|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
ze schonken een zeehond !
apen geluiden maken we niet meer .
we doen nu een zeehond na .
veel succes in de kuip! zeehond . |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
hahahahaha das een goede!! |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
TIP voor het legioen
gewoon gaan klappen Dan gaat hij terug klappen, |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
Bij fc Volendam wilden ze hem niet hebben ,ik weet niet waarom |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wtf moeten ze met die Seabert ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hofland verhuisd in de transferperiode aar Ajax... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Jaaa goed idee, we gaan een zeehond na doen, dan gaat die vast huilend het veld af en kunnen wij winnen met 15-0!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
laat hem net onder zijn nek afzagen door landzaat, doet die ook nog nuttigs voor z'n geld. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat moet jij nou... |
|
|
|
|
rotjeknor010
|
|
|
quote: idd wat een kinderniveau hoe moet je het anders noemen als iemand met de bal op het hoofd door de verdediging dribbelt Word er een topic over de bijnaam gemaakt en word er smadelijk over gelachuh Nou echt humor hoor ??? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2009 - 16:02 schreef rotjeknor010 het volgende:[..] idd wat een kinderniveau hoe moet je het anders noemen als iemand met de bal op het hoofd door de verdediging dribbelt Word er een topic over de bijnaam gemaakt en word er smadelijk over gelachuh Nou echt humor hoor ??? Een Head-dribble ofzo , maar potdomme toch geen zeehond! Dat is pas kinderlijk niveau , fijne beestenboel wil jij er van maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2009 - 16:02 schreef rotjeknor010 het volgende:[..] hoe moet je het anders noemen als iemand met de bal op het hoofd door de verdediging dribbelt kansloos. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2009 - 16:02 schreef rotjeknor010 het volgende:[..] ....... hoe moet je het anders noemen als iemand met de bal op het hoofd door de verdediging dribbelt ....... Knap? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
pro street football of zo? |
|
|
|
|
rotjeknor010
|
|
|
Dus omdat mensen in Brazilie hem die Bijnaam heeft gehad is het nu opeens een circus jongen of een dierentuinactractie als tie naar feyenoord was gegaan dan was er nu een topic Het grote zeehonden topic onze trotse aanwinst bla bla bla Maarjah zo bekrompen gaat het altijd he onder de supporters |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
zo dan
ik ben het wel met je eens, maar zoals ji jhet zegt klinkt het wel erg betweterig |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2009 - 17:57 schreef rotjeknor010 het volgende:Dus omdat mensen in Brazilie hem die Bijnaam heeft gehad is het nu opeens een circus jongen of een dierentuinactractie als tie naar feyenoord was gegaan dan was er nu een topic Het grote zeehonden topic onze trotse aanwinst bla bla bla Maarjah zo bekrompen gaat het altijd he onder de supporters ik denk dat de tendens van de reacties toch wel is dat de openings post aan de kinderachtige kant wordt gevonden. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2009 - 20:18 schreef hotjumper het volgende:[..] ik denk dat de tendens van de reacties toch wel is dat de openings post aan de kinderachtige kant wordt gevonden. :-)
bij deze stellen we dat vast |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
AEGON heeft een deal.
Deze kan je ook sluiten..............Boudewijn |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: wat ben jij hulpzaam zeg.....................waanzinig |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Klopt.
Jij bent mijn grote voorbeeld. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
daarom zij ik al raar dat hij er twee van mij sluit
als hij vraagt wil je me helpen met invullen van de pool. help ik hem met de pool in vullen........................ |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|