|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Romantiek in de Private Room!
En eindelijk gaan dan ook Huub en Claire eten. In de Private Room heeft Huub wat kaarsjes neergezet en het warme voedsel opgediend. En wat heeft hij dan nog nodig? Claire zelf! Hij weet haar weg te trekken van een kletsende avondbutler en zo beginnen de twee Miljonairs aan een romantisch diner...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ik zie weinig romantiek........ik hoop dat Claire alles tegen Lieke verteld,en Huub er keihard uitstemd aankomende ontslagronde!!!
Wat is die Huub een LOSER,om op zo'n manier dekking proberen te werven,omdat hij gewoon niet zeker is over Jaap!!!
Hij lult een eind uit zijn nek!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 - 20:45 schreef Nikos het volgende:Ik zie weinig romantiek........ik hoop dat Claire alles tegen Lieke verteld,en Huub er keihard uitstemd aankomende ontslagronde!!! Wat is die Huub een LOSER,om op zo'n manier dekking proberen te werven,omdat hij gewoon niet zeker is over Jaap!!! Hij lult een eind uit zijn nek!!! Hij kan het altijd proberen he, maar ik denk dat heel Gouden Kooi kijkend Nederland Huub onderhand wel kent en weet dat dit niet oprecht kan zijn (zo snel) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik hoop eerlijk gezegt wel dat claíre met huub en jaap gaat samen spelen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Om Lieke weg te krijgen? Of om (eindelijk) eens tegen Amanda en Brian wat harder te spelen? |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 - 23:58 schreef Boudewijn het volgende:[..] Om Lieke weg te krijgen? Of om (eindelijk) eens tegen Amanda en Brian wat harder te spelen? Wegstemmen is niet aan de orde, op dit moment staat Huub er alleen voor met Jaap dus een beetje hulp kan hij wel gebruiken. Lijkt mij. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2008 - 00:09 schreef Decency het volgende:[..] Wegstemmen is niet aan de orde, op dit moment staat Huub er alleen voor met Jaap dus een beetje hulp kan hij wel gebruiken. Lijkt mij. Met Jaap als dekking heb je toch geen vijanden nodig???? |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
quote: Is Jaap te vertrouwen? Die is nog veranderlijker als het weer. Ik vind zijn humor wel geinig maar ik vind hem te wisselvallig. Hij is wel slimmer dan hij eruit ziet vandaar dat hij dit jaar ook de Nationale IQ test gaat doen ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2008 - 00:15 schreef Decency het volgende:[..] Is Jaap te vertrouwen? Die is nog veranderlijker als het weer. Ik vind zijn humor wel geinig maar ik vind hem te wisselvallig. Hij is wel slimmer dan hij eruit ziet vandaar dat hij dit jaar ook de Nationale IQ test gaat doen ;) Nee, Jaap is voor Huub niet te vertrouwen omdat hij heel goed weet dat Huub uiteindelijk geruime tijd vantevoren al gaat proberen Jaap eruit te werken. Daarom denk ik ook dat hij Lieke echt niet eruit zal stemmen. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 - 23:58 schreef Boudewijn het volgende:[..] Om Lieke weg te krijgen? Of om (eindelijk) eens tegen Amanda en Brian wat harder te spelen? Nou ook om lieke weg te krijgen,en dat ze het spel nou eindelijk eens verder gaan spelen,zo met die lieke erbij gaat dat niet meer lukken!Daarom die relaties schiet voor geen meter op in zo'n huis,want als het mis gaat verklooien ze het hele spel dat vind ik jammer,en zie liever lieke gaan als huub,dus als huub een kans ziet om met de nieuwe miljonair een spel te gaan spelen is het ook weer leuk snap je?;-)En nog maals ik ben niet voor huub en jaap,of voor lieke en clair of voor braín en amanda..ik ben voor diegene die het spel het beste kunnen spelen,en het leukst spelen,was toch prachtig toen braín drie kwartier op een heuveltje heeft gelegen toen,dat soort dingen vind ik mooi. |
|
|
|