|
|
AFCajax
|
|
|
Verplaatst van het Ajax forum
Ik weet dat er veel liefhebbers zijn onder de Ajacieden voor K-1 en MMA.Ook de mooiste Gala word in de Arena Gehouden.Waar veel Ajacieden dan aanwezig zijn. Ik ga soms een update houden voor de Liefhebbers Lotingen en Uitslagen.
Hier de Loting voor de laatste 16 WK Bonjasky is de Titelhouder nadat Schilt zich niet had geplaatst Schilt was voor de winst van Bonjasky 3 keer achter elkaar winnaar,
Final 16 bouts: K-1 rules / 3Min. 3R (Ext. 2R)
Semmy Schilt vs Daniel Ghita Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef Badr Hari vs Zabit Samedov Peter Aerts vs Alistair Overeem Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa Musashi vs Jerome Le Banner Keijiro Maeda vs Ruslan Karaev Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep
De meest opvallende gevechten zijn voor mij Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef ze hebben 2 keer eerder tegenover elkaar gestaan en dat waren brute oorlogen die ze met elkaar voerde echt een top gevecht!
Peter Aerts vs Alistair Overeem Mooi gevecht opvallend dat Overeem de MMA vechter dit jaar ook mee doet.Maar hij heeft al bewezen een goede Kickboxer te zijn hij versloeg dit Jaar Badr Hari en had eigenlijk moeten winnen tegen Bonjasky
Musashi mag weer mee doen natuurlijk omdat de Janpanse organisatie, minstens 2 japanners erbij willen hebben. Musashi heeft zijn beste tijd al gehad, en werd door de Armeense nederlander Mousasi de mma Vechter, in de eerste ronde Compleet de ring uit geslagen.
Singh Jaideep Leuk dat een vechter uit India mee doet Hij mag mee doen omdat hij de K-1 World Grand Prix 2009 in Seoul won Tegen 2 zuidkoreanen die op wereldniveau niet mee kunnen doen, die waren zo slap en slecht. Alleen in de Finale tegen de Jappanner Taiei Kin, won hij van een vechter met enigzinds capaciteiten. Dus dat Toernooi was niet echt een graadmeter. dus ben benieuwd hoeveel ronde hij volhoud tegen de blok Graniet en sterke vechter Ewerton Teixeira
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Lijkt me niet echt een topic voor op een voetbalforum... |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote: daarom ook voor de ajax liefhebbers die er genoeg zijn die interressen hebben in deze sport |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: Plaatst dit topic dan bij K-1. want ook daar heeft Headliner een forum over. |
|
|
|
|
RUDE BOY
|
|
|
Het is nu wel duidelijk dat je weinig op een dag te doen hebt...... maar hier zit echt niemand op te wachten!!!! |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2009 - 19:37 schreef RUDE BOY het volgende:Het is nu wel duidelijk dat je weinig op een dag te doen hebt...... maar hier zit echt niemand op te wachten!!!! jij hebt niks te doen op een dag dat je reageer op een topic waar je geen interessen in hebt.reageer dan niet.
NOGMAALS DEZE TOPIC IS VOOR DE AJACIEDEN DIE VAN DE VECHTSPORT HOUDEN PRAAT HIER VEEL MET AJACIEDEN IN PM OVER DEZE SPORTEN VOOR HUN IS TIE BEDOELT REAGEER ER DAN NIET OP WAAROM WILLEN MENSEN TEGENWOORDIG ZO GRAAG HUN AFGUNST VAN ZICH AF SCHRIJVEN GAAT ECHT NERGENS OVER NOGMAALS DEZE TOPIC IS VOOR DE AJAX LIEFHEBBERS DIE DEZE SPORT VOLGEN
wij ajacieden houden ook een beetje van afwissillende gesprekken niet alleen eentonig over voetbal,vandaar deze topic en dat moet kunnen we hebben meerdere interressen is het jou sport niet dat kan maar reageer er dan niet op!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Jammer dat het alleen voor liefhebbers onder Ajacieden is.:P Ik vind het als grote K1 liefhebber wel een leuk topic. ;) |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2009 - 19:50 schreef PSVMocro het volgende:Jammer dat het alleen voor liefhebbers onder Ajacieden is.:P Ik vind het als grote K1 liefhebber wel een leuk topic. ;) dan ben je ook van harte welkom ik weet het alleen dat bij de ajacieden een hele grote groep liefhebbers zijn
En wat vind je van de loting?
Houd Badr dit jaar zijn hoofd wel koel? Tegen Schilt zag je wat voor ongelofelijk talent hij is echt een vecht hart heeft tie.zou een mooie finale Zijn Schilt vs Hari
En als Manhoef en Badr Hari doorgaan hebben ze een kans tegen elkaar te vechten ze zijn professionals maar tog het zijn beste vrienden en trainen al jaren lang met elkaar. |
|
|
|
|
steve16
|
|
|
geweldige topic hari tegen samedov wordt DE partij manhoef bonjasky is ook mooi en hulde voor aerts dat hij er voor de 15e keer bij is grote klasse ik verwacht dat bonjasky hari aerts schilt zimmerman le banner teixera en karaev doorgaan |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
Er is een K1 forum voor dit soort onderwerpen. Leuk dat je het voor de ajacieden hebt neergezet maar echt gebruik de K1 forum.. |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2009 - 21:11 schreef Juantinho het volgende:Er is een K1 forum voor dit soort onderwerpen. Leuk dat je het voor de ajacieden hebt neergezet maar echt gebruik de K1 forum.. reageer er dan niet op er zijn genoeg mensen zoals je ziet die het wel leuk vinden gewoon niet op reageren!!!
dit is speciaal voor de Ajacieden en andere supporters die het wel volgen en na het voetbal ook hier over willen praten.je gaat er niet dood aan omdat deze topic er bestaat dus waarom mensen het zo nodig vinden om te zeggen dat ze het niet willen hebben terwijl ik met andere inhoudelijk over dit onderwerp praat snap ik helemaal niks van!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2009 - 20:34 schreef steve16 het volgende:geweldige topic hari tegen samedov wordt DE partij manhoef bonjasky is ook mooi en hulde voor aerts dat hij er voor de 15e keer bij is grote klasse ik verwacht dat bonjasky hari aerts schilt zimmerman le banner teixera en karaev doorgaan IDD Hulde voor Aerts !!! Wat een vecht Warrior is hij deed mee vanaf het begin van de K-1 WK Jammer dat Saki geblesseerd is, maar er zijn genoeg partijen om naar uit te kijken
Manhoef begint weer zijn vorm te krijgen Bonjasky benieuwd of hij na zijn Knie operatie helemaal weer hersteld is.
En ben heel Benieuwd naar de nieuwe Tactiek van Schild Iedereen weet nou zijn zwakke punten en hoe jij hem kunt verslaan Maar het blijft een wereldklasse vechter.
Ook Hulde voor Le Banner doet ook al zo lang mee hij heeft hem nooit gewonnen maar hij hoort ook al heel lang bij de wereldtop Zijn laatste gevechten waren bokswedstrijden dit word denk zijn laatste K-1 paar jaar geleden schopte Hoost zijn arm zowat doormidden sindsdien heeft hij er altijd last van als er iemand tegen aan schopt. Vandaar dat hij verder gaat met Boksen waarin hij nog ongeslagen is.
Samedov vind ik een sterke vechter maar netzoals bij Karaev het moet nog een tijdje duren voordat dat Talent er echt uit komt.Badr heeft niet te klagen met deze loting vind ik.Jammer dat Spong niet mee doet want zeg nou zelf hij is vele maler beter dan Musashi,Singh Jaideep,Ghita maar de K-1 organisatie wilt natuurlijk niet te veel nederlanders in de K-1..Spong vechte 5 rondes tegen Samedov Spong was elke ronde 2 klasse beter.
Ben ook benieuwd naar Errol Zimmerman Zijn laatste 3 wedstrijden heeft tie verloren het blijft een sterke talentvolle vechter hij moet tegen Glaube Feitosa waar die vorig jaar ook bij de laatste 16 van won was een mooie partij.deze 2 vechters hebben allebij wat goed te maken dus dat word ook een spectakel!
De K-1 Final bestaat vanaf 1993 in die 16jaar was 13 keer de winnaar een nederlander ongelofelijk is dat.
Ernesto Hoost 4 keer Peter Aerts 4 keer Remy Bonjasky 3 keer Semmy Schilt 3 keer
de andere 3 winnaars waren Branko Cikatić uit kroatie die won de eerste Final tegen Hoost.
Andy Hug uit zwitserland won tegen Mike Bernardo de 2 opeenvolgende finals verloor hij tegen Aerts en Hoost. Hug was een ongelofelijke goeie vechter die helaas te vroeg stierf door Leukemie
En uit Nieuw-Zeeland won verassend Mark Hunt tegen de Braziliaan Francisco Filho
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2009 - 21:14 schreef AFCajax het volgende:[..] reageer er dan niet op er zijn genoeg mensen zoals je ziet die het wel leuk vinden gewoon niet op reageren!!! dit is speciaal voor de Ajacieden en andere supporters die het wel volgen en na het voetbal ook hier over willen praten.je gaat er niet dood aan omdat deze topic er bestaat dus waarom mensen het zo nodig vinden om te zeggen dat ze het niet willen hebben terwijl ik met andere inhoudelijk over dit onderwerp praat snap ik helemaal niks van!!! We laten je nl weten dat dit niet op de Ajax forum thuis hoort ook al zijn wij ajacieden,. Ik hou ook van k1 dus daarom keek ik en liet je weten het ergens anders te zetten. hoe anders kan je het begrijpen dat we dit niet willen?? Rooksignalen??? En als er zoveel mensen zijn die erop reageren, gaat er dan geen belletje rinkelen??? |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2009 - 21:38 schreef Juantinho het volgende:[..] We laten je nl weten dat dit niet op de Ajax forum thuis hoort ook al zijn wij ajacieden,. Ik hou ook van k1 dus daarom keek ik en liet je weten het ergens anders te zetten. hoe anders kan je het begrijpen dat we dit niet willen?? Rooksignalen??? En als er zoveel mensen zijn die erop reageren, gaat er dan geen belletje rinkelen??? er zijn genoeg mensen die hier graag wel op willen reageren inhoudelijk wat jij doet en andere vind ik zo erg zeurderig gewoon niet op reageren wat maakt jou dit nou uit zo overdreven om te zeggen we willen dit niet nogmaals wat maakt jou dit uit!!! er zijn genoeg mensen zoals je ziet die het wel leuk vinden niet zo zeurderig doen en hou het ontopic of reageer niet!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het topic is verplaatst naar het K-1 forum... |
|
|
|
|
PeRcH72
|
|
|
Geweldige sport dat K-1. Ik als ajacied ben blij dat ik dit hier ook kan vinden. Ga lekker zo door! |
|
|
|