BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax 2009/2010

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JOOD
 JOOD - zaterdag 05 september 2009 - 16:29   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax dit seizoen kampioen gaat worden en kwartfinale van de europaleague gaat halen.

Mijn opstelling om dit te bereiken is:

Stekelenburg

v/d Wiel Aldeweireld Vertongen Atouba

de Zeeuw

Enoh Aissati Sulejmani

Suarez
Pantellic

Keepers: Stekelenburg zal eerste keus zijn, geen superkeeper maar kan het eredivisieniveau aan. 2e en 3e doelman zijn minder.

Verdedigers: v/d Wiel hele goede complete rechtsback, Aldeweireld een goede centrale verdediger die dit seizoen gaat groeien zonder dat het ons punten kost, Vertongen al een paar jaar een redelijk stabiele factor in het team en zal dit seizoen mogelijk op gaan staan als leider, Atouba als deze man fit is gaan we nog leuke en stabiele dingen van hem zien.
Kortom met de verdediging is niet zoveel mis hoor, ze moeten gewoon de kans krijgen om alleen aan verdedigen toe te komen.

Middenvelders: De Zeeuw wordt een beetje type Cocu bij psv denk ik hij cijfert zich zelf nu ook al weg bij sommige wedstrijden, Enoh is een harde werker die weet dat je helemaal niets voor niets krijgt en daarom belangrijk kan zijn, Aissati is het grootste talent dat er bij Ajax rondloopt en dan ook nog eens voor de nummer 10 positie, Sulejmani als hij de kans krijgt dan laat hij zijn kwaliteiten echt wel weer zien hoor.
Kortom een middenveld met voldoende kwaliteit, vechtlust en de drang naar voren te spelen zonder het verdedigende in de steek te laten.

Aanvallers: Suarez onbetwist voorin, Pantellic is gewoon een speler van kaliber die Ajax normaal gesproken niet zou kunnen contracteren.
Kortom met een of twee doorschuivende middenvelders krijg je gallery play voorin bij Ajax.

Dan heb ik het nog niet over de reserves gehad he! Je krijgt daarmee ook nog eens de kans om je tegenstander te bestrijden bijvoorbeeld europees.
En met een coach als Martin Jol krijgen alle spelers de aandacht die ze verdienen en wordt er niet gek gedaan in de groep. Tactisch ook een meestercoach!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax 2009/2010

0.0063550