|
|
|
freakie
|
|
|
ja maar leon fr.. emanuelson doet het nu ook goed.. alder ook.. van der wiel ook.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Emanuelson heeft altijd verkeerd gestaan,als middenvelder is hij degenlijk.... Van der wiel en Alderweld? hebben tijd nodig en is afwachten ... Dat geld ook voor van Leerdam trouwens,nu Fernandez geblesseerd is staat hij straks rechtsback en dat is niet best... Als talent vind ik Marcelus trouwens het beste talent op rechtsback. We moeten afwachten met onze talenten en daar valt nog weinig over te zeggen. De tijd zal het leren..... |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 21:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Emanuelson heeft altijd verkeerd gestaan,als middenvelder is hij degenlijk.... Van der wiel en Alderweld? hebben tijd nodig en is afwachten ... Dat geld ook voor van Leerdam trouwens,nu Fernandez geblesseerd is staat hij straks rechtsback en dat is niet best... Als talent vind ik Marcelus trouwens het beste talent op rechtsback. We moeten afwachten met onze talenten en daar valt nog weinig over te zeggen. De tijd zal het leren..... VD Wiel en Aldeweireld zijn in hun eertste 2jaren meteen international geworden en die stijgende lijn gaat steeds meer omhoog jij komt met namen als Leerdam die nog eerst in de basis moeten bewijzen het blijven allemaal maar namen die je opnoemt en zolang ze nog niks hebben bewezen blijven het namen die je opnoemt.laten ze het eerst nou maar is bij Excelsior bewijzen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 21:28 schreef AFCajax het volgende:[..] VD Wiel en Aldeweireld zijn in hun eertste 2jaren meteen international geworden en die stijgende lijn gaat steeds meer omhoog jij komt met namen als Leerdam die nog eerst in de basis moeten bewijzen het blijven allemaal maar namen die je opnoemt en zolang ze nog niks hebben bewezen blijven het namen die je opnoemt.laten ze het eerst nou maar is bij Excelsior bewijzen Sla jij voor het gemak even Fer Wijnaldum Biseswar en de Guzman over:) Wat bij Excelsior voetbald is voorlopig nog niet eens Excelsior waardig.. Ik maak de dingen niet groter dan ze zijn ..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee excelsior is niet slecht om te voetballen meneer.. plus dan heb je fer, wijnaldum, biseswar en de guzman bij feyenoord.. maar ajax heeft alder, van der wiel, emanuelson, de jong en donald.. |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Sla jij voor het gemak even Fer Wijnaldum Biseswar en de Guzman over:) Wat bij Excelsior voetbald is voorlopig nog niet eens Excelsior waardig.. Ik maak de dingen niet groter dan ze zijn ..... in me vorige bericht op pagina 1 licht ik ook Fer,Wijnaldum,Biseswar,De Guzman eruit Maar Fer,Wijnaldum,Biseswar spelen niet zoals Stekelenburg,Aldeweireld,Vertonghen, VD Wiel, bij hun nationale Elftal,Waar Emanuelson ook 11interlands gespeeld heeft en nu weer in vorm begint te raken.Fer,Wijnaldum,Biseswar spelen netzoals Anita,BLind,De Jong, Donald,Sarpong,VD Heijden,Vermeer bij Jong oranje dus waar hebben we het over Feyenoord doet het niet slecht maar kan tog niet aan de aantallen tippen in het nederlandsElftal in jeugdElftallen.feyenoord doet het niet slecht maar nog niet beter dan Ajax qua ervaring qua aantallen ect..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 21:53 schreef AFCajax het volgende:[..] in me vorige bericht op pagina 1 licht ik ook Fer,Wijnaldum,Biseswar,De Guzman eruit Maar Fer,Wijnaldum,Biseswar spelen niet zoals Stekelenburg,Aldeweireld,Vertonghen, VD Wiel, bij hun nationale Elftal,Waar Emanuelson ook 11interlands gespeeld heeft en nu weer in vorm begint te raken.Fer,Wijnaldum,Biseswar spelen netzoals Anita,BLind,De Jong, Donald,Sarpong,VD Heijden,Vermeer bij Jong oranje dus waar hebben we het over Feyenoord doet het niet slecht maar kan tog niet aan de aantallen tippen in het nederlandsElftal in jeugdElftallen.feyenoord doet het niet slecht maar nog niet beter dan Ajax qua ervaring qua aantallen ect.. Het is mij echt om het even omdat ik persoonlijk Fer Wijnaldum Biseswar en de Guzman niet zou willen ruilen.En dan weet ik niet per defenitie wie of welke speler beter is dan de ander..En Oranje jeugdelftallen zijn toch slechts een wase neus of ben ik nu gek.Ik vind een nationaal kampioenschap een grotere graadmeter voor talent dan een selectie van een Oranje jeugdelftal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 21:52 schreef freakie het volgende:Nee excelsior is niet slecht om te voetballen meneer.. plus dan heb je fer, wijnaldum, biseswar en de guzman bij feyenoord.. maar ajax heeft alder, van der wiel, emanuelson, de jong en donald.. Klopt het zou een opstap kunnen wezen maar de weg is lang ,heel lang. Zelfs de talenten zoal v/d Wiel Fer Donald Wijnaldum Alderweld enzo enzo zijn in principe ook nog nergens.... Maar ja dat vind ik.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maakt allemaal niks uit ligt aan de ontwikkeling en denk dat feyenoord en ajax elkaar niet veel schelen.. dat is wel te zien kwa namen en spelers.. alleen bij ajax kom je als jeugdspeler minder snel aan spelen toe omdat op verdedigend middeveldd bijvoorbeeld donald teveel concurentie heeft.. dat is niet dat feyenoord slecht is maar er is wel minder concurentie.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee je heb gelijk maar ze maken goede ontwikkeling door.. van der wiel deed het wel goed bij t nederlands elftal maar vaak ook wel fout bij dingen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 22:24 schreef freakie het volgende:Nee je heb gelijk maar ze maken goede ontwikkeling door.. van der wiel deed het wel goed bij t nederlands elftal maar vaak ook wel fout bij dingen.. Wij zijn eruit Freakie ,nu ga ik me voorlopig weer op het Feyenoordforum bezig houden ... Laters. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja doe maar groeten! Suc6! |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 20:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] V Leerdam de Guzman Wijnaldum Biseswar en Fer zou ik niet willen ruilen hoor. Hoewel ik de Jong en Donald wel goed vind..... Anita is briljant en dan weer niks,hoop voor hem dat de tijd hem beter maakt. Sorry kerel, maar Biseswar is toch echt een ajax exponent, opgeleid t/m de A jeugd bij ajax. Toonaangevende jeugdopleiding is niet alleen wanneer je teams kampioen worden van Nederland maar wat er uiteindelijk doorstroomt naar de Nederlandse velden. Kijk maar eens bij de selectie`s van de eredivisie, bijna elke club heeft een ex ajacied in de selectie. Wat er nu bij Ajax in de selectie rondloopt aan eigen opgeleide jeugdspelers, is nergens zo hoog. Aldeweireld, Vertonghen, stekelenburg, Vermeer,Anita Emmanuelson, de jong, Donald, Blind, Zeegelaar, Sarpong. Vergeet niet de verhuurde spelers. ( verhoeven de derde keeper heeft zelfs een periode bij ons in de jeugd gespeeld) Ik begrijp je best, eindelijk gaat het goed met je club en dat wil je van de daken afschreeuwen. Vooral doen maar wel bij de feiten houden. Hier heeft AFCajax gewoon gelijk |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
idd Zeegelaar was ik nog vergeten
Fer,Wijnaldum,en De Guzman zijn echt de uitzonderingen het zou wel gek zijn als feyenoord helemaal geen topTalent zou hebben maar de rest moeten het bij excelsior nog bewijzen terwijl die van ajax al heel lang bij Oranje en Jong Oranje spelen maar als wij dat zeggen want daar gaat de discussie om dan vatten de feyenoorders dat op als een aanval of jaloerzie ik weet ook niet hoe ik het anders moet verwoorden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
quote:Op maandag 14 september 2009 - 01:21 schreef AFCajax het volgende:idd Zeegelaar was ik nog vergeten Fer,Wijnaldum,en De Guzman zijn echt de uitzonderingen het zou wel gek zijn als feyenoord helemaal geen topTalent zou hebben maar de rest moeten het bij excelsior nog bewijzen terwijl die van ajax al heel lang bij Oranje en Jong Oranje spelen maar als wij dat zeggen want daar gaat de discussie om dan vatten de feyenoorders dat op als een aanval of jaloerzie ik weet ook niet hoe ik het anders moet verwoorden Klopt als een bus, en dan worden wij als arrogant gezien..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
De achterhoede gister was heel goed en allemaal uit de Ajax Jeugd en allemaal heel snel international geworden
----------Stekelenburg---------- -----Aldeweireld---Vertonghen--- --VD Wiel-------------Emanuelson
nergens zie je dat meer heel de achterhoede met keeper uit de jeugd alleen bij Ajax zie je dat Hulde voor de Ajax Jeugd die maar goeie spelers en internationals blijft produceren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
|