BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lacht Onno Jacobs bij het doelpunt van twente?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
M
 M - zondag 06 september 2009 - 03:23   quote  deeplink  
http://video.eredivisielive.nl/license.php?amercon=1&ProductID=22389 Volgens mij is dit de link.

Ik zit net nog een keer de samenvatting tegen twente te kijken. Ik dacht de eerste keer al dat ik het zag.

Na ongeveer 2.40 minuten scoort twente, vervolgens gaan de camera's op McClaren die net naar de tribune is gestuurd en in een skybox staat te kijken. Volgens mij zit Jacobs rechts van hem en lacht.
M
 M - zondag 06 september 2009 - 03:27   quote  deeplink  
http://live.eredivisielive.nl/player_amercon/player.php?ProductID=22389&site=&license_set=1&lmid=&clubID=
Ricardo123
 Ricardo123 - zondag 06 september 2009 - 04:14   quote  deeplink  
Ja dat vond ik ook al zo bizar..... of het was een shot voor de goal of iets dergelijks dat ze net even een glimp opvingen van McClaren op de tribune....

Ik zag ook wel eens Ryan Babel scoren voor het Nederlands elftal en het shot tussen het juigen door zat hij op de bank.
Culemborg
 Culemborg - zondag 06 september 2009 - 04:20   quote  deeplink  
montage montage... we zullen het nooit weten...
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 september 2009 - 07:51   quote  deeplink  
jezens....
Rovert
 Rovert - zondag 06 september 2009 - 09:07   quote  deeplink  
wellicht was het een lachje uit ongeloof, dat die stumperds in staat waren om een goal te maken
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 september 2009 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 09:07 schreef Rovert het volgende:
wellicht was het een lachje uit ongeloof, dat die stumperds in staat waren om een goal te maken
of joop v had hem net een envelopje met 2 euro gegeven, hij blij en op dat moment scoorde twente.
douwe 1970
 douwe 1970 - zondag 06 september 2009 - 10:56   quote  deeplink  
Montage, lachende Jacobs+Blankenmeijer op het moment dat Mc.Claren in de skybox verscheen. Bij het doelpunt waren beide Feyenoorders niet meer in de skybox en dus ook niet in de buurt van McClaren.
erik
 erik - zondag 06 september 2009 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 03:23 schreef M het volgende:
http://video.eredivisielive.nl/license.php?amercon=1&ProductID=22389 Volgens mij is dit de link.

Ik zit net nog een keer de samenvatting tegen twente te kijken. Ik dacht de eerste keer al dat ik het zag.

Na ongeveer 2.40 minuten scoort twente, vervolgens gaan de camera's op McClaren die net naar de tribune is gestuurd en in een skybox staat te kijken. Volgens mij zit Jacobs rechts van hem en lacht.
viel mij ook al een x op
dennie
 dennie - zondag 06 september 2009 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 09:07 schreef Rovert het volgende:
wellicht was het een lachje uit ongeloof, dat die stumperds in staat waren om een goal te maken
dacht ik ook al idd eerste de beste schot zat erin..
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 september 2009 - 16:18   quote  deeplink  
who cares...
scarface1979
 scarface1979 - maandag 07 september 2009 - 14:01   quote  deeplink  
Lekker boeiend of hij lacht of niet!
Moet hij dan huilen?
Het is toch ook om te lachen dat Twente niks laat zien en dat het eerste de beste schot op goal zit...
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 07 september 2009 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2009 - 14:01 schreef scarface1979 het volgende:
Lekker boeiend of hij lacht of niet!
Moet hij dan huilen?
Het is toch ook om te lachen dat Twente niks laat zien en dat het eerste de beste schot op goal zit...
Daar zit wat in, Lidtekengezicht
OTTC
 OTTC - maandag 07 september 2009 - 17:33   quote  deeplink  
Mensen, ik weet waarom jacobs aan het lache was, want de reden was dat toen McClaren aan het bellen was met v.Wonderen en de gsm van McClaren leeg raakte en vandaar dat jacobs aan het lachen was, dus niks aan de hand verder
MMM
 MMM - maandag 07 september 2009 - 17:36   quote  deeplink  
Jacobs is sowieso een mongool.
Rovert
 Rovert - maandag 07 september 2009 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2009 - 17:36 schreef MMM het volgende:
Jacobs is sowieso een mongool.
verklaar je nader
niet van toepassing
 niet van toepassing - maandag 07 september 2009 - 18:19   quote  deeplink  
Dit is geen montage. ik heb de samenvatting niet eens gezien, ik heb het op eredivisie live gezien en toen zag ik het al.
ar
 ar - maandag 07 september 2009 - 19:12   quote  deeplink  
klopt, het intereseert hem toch geen klote wat fey doet.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 september 2009 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2009 - 17:36 schreef MMM het volgende:
Jacobs is sowieso een mongool.
Dat dan weer wel
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 september 2009 - 08:42   quote  deeplink  
maar waar hebben we over zeg, werken jullie bij de vi ofzo, dat je zo je best doet om iets negatiefs over Feyenoord te vinden om maar een beetje te stoken binnen de gelederen. Misschien had net iemand iets grappigs aan ono verteld, die stond nog te lachen toen twente scoorde.... pffff lekker belangrijk allemaal....
spotter
 spotter - dinsdag 08 september 2009 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 08:42 schreef hotjumper het volgende:
maar waar hebben we over zeg, werken jullie bij de vi ofzo, dat je zo je best doet om iets negatiefs over Feyenoord te vinden om maar een beetje te stoken binnen de gelederen. Misschien had net iemand iets grappigs aan ono verteld, die stond nog te lachen toen twente scoorde.... pffff lekker belangrijk allemaal....
Als ono dan nog na-lacht is hij wel heel simpel van begrip. Het verklaart overigens meteen ook de financiele situatie bij onze club, maar dat terzijde ......
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 september 2009 - 10:04   quote  deeplink  
Ono, die lachte altijd. Japanners he.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lacht Onno Jacobs bij het doelpunt van twente?









0.0064477