|
|
Rovert
|
|
|
Kom maar op met die filmpjes van de Noordzijde, de spinnekop, de haka, de pippie langkousliedjes, stadions vol fakkels en de horto magiko |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2009 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
jantjefr12
|
|
|
|
|
|
KingGio
|
|
|
quote: jij bent echt gestoord gek!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Na dat andere bericht van je vind ik dat je hier niet meer mag komen. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
wat jij vind doet er niet toe |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Hmm, ik vind dit teveel geregiseerd door de omroeper en de muziek ik zie liever supporters als initiator |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
wat een keihard geluid produceren die turken. indrukwekkend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2009 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Prachtig gezicht altijd zo een stadion in vuur en vlam. Zo moet het in de kuip ook weer.
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Kijk dit zijn de filmpjes, ben alleen bang dat de grieken het niet gaan waarderen dat je ze na de turken plaatst. Ik zou vanavond maar voor niemand open doen. |
|
|
|
|
Levi-02
|
|
|
|
|
|
feyenoordmannia
|
|
|
feijenoord1908 heb je niks beters te doen of zo die rare neuzen filmpje er op zetten |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon feijenoord natuurlijk... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2009 - 08:54 schreef Rovert het volgende:Kom maar op met die filmpjes van de Noordzijde, de spinnekop, de haka, de pippie langkousliedjes, stadions vol fakkels en de horto magiko DE spinnekop
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: absoluut top
meer van dit soort filmpjes erik |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zijn ze goed in die moffen, georganiseerd juichen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
deze mensen breken letterlijk hun eigen stadion af:P |
|
|
|
|
erik
|
|
|
deze mag ook niet vergeten worden |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
quote: Basketbal leeft heel erg schijnbaar in Griekenland. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Indrukwekkend filmpje. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Dit filmpje van Feyenoord-Lech Poznan is ook het bekijken waard. Op punten gewonnen door de bezoekers... Waren wel erg veel Polen in de Kuip.
http://www.youtube.com/watch?v=C7_rUcaTf1c
PS Hoe plak je ook alweer een filmpje in het bericht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door Jeli -- |
|
|
|
|
erik
|
|
|
[youtube]hier tussen moet alles wat na v= staat bij URL[/youtube] en dan heb je het filmpje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door erik -- |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ja hallo, zij hadden één pool die vanuit de gracht mee zong, dan galmt dat extra hard |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T klonk wel spaans...
Ai ai ai ai ai ai ai
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
dan heeft die daar vast een zomer tomaten geplukt |
|
|
|