|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ga niet kijken, zal wel weer niks worden.. Wel een kut tijd trouwens |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
nick//feyenoord
|
|
|
MMM het is een kut tijd maar oud - feyenoorder glenn loovens maakt zijn debuut voor oranje |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Ja Nu Ja Nu Nog 5 min Reclame En Dan |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
3 2 1 En Het Is Nu Begonnen ! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is het ook ergens op internet te zien????? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Wat speelt van Bronckhorst slecht zoals altijd |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik vind jouw reacties vandaag van bedenkelijke inhoud, je zeikt Van Bronckhorst af en laat ons filmpjes vanuit Amsterdam zien. Zit jij wel op het goede forum? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
vraag ik me ook af, beetje vage reacties altijd..... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dank je, zie het nu, maar heb niet veel gemist volgens mij:D |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
WTF IS DIT NOU!!!
Wie gaat er in godsnaam overdag spelen!!!
Ik ging er dus vanuit dat ik vanavond lekker voetbal kon kijken lees ik nu ik net thuis ben gewoon al de samenvatting!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
boudewijn, boudewijn, boudewijn, ik heb altijd al ehm 'bijzondere' gedachten over Bosschenaren, maar jij maakt dat beeld niet bepaald veel beter |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2009 - 16:35 schreef Boudewijn het volgende:WTF IS DIT NOU!!! Wie gaat er in godsnaam overdag spelen!!! Ik ging er dus vanuit dat ik vanavond lekker voetbal kon kijken lees ik nu ik net thuis ben gewoon al de samenvatting!!! Tja, in Japan willen ze ook graag voetbal zien ;) Neemt niet weg dat ik ook pas toevallig in de 35e minuut die wedstrijd voorbij zag komen :P |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
jammer
ik gun nerderland ALTIJD wel een nederlaag maja hahahaha
DEUTSCHLAND UBER ALLES!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: ehh ja wat jij wilt joh |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dus je bent een Duitser die woond in Amsterdam en die voor Feyenoord is.... Je heb nog maar 1 ding mee he??hahaha |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
whehehe nein ich habe zwei dinge mit!das ist das deutschland und feyenoord rotterdam!!diese 2 dinge sind sehr schon!!lol en natuurlijk niet te vergeten heb ik mijn uiterlijk mee uhum.....lol of juist tegen maar dat kan ook weer voordelen hebben lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2009 - 20:51 schreef Ron31 het volgende:whehehe nein ich habe zwei dinge mit!das ist das deutschland und feyenoord rotterdam!!diese 2 dinge sind sehr schon!!lol en natuurlijk niet te vergeten heb ik mijn uiterlijk mee.....lol of juist tegen maar dat kan ook weer voordelen hebben lol Nou vooruit dan hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
flikker toch op mer dat carnavals volk. Schijt oranje. Waardeloos zo'n Feyenoordloos weekend. |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook allergies voor Oranje indianen met trommels hehehe |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: lol ja en wij zijn cowboys dus jah dat gaat niet samen P: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oranje intreseerd mij ook niet zo,Stylzz heeft gelijk nu moeten we weereen week wachten op Feyenoord. |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2009 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Oranje intreseerd mij ook niet zo,Stylzz heeft gelijk nu moeten we weereen week wachten op Feyenoord. tjah maar het gaat zo weer voorbij....lol |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Nationaal voetbal gaat verdwijnen, de clubs krijgen/hebben de macht |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: terecht, hoe kan je nou juichen voor spelers die de rest van het jaar loopt uit te schelden... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Het zal je maar gebeuren dat je bijna 100 miljoen betaalt voor een speler en dat die dan bij portugal - faroer eilanden zijn been breekt en er een jaar uit is.
Ofdat je meer dan 10 miljoen aan salaris betaalt en dat deze speler dan bij argentienie - chili zijn kniebanden finaal door midden scheurt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2009 - 07:56 schreef hotjumper het volgende:[..] terecht, hoe kan je nou juichen voor spelers die de rest van het jaar loopt uit te schelden... sowieso kansloos, je krijgt als club geen vergoeding, je speler breekt zn been en jij zit de rest van t jaar met de gebakken peren.
De Olympische spelen waren ooit niet voor niets voor amateurs. Voor profs is het je brood. Fuck de eer. |
|
|
|