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door simon171 --
Krunk
 Krunk - dinsdag 15 september 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 21:25 schreef remco k het volgende:
ik ook, zeker zelfs, maar de competitie is wel moordend op het middenveld, als hij echt zo goed als ddat hij altijd was dan zal hij zich de basis wel in kunnen vechten.
lukt wel. kost tijd.
hij is een topper, en kwalitatief gezien sterker en verder dan enoh
Krunk
 Krunk - dinsdag 15 september 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 22:28 schreef nummer10 het volgende:
Ajax staat goed.. de aankopen/huren is met opzet gedaan.. valt gewoon op nu er goeie comcurrentie is dat ze allemaal voor hun plek willen vechten..

dario, Emanuelson (linksback), Aissati.. plekken waarvoor transfervrije mensen zijn aangetrokken.. ik zou gewoon lekker alles laten staan Ajax heeft maar 1 helft tot nu toe slecht gespeelt en dat was tegen heracles uit eerste helft.. je ziet gewoon dat het een team word..
yeps.
sparta was erg goed zelfs.
Krunk
 Krunk - dinsdag 15 september 2009 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 23:12 schreef simon171 het volgende:
Ja wel maar laten we even kijken wie is er wel stabiel in het elftal dan ze,
Zo als het de ene wedstrijd gaat,gaat het de andere wedstrijd weer anders.
En dan roepen jullie waarom staat Donald er niet in of Anita,ik heb ook Enoh wedstrijden zien spelen waar van ik dacht ohoh.
Maar goed er wordt nu aan een elftal gebouwd en dat is bevredigend.
stekelenburg,aissati,de zeeuw,suarez,vertonghen,emanuelson erin laten.
derest roteren.
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - woensdag 16 september 2009 - 17:09   quote  deeplink  
gewoon beste elftal opstellen en pas wisselen of "roteren" als er 1 niet meer fit is of langere tijd minder speelt. Je moet niet gaan wisselen om t wisselen dan krijg je geen vastigheid. als Donald tot de winter erg weinig speelt moeten ze m gewoon een half jaar verhuren aan een top-10 ploeg.
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 - 20:07 schreef Krunk het volgende:

[..]

stekelenburg,aissati,de zeeuw,suarez,vertonghen,emanuelson erin laten.
derest roteren.
moet ik je tegenspreken, ik dek dat jol het wel zal doen maar ik ben er absoluut geen voorstander van, vaak zijn het toch de teams die voor vastigheid kiezen die uiteindelijk aan het langste eind trekken, zo kun je ook makkelijker bouwen aan een team, dus inderdaad vind ik dat je alleen moet wisselen i.v.m. slecht spel of blessures, zo kunnen er patronen en automatismen in het elftal slijten, als je dat eerst voor elkaar kan krijgen dan kun je wat vaker gaan roteren.
Krunk
 Krunk - donderdag 17 september 2009 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

moet ik je tegenspreken, ik dek dat jol het wel zal doen maar ik ben er absoluut geen voorstander van, vaak zijn het toch de teams die voor vastigheid kiezen die uiteindelijk aan het langste eind trekken, zo kun je ook makkelijker bouwen aan een team, dus inderdaad vind ik dat je alleen moet wisselen i.v.m. slecht spel of blessures, zo kunnen er patronen en automatismen in het elftal slijten, als je dat eerst voor elkaar kan krijgen dan kun je wat vaker gaan roteren.
slaat jouw reactie op mijn post? kan namelijk geen overeenkomsten vinden.
dit is precies zoals hoe jol speelt. dus snap niet waarom het anders zou moeten gaan.
remco k
 remco k - donderdag 17 september 2009 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 01:40 schreef Krunk het volgende:

[..]

slaat jouw reactie op mijn post? kan namelijk geen overeenkomsten vinden.
dit is precies zoals hoe jol speelt. dus snap niet waarom het anders zou moeten gaan.
dit is ook precies zoals jol speelt, ik geef alleen aan niet een voorstander te zijn van een rotatie systeem.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 september 2009 - 15:48   quote  deeplink  
Ajax heeft behoefte aan spelers die rust in het elftal brengen en donald is zo'n
speler die dat in zijn mars heeft! Hem moet je zo snel als mogelijk gaan gebruiken!
Dat gaat dan ten koste van enoh, want de zeeuw zet je er niet langs!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mitchell Donald

0.0066370