BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar in oranje

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - maandag 07 september 2009 - 22:35   quote  deeplink  
wie vind dat ook?
Patrick078
 Patrick078 - maandag 07 september 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Ik zeg: Doen!
MMM
 MMM - maandag 07 september 2009 - 23:01   quote  deeplink  
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Laat hem lekker bij Feyenoord spelen i.p.v dat oranje gezeik, straks raakt tie weer geblesseerd..
R()b
 R()b - maandag 07 september 2009 - 23:08   quote  deeplink  
Nou misschien pas met het WEEKAA.
Mathijssen ik snap niet dat die kerel erin staat , wat is die gast inspiratieloos zeg!
Loovens tjah 1e interland , maar maakte ook geen geweldige indruk.
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 07 september 2009 - 23:14   quote  deeplink  
Het WK is niet komende week. Vlaar moet zich richten op zijn club en heeft nog lang niet het niveau dat hij kan bereiken, Oranje is geen hallelujah. Het lijkt me dat daar een sfeertje gaat ontstaan van mannetjes/haantjes gedrag. Van Marwijk gaat het nog moeilijk krijgen met veel strestypes, er zullen een aantal spelers af gaan vallen en dat zal voor Vlaar als hij fit blijft het moment zijn om aan te haken. Hij heeft de kwaliteit en goede mentaliteit.
R()b
 R()b - maandag 07 september 2009 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2009 - 23:14 schreef Marioscenario het volgende:
Oranje is geen hallelujah. Het lijkt me dat daar een sfeertje gaat ontstaan van mannetjes/haantjes gedrag. Van Marwijk gaat het nog moeilijk krijgen met veel strestypes,
Nee hoor gewoon lekker wegtrappen met Yolanthe erbij.
En de rest die de rebel uithangt mag volgen.
Is niets moeilijks aan hoor.
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 07 september 2009 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2009 - 23:16 schreef R()b het volgende:

[..]

Nee hoor gewoon lekker wegtrappen met Yolanthe erbij.
En de rest die de rebel uithangt mag volgen.
Is niets moeilijks aan hoor.
Je hebt gelijk, twijfelachtig is of van Marwijk stevig genoeg in zijn schoenen staat om zodanig op te treden.
R()b
 R()b - maandag 07 september 2009 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2009 - 23:43 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, twijfelachtig is of van Marwijk stevig genoeg in zijn schoenen staat om zodanig op te treden.
Dat lijkt mij idd ook wel twijfelachtig ja.
Maar weet je wat het is?
Iedere keer op een EK of WK is er wel gezeik rondom randzaken,privézaken en of relletjes.
Dat moet nou maar eens afgelopen zijn!
Ieder toernooi denk ik weer dat we het gaan winnen , maar iedere keer weer is er gezeik!
We hebben het beste elftal op dat WK in Afrika , we moeten hem nou maar eens binnen halen.
En als een ego dat in de weg staat , gelijk verbannen die hap!
Ik zie dat liever , dan dat ik achteraf weer zo'n gore nasmaak heb.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 september 2009 - 06:57   quote  deeplink  
laat oranje de tering krijgen, Vlaar moet zich focussen op Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 september 2009 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 06:57 schreef hotjumper het volgende:
laat oranje de tering krijgen, Vlaar moet zich focussen op Feyenoord.
precies.
qwerto
 qwerto - dinsdag 08 september 2009 - 11:00   quote  deeplink  
goh ik heb ergens het gevoel dat ik ooit ditzelfde topic geopend heb maar ik kan me ook vergissen ;)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 september 2009 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 11:00 schreef qwerto het volgende:
goh ik heb ergens het gevoel dat ik ooit ditzelfde topic geopend heb maar ik kan me ook vergissen ;)
ik zou zeggen open er is een topic over.
kamper
 kamper - dinsdag 08 september 2009 - 11:12   quote  deeplink  
hoi
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 08 september 2009 - 11:15   quote  deeplink  
Ik vind het ook wat te vroeg om Vlaar nu al in Oranje te laten spelen. Laat hem eerst maar eens een half jaar fit blijven en op dit niveau spelen.
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 08 september 2009 - 11:24   quote  deeplink  
Kwalitatief kan die zo het veld opstappen.. Stuk beter dan Loovens en Ooijer.. Maar ik zie hem inderderdaad liever eerst even fit blijven bij Feyenoord.
Nevves
 Nevves - dinsdag 08 september 2009 - 12:07   quote  deeplink  
Ondanks de arrogantie die er vanaf druipt vallen ze nu één voor één door de mand:
Huntelaar - Moest vertrekken bij Madrid en bij Milan gaat het ook niks worden
Van der Vaart - In Duitsland nog opgehemeld maar bij Real is het wel duidelijk geworden dat het niveau van de ÉCHTE top voor hem niet haalbaar is. Moest weg maar kan nu blijven zitten om te wachten tot er drie spelers geblesseerd raken zodat hij kan komen opdraven.
Sneijder - Misschien de beste voetballer (en tevens de meest arrogante), maar ook tegen Japan liet hij overduidelijk zijn minpunt zien. Slimme tegenstanders (die zeker in de Italiaanse competitie rond huppelen) maken hier gebruik van. Gattuso is niet de enige die meneertje Sneijder stevig aan zal pakken.
Heitinga - Als we het hebben over "door de mand vallen" is dit wel een prachtig voorbeeld. Bij Atletico maar op rechtsback gezet omdat ze daar ook niet begrepen dat zo'n waardeloze voetballer "voetballer van het jaar" in Nederland wordt. Nu naar Everton... ik gok dat hij daar binnen 3 maanden de bank warm kan gaan houden.
De Jong - Ja... waar hebben we het nog over. Hij raakt geen bal, hij heeft geen overzicht, is bankzitter bij Manchester City maar heeft wel een basisplaats in Oranje.
Babel - Rennen tot hij een krijtlijn ziet om vervolgens nog snel een voorzet te geven. Nogal logisch dat hij geen minuten maakt bij Liverpool en zelfs nu bij Oranje niet meer hoeft te rekenen op minuten.

Hoe kan het toch dat zulke spelers voor tientallen miljoenen per persoon over de toonbank vliegen terwijl ze NIKS in teamverband presteren??? Eén voor één hebben ze gefaald. Ok Sneijder deed het redelijk goed de eerste paar wedstrijden bij Madrid, Van der Vaart schoot een paar mooie ballen bij HSV maar constant presteren op het aller hoogste niveau daar ontbreekt het volledig aan.

Hoe kan het dat deze jongens na een paar leuke wedstrijden een gegarandeerde plek in Oranje hebben, terwijl jongens als De Guzman, Vlaar, Fer en Wijnaldum bij jong Oranje zich moeten bewijzen. Die rechtsback van Oranje heeft jaren bij Haarlem gespeeld en staat na een paar leuke wedstrijden in de eredivisie meteen in de basis bij Oranje.

Zo deze irritatie moest ik even kwijt!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 september 2009 - 12:35   quote  deeplink  
Beetje Calimero, maar je hebt een punt.
Rovert
 Rovert - dinsdag 08 september 2009 - 12:46   quote  deeplink  
erg beetje calimero, maar je hebt gelijk, de naam ajax op je cv doet gewoon de prijs verhogen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 september 2009 - 12:50   quote  deeplink  
Beetje Calimero, maar je hebt een punt. En daar ben ik maar wat blij mee. Laat die gasten zich maar in de vernieling laten schoppen voor oranje, dan blijven onze jongens fit.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 08 september 2009 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 12:07 schreef Nevves het volgende:
Ondanks de arrogantie die er vanaf druipt vallen ze nu één voor één door de mand:
Huntelaar - Moest vertrekken bij Madrid en bij Milan gaat het ook niks worden
Van der Vaart - In Duitsland nog opgehemeld maar bij Real is het wel duidelijk geworden dat het niveau van de ÉCHTE top voor hem niet haalbaar is. Moest weg maar kan nu blijven zitten om te wachten tot er drie spelers geblesseerd raken zodat hij kan komen opdraven.
Sneijder - Misschien de beste voetballer (en tevens de meest arrogante), maar ook tegen Japan liet hij overduidelijk zijn minpunt zien. Slimme tegenstanders (die zeker in de Italiaanse competitie rond huppelen) maken hier gebruik van. Gattuso is niet de enige die meneertje Sneijder stevig aan zal pakken.
Heitinga - Als we het hebben over "door de mand vallen" is dit wel een prachtig voorbeeld. Bij Atletico maar op rechtsback gezet omdat ze daar ook niet begrepen dat zo'n waardeloze voetballer "voetballer van het jaar" in Nederland wordt. Nu naar Everton... ik gok dat hij daar binnen 3 maanden de bank warm kan gaan houden.
De Jong - Ja... waar hebben we het nog over. Hij raakt geen bal, hij heeft geen overzicht, is bankzitter bij Manchester City maar heeft wel een basisplaats in Oranje.
Babel - Rennen tot hij een krijtlijn ziet om vervolgens nog snel een voorzet te geven. Nogal logisch dat hij geen minuten maakt bij Liverpool en zelfs nu bij Oranje niet meer hoeft te rekenen op minuten.

Hoe kan het toch dat zulke spelers voor tientallen miljoenen per persoon over de toonbank vliegen terwijl ze NIKS in teamverband presteren??? Eén voor één hebben ze gefaald. Ok Sneijder deed het redelijk goed de eerste paar wedstrijden bij Madrid, Van der Vaart schoot een paar mooie ballen bij HSV maar constant presteren op het aller hoogste niveau daar ontbreekt het volledig aan.

Hoe kan het dat deze jongens na een paar leuke wedstrijden een gegarandeerde plek in Oranje hebben, terwijl jongens als De Guzman, Vlaar, Fer en Wijnaldum bij jong Oranje zich moeten bewijzen. Die rechtsback van Oranje heeft jaren bij Haarlem gespeeld en staat na een paar leuke wedstrijden in de eredivisie meteen in de basis bij Oranje.

Zo deze irritatie moest ik even kwijt!
Ik vind dit een beetje triest, je straalt gewoon domheid uit

Die paar leuke wedstrijdjes zijn echter wel op een veel hoger niveau
En het zijn er wel meer dan een paar
Ik vind het jammer dat jij zo verblind bent door rivaliteit met Ajax dat jij de spelers niet eerlijk kan beoordelen als ze daar weg zijn
Het zijn gewoon ONZE jongens

En de vergelijking met Gregory en Wijnaldum en Fer
Noem eens één waardig alternatief voor de rechtsback positie...
Niemand die fit is op het moment, om je maar even te antwoorden

Fer moet concurreren met Van Bommel, De Zeeuw, Schaars, De Jong, Engelaar etc...
Wijnaldum met Sneijder, Van der Vaart, Kuijt, Robben, Elia, Van Persie etc...

Ik hoop dat ik het je verder niet hoef uit te leggen en dat het kwartje gevallen is...

Ik hoop dat jij je ogen snel opent en je niet meer laat leiden door (ver)blinde(nde) haat jegens Ajax
(mocht jij er van overtuigd zijn dat er geen sprake is van verblindende haat heb ik slecht nieuws voor je, dan ben je gewoon dom!)
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 08 september 2009 - 12:56   quote  deeplink  
Tot mijn verbazing lees ik dat 3 mensen, die ik normaal best hoog aansla, het nog met deze onzin eens zijn ook
De enige waar hij een punt heeft is Babel
De rest slaat nergens op
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 september 2009 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 12:56 schreef Phyxsius het volgende:
Tot mijn verbazing lees ik dat 3 mensen, die ik normaal best hoog aansla, het nog met deze onzin eens zijn ook
De enige waar hij een punt heeft is Babel
De rest slaat nergens op
ik zeg ook niet dat ik t met t hele stuk eens ben, maar ik vind de jong, heitinga, huntelaar en Babel al jaren overschat.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 08 september 2009 - 13:10   quote  deeplink  
Ik ben het alleen met Babel eens
Het rendement van Huntelaar in Oranje is zo goed dat jet het geen overschatting kunt noemen
Zijn rendement is beter dan dat van Ruud en dat vinden we een topper

De Jong speelt zeer sterk met Van Bommel naast hem
Is alleen geen leider
Heeft een sterk figuur naast hem nodig

Heitinga is verdedigend sterk, kan ook lekker koppen
Opbouwend is het niet veel
Maar dat intereseert mij geen reet
Daarom staan er 2 middenvelders vlak voor de verdediging

Babel is triest
Kan geen drol
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 september 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Hewb ik t toch weer over oranje... Terwijl t me eigenlijk niet interesseert!
Sorry Phyx, ik stop de discussie :-)

(ok nog 1 ding dan, Heitinga is verdedigend echt niet zo goed, staat positioneel heel zwak en heeft de timing van een bos wortelen, De jong kan dus alleen goed spelen als er iemand naast hem speelt die hem uit de wind houd, das dus een zwakte)
Nevves
 Nevves - dinsdag 08 september 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 12:54 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje triest, je straalt gewoon domheid uit

Die paar leuke wedstrijdjes zijn echter wel op een veel hoger niveau
En het zijn er wel meer dan een paar
Ik vind het jammer dat jij zo verblind bent door rivaliteit met Ajax dat jij de spelers niet eerlijk kan beoordelen als ze daar weg zijn
Het zijn gewoon ONZE jongens

En de vergelijking met Gregory en Wijnaldum en Fer
Noem eens één waardig alternatief voor de rechtsback positie...
Niemand die fit is op het moment, om je maar even te antwoorden

Fer moet concurreren met Van Bommel, De Zeeuw, Schaars, De Jong, Engelaar etc...
Wijnaldum met Sneijder, Van der Vaart, Kuijt, Robben, Elia, Van Persie etc...

Ik hoop dat ik het je verder niet hoef uit te leggen en dat het kwartje gevallen is...

Ik hoop dat jij je ogen snel opent en je niet meer laat leiden door (ver)blinde(nde) haat jegens Ajax
(mocht jij er van overtuigd zijn dat er geen sprake is van verblindende haat heb ik slecht nieuws voor je, dan ben je gewoon dom!)
Volgens mij begrijp je mij volledig verkeerd, want ik ben absoluut niet verblind door haat voor Ajax. Daarbij wordt jouw niveau getypeerd door de opmerking "je straalt gewoon domheid uit". Maar waarschijnlijk begrijp je dat zelf ook wel.

Om je toch nog even inhoudelijk van repliek te dienen en niet op dezelfde voet door te gaan als de vreemde woordkeuze die jij erop nahoudt, het volgende:
Ik heb het over het ALLER hoogste niveau (voorbeelden: ManU, Arsenal, Chelsea, Barcelona, Real Madrid), niet een eredivisie waardige speler. Huntelaar, Sneijder, Van der Vaart... allemaal zeer goede spelers voor het niveau eredivisie. Zelfs durf ik nog te zeggen dat ze in de subtop van de grote competities een toegevoegde waarde zijn. Maar ze zijn allemaal keihard onderuit gegaan bij Real Madrid.

Bij Atletico heeft Heitinga geen bal goed geraakt en zelfs meerdere grove blunders op zijn naam gezet waarna hij als rechtsback is neergezet (in plaats van de door hem zo geliefde positie van centrale verdediger).

Nigel de Jong staat niet voor niets aan de kant bij Manchester City. Ook Manchester wil naar die absolute top toe waar ik het over heb. Dan is er simpel weg geen plek voor spelers als De Jong.

Van der Vaart heeft een prachtige periode bij HSV gehad. Maar hij moest gewoon vertrekken bij Real omdat hij niet genoeg kwaliteiten heeft voor het niveau dat zij proberen te bereiken (lees even een stukje op VI dat vandaag over zijn situatie is geplaatst).

Huntelaar moest na een half jaar alweer vertrekken, waarna Real een verlies accepeteerde van +/- 10 milj. Als hij één van de beste spitsen ter wereld is waarom moet hij dan binnen enkele maanden alweer vertrekken? Daarnaast is mijn opmerking over Huntelaar voornamelijk gebaseerd op de ontzettend domme keuze om daarna naar Milan te verkassen waar hij het al helemaal niet gaat maken.

Babel.... als je dit niet begrijpt, hoef je de rest ook niet te lezen.

Sneijder... zoals eerder al vermeld is bij hem de kwaliteit niet het probleem, maar des te meer zijn instelling op het veld. Er hoeft maar 1 keer iets tegen te zitten en hij gaat volledig door het lint. Dit is al meerdere keren voorgekomen en hieruit blijkt gewoon dat die jongen op een WK alleen maar voor problemen kan zorgen. Iedereen in een team is gelijk en het is niet Sneijder en de andere 10.

En om toch nog een beetje ON-topic te blijven:
Mede vanwege bovenstaande opmerkingen denk ik dat Vlaar zeker (net als Fer, De Guzman en Wijnaldum) een kans verdient. Hij en de andere jongens kunnen laten zien dat ze TEAM-spelers zijn die daarnaast heel veel kwaliteiten bezitten.

En wat betreft ONZE jongens.... ONZE jongens lopen in De Kuip en spelen voor Feyenoord

Hopelijk begrijp je mijn punt nu een stuk beter
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 08 september 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:
Hewb ik t toch weer over oranje... Terwijl t me eigenlijk niet interesseert!
Sorry Phyx, ik stop de discussie :-)

(ok nog 1 ding dan, Heitinga is verdedigend echt niet zo goed, staat positioneel heel zwak en heeft de timing van een bos wortelen, De jong kan dus alleen goed spelen als er iemand naast hem speelt die hem uit de wind houd, das dus een zwakte)
Ik zie Heitinga liever dan Matthijsen
En daar oordeel ik naar
Vergeleken met Joris Heitinga sterk
Vergeleken met een basisspeler van Italie is hij natuurlijk te zwak

De Jong:
Een bondscoach moet het sterkste team opstellen
De Jong is met Van Bommel de beste verdedigende middenvelder
Door de coaching van Mark stijgt hij boven zichzelf uit
Als hij zo iemand naast zich heeft is hij rete goed
Jij noemt dat een zwakte, maar die zwakte wordt dan opgevangen
Daar draait het om in een team
En daaromis hij in mijn ogen een hele goeie speler die in de basis van Oranje hoort
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 08 september 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 13:24 schreef Nevves het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je mij volledig verkeerd, want ik ben absoluut niet verblind door haat voor Ajax. Daarbij wordt jouw niveau getypeerd door de opmerking "je straalt gewoon domheid uit". Maar waarschijnlijk begrijp je dat zelf ook wel.

Om je toch nog even inhoudelijk van repliek te dienen en niet op dezelfde voet door te gaan als de vreemde woordkeuze die jij erop nahoudt, het volgende:
Ik heb het over het ALLER hoogste niveau (voorbeelden: ManU, Arsenal, Chelsea, Barcelona, Real Madrid), niet een eredivisie waardige speler. Huntelaar, Sneijder, Van der Vaart... allemaal zeer goede spelers voor het niveau eredivisie. Zelfs durf ik nog te zeggen dat ze in de subtop van de grote competities een toegevoegde waarde zijn. Maar ze zijn allemaal keihard onderuit gegaan bij Real Madrid.

Bij Atletico heeft Heitinga geen bal goed geraakt en zelfs meerdere grove blunders op zijn naam gezet waarna hij als rechtsback is neergezet (in plaats van de door hem zo geliefde positie van centrale verdediger).

Nigel de Jong staat niet voor niets aan de kant bij Manchester City. Ook Manchester wil naar die absolute top toe waar ik het over heb. Dan is er simpel weg geen plek voor spelers als De Jong.

Van der Vaart heeft een prachtige periode bij HSV gehad. Maar hij moest gewoon vertrekken bij Real omdat hij niet genoeg kwaliteiten heeft voor het niveau dat zij proberen te bereiken (lees even een stukje op VI dat vandaag over zijn situatie is geplaatst).

Huntelaar moest na een half jaar alweer vertrekken, waarna Real een verlies accepeteerde van +/- 10 milj. Als hij één van de beste spitsen ter wereld is waarom moet hij dan binnen enkele maanden alweer vertrekken? Daarnaast is mijn opmerking over Huntelaar voornamelijk gebaseerd op de ontzettend domme keuze om daarna naar Milan te verkassen waar hij het al helemaal niet gaat maken.

Babel.... als je dit niet begrijpt, hoef je de rest ook niet te lezen.

Sneijder... zoals eerder al vermeld is bij hem de kwaliteit niet het probleem, maar des te meer zijn instelling op het veld. Er hoeft maar 1 keer iets tegen te zitten en hij gaat volledig door het lint. Dit is al meerdere keren voorgekomen en hieruit blijkt gewoon dat die jongen op een WK alleen maar voor problemen kan zorgen. Iedereen in een team is gelijk en het is niet Sneijder en de andere 10.

En om toch nog een beetje ON-topic te blijven:
Mede vanwege bovenstaande opmerkingen denk ik dat Vlaar zeker (net als Fer, De Guzman en Wijnaldum) een kans verdient. Hij en de andere jongens kunnen laten zien dat ze TEAM-spelers zijn die daarnaast heel veel kwaliteiten bezitten.

En wat betreft ONZE jongens.... ONZE jongens lopen in De Kuip en spelen voor Feyenoord

Hopelijk begrijp je mijn punt nu een stuk beter
Ik heb jouw eerste stuk nog eens doorgelezen en inhoudelijk zeg je nu iets heel anders dan het stuk waar ik op reageerde
In het eerste stuk was jouw referentie kader het Nederlandse elftal (vandaar ook onze jongens)
In je tweede stuk merk ik dat je referentiekader de absolute top is
Daardoor krijgt je stuk inhoudelijk een hele andere draai en kan ik me in je tweede stuk dus veel beter vinden

Ik wil voor ik op de inhoud inga even melden dat ik het vervelend vind als mensen reageren op mijn teskt zonder hem helemaal te lezen
Je tekst over Babel raakt kant nog wal want dat heb ik ook gezegd
Dus dat had je achterwege kunnen laten
Dat je het niet doet geeft mij het idee dat je mijn mening over hem niet hebt gelezen

Over Wijnaldum, fer en Jonathan
Ik vind het niet meer dan normaal dat ze er neit bij zijn
De rest is beter en Bert is er redelijk goed ingeslaagd om de ego's te temperen
Het is maar één keer mis gegaan
Dus ik zie geen reden om een kwalitatief mindere speler te gebruiken in het belang van het team
Dat zou volgens mij alleen maar negatief werken op hetgroepsproces en dat is niet wat jij ermee wilt bereiken

Ook ben ik niet van mening dat onze jongens (ik blijf daarbij omdat ik refereer aan het Nederlands elftal) niet zijn mislukt bij Real
Er is gewoon beter gehaald
Het is alleen maar politiek
Je kan onze jongens niet verwijten slechter te zijn dan Kaka, Benzeme of Ronaldo
Dat zijn momenteel gewoon zulke goeie spelers
Het is niet eerlijk om te verwachten dat ze daarmee kunnen concurreren en winnen
Die jongens hebben 250 miljoen gekost, dus die gaan echt wel spelen
Je mislukt pas bij een eerlijke kans
Niet door politiek
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 08 september 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Vlaar was ik nog vergeten
Dat zie ik wel gebeuren
Want in de verdediging loopt bar weinig kwaliteit
Hij kan daar kwalitatief wel mee concurreren
Ik vind hem nu qua verdedigen en coaching al beter dan Ooijer
Nevves
 Nevves - dinsdag 08 september 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 13:38 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik heb jouw eerste stuk nog eens doorgelezen en inhoudelijk zeg je nu iets heel anders dan het stuk waar ik op reageerde
In het eerste stuk was jouw referentie kader het Nederlandse elftal (vandaar ook onze jongens)
In je tweede stuk merk ik dat je referentiekader de absolute top is
Daardoor krijgt je stuk inhoudelijk een hele andere draai en kan ik me in je tweede stuk dus veel beter vinden

Ik wil voor ik op de inhoud inga even melden dat ik het vervelend vind als mensen reageren op mijn teskt zonder hem helemaal te lezen
Je tekst over Babel raakt kant nog wal want dat heb ik ook gezegd
Dus dat had je achterwege kunnen laten
Dat je het niet doet geeft mij het idee dat je mijn mening over hem niet hebt gelezen

Over Wijnaldum, fer en Jonathan
Ik vind het niet meer dan normaal dat ze er neit bij zijn
De rest is beter en Bert is er redelijk goed ingeslaagd om de ego's te temperen
Het is maar één keer mis gegaan
Dus ik zie geen reden om een kwalitatief mindere speler te gebruiken in het belang van het team
Dat zou volgens mij alleen maar negatief werken op hetgroepsproces en dat is niet wat jij ermee wilt bereiken

Ook ben ik niet van mening dat onze jongens (ik blijf daarbij omdat ik refereer aan het Nederlands elftal) niet zijn mislukt bij Real
Er is gewoon beter gehaald
Het is alleen maar politiek
Je kan onze jongens niet verwijten slechter te zijn dan Kaka, Benzeme of Ronaldo
Dat zijn momenteel gewoon zulke goeie spelers
Het is niet eerlijk om te verwachten dat ze daarmee kunnen concurreren en winnen
Die jongens hebben 250 miljoen gekost, dus die gaan echt wel spelen
Je mislukt pas bij een eerlijke kans
Niet door politiek
Kijk, deze toon bevalt mij al stukken beter. Je reageert nu in ieder geval normaal en serieus. Ookal zullen we het op bepaalde punten niet eens gaan worden. Je stuk over Babel had ik overigens wel gelezen maar herhaalde ik nogmaals omdat ze allemaal de revu passeerde. Daarnaast verwacht ik van een Oranje dat ook zij de absolute TOP nastreven. Nederland moet ernaar streven (of dit redelijker wijs mogelijk is weet ik niet, maar een doel kan geen kwaad) om een team op te stellen dat zich kan meten met de beste teams ter wereld.

Punten waar we het niet over eens zullen worden:
Je geeft aan dat dit de beste jongens zijn die hij nu selecteert. Sorry maar als ik De Jong in Oranje zie dan weet ik bijvoorbeeld dat de kans op succes in Zuid-Afrika is gehalveerd. Iemand die zo'n gebrek aan kwaliteiten meeneemt naar een stadion kan absoluut niet centraal op het middenveld spelen. Als het nog een rechter middenvelder zou zijn begrijp ik het nog maar centraal in het midden, dat gaat er bij mij niet in. Fer verdient zeker een kans om te laten zien dat een fysieke speler ook nog andere kwaliteiten bezit. Zoals je merkt heb ik hele hoge verwachtingen van Fer.

Dat Bert erin is geslaagd om de ego's te temperen heb ik enorme twijfels over. We zullen zien wat er gaat gebeuren wanneer Van Marwijk straks keuzes moet gaan maken. Sneijder en De Jong op de bank, terwijl Van Persie, Kuyt, Elia, Van Bommel, De Zeeuw en Van der Vaart (willekeurig 6 spelers) erin staan, zullen zij dat accepteren?

Sneijder en Van der Vaart hebben best een eerlijke kans gekregen. Alleen Huntelaar is een vreemde situatie. Sneijder heeft twee jaar kunnen bewijzen dat hij niet te passeren is en zelfs een politiek spelletje hem niet uit de basis krijgt. Van der Vaart vind ik gewoon echt tekort komen op het niveau Real Madrid en eerlijk gezegd snap ik niet waarom hij wordt opgenomen in het Nederlands elftal als je spelers zoals Van Persie en Sneijder selecteert. Is De Guzman echt slechter dan Van der Vaart?? Dat gevoel heb ik totaal niet.

Misschien heb je een punt met Wijnaldum, die jongen gaat er zeker komen maar is op zijn positie nog niet beter dan de huidige selectie.

Mijn conclusie is dus dat de huidige selectie van het Nederlands elftal op veel plaatsen beter kan worden gemaakt (VOORAL ALS TEAM). Fer zou ik graag een keer willen zien tegen de mondiale top en hetzelfde geldt voor spelers zoals De Guzman en Vlaar.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 08 september 2009 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2009 - 14:11 schreef Nevves het volgende:

[..]

Kijk, deze toon bevalt mij al stukken beter. Je reageert nu in ieder geval normaal en serieus. Ookal zullen we het op bepaalde punten niet eens gaan worden. Je stuk over Babel had ik overigens wel gelezen maar herhaalde ik nogmaals omdat ze allemaal de revu passeerde. Daarnaast verwacht ik van een Oranje dat ook zij de absolute TOP nastreven. Nederland moet ernaar streven (of dit redelijker wijs mogelijk is weet ik niet, maar een doel kan geen kwaad) om een team op te stellen dat zich kan meten met de beste teams ter wereld.

Punten waar we het niet over eens zullen worden:
Je geeft aan dat dit de beste jongens zijn die hij nu selecteert. Sorry maar als ik De Jong in Oranje zie dan weet ik bijvoorbeeld dat de kans op succes in Zuid-Afrika is gehalveerd. Iemand die zo'n gebrek aan kwaliteiten meeneemt naar een stadion kan absoluut niet centraal op het middenveld spelen. Als het nog een rechter middenvelder zou zijn begrijp ik het nog maar centraal in het midden, dat gaat er bij mij niet in. Fer verdient zeker een kans om te laten zien dat een fysieke speler ook nog andere kwaliteiten bezit. Zoals je merkt heb ik hele hoge verwachtingen van Fer.

Dat Bert erin is geslaagd om de ego's te temperen heb ik enorme twijfels over. We zullen zien wat er gaat gebeuren wanneer Van Marwijk straks keuzes moet gaan maken. Sneijder en De Jong op de bank, terwijl Van Persie, Kuyt, Elia, Van Bommel, De Zeeuw en Van der Vaart (willekeurig 6 spelers) erin staan, zullen zij dat accepteren?

Sneijder en Van der Vaart hebben best een eerlijke kans gekregen. Alleen Huntelaar is een vreemde situatie. Sneijder heeft twee jaar kunnen bewijzen dat hij niet te passeren is en zelfs een politiek spelletje hem niet uit de basis krijgt. Van der Vaart vind ik gewoon echt tekort komen op het niveau Real Madrid en eerlijk gezegd snap ik niet waarom hij wordt opgenomen in het Nederlands elftal als je spelers zoals Van Persie en Sneijder selecteert. Is De Guzman echt slechter dan Van der Vaart?? Dat gevoel heb ik totaal niet.

Misschien heb je een punt met Wijnaldum, die jongen gaat er zeker komen maar is op zijn positie nog niet beter dan de huidige selectie.

Mijn conclusie is dus dat de huidige selectie van het Nederlands elftal op veel plaatsen beter kan worden gemaakt (VOORAL ALS TEAM). Fer zou ik graag een keer willen zien tegen de mondiale top en hetzelfde geldt voor spelers zoals De Guzman en Vlaar.
Mijn toon is anders omdat ik je stuk nu serieus kan nemen
Bij jouw eerste stuk kon ik dat niet vanwege het (in mijn ogen) verkeerde referentiekader

Wie is er op dit moment beter dan De Jong?
Hij heeft inderdaad beperkingen, maar naast van Bommel vallen die niet op
Van Bommel vangt die voor hem op
Zij vullen elkaar aan
Kijk maar naar de statistieken van de wedstrijden waar ze naast elkaar spelen
Een de Jong zonder Mark is veel slechter dat geef ik toe

Een team begint er al aardig te staan
vergelijk het maar met de periode onder Marco
Er is veel werk verricht

En over de ego's
Niemand van ons kan de toekomst voorspellen
Maar tot op heden gaat Bert goed met de ego's om
Wat er later gaat gebeuren weten we niet, dus erop vooruit lopen heeft geen nut

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar in oranje









0.0093569