|
|
AFCajax
|
|
|
Het gaat meestal langs me voorbij kleine gezonde ergenissen waar je niks mee kan en van het niveau Rtl Boulevard is Nou dan doe ik daar nu lkker ff aan mee ;-)
Carriere Vrouw Yolante want zo kun je haar wel zien Ze zou nooit een relatie met iemand hebben die in het Magazijn werkt of in de albert Heyn Zover is me nu wel duidelijk,Met jantje had ik al me bedenkingen Maar jantje Smit was oh zo trots op Yolante dat dat zijn vriendin was, Maar iedereen die een lange relatie heeft gehad, Zag ook wel op TV in interviews ect dat zei de broek aan had en echte liefde tsjah, Jantje is er iniedergeval wijzer op geworden en gaat niet meer Naief door het leven op dat gebied,
Met vallen en opstaan leer je in het leven ;-) Dat Yolante op de Zelfde manier in een Discotheek een nieuwe bekende nederlander aan de haak sloeg, Dat verbaasde me niet.En was dat toeval? meteen na Jantje een nieuwe bekende nederlander?? dat denk ik niet. Ze ging vaak met jantje naar de wedstrijden van Volendam Ze zat vaak op de tribune onder de andere voetbalvrouwen, Dat wereldje beviel haar kennelijk wel... Al deze patronen vind ik geen toeval.
Nederland - Japan Sneidjer viel geblesseerd uit en meteen in de catacombe achter stekelenburg aanhuppelent met haar prada tasje en gucci bril Tsjah je kan dan alleen zeggen hier doet ze het wel allemaal om. De aandacht de goedgespeelde betrokkenheid.
In onderweg naar morgen speelde ze een Golddigger Die rol heeft haar denk ik heel goed bevallen en misschien speelt ze nog steeds in die Rol. Voetbalvrouwen kun je in het stadion meestal wel goed herkennen meestal blond gucci bril opgespoten lippen ongeinterreseerd naar de wedstrijd kijkend. En de spelers allemaal denken dat het echte liefde is.
Yolante overstijgt alle voetbal vrouwen en gooiese tutjes Ze speelt die Rol uitstekend ;-) Een hele mooie dame absoluut,Maar wel een hele neppe dame binnekort zou ze zich wel voor een goed doel op tv komen iets met hondjes ofzoiets, Om tog maar echt begaan over te komen, Yolante dat hoefd niet je bent wie je bent. En je ben heel nep en een Golddigger
Maar dat moet jou niets schelen leef je leven je leeft maar een keer,En wens je alle goed toe Alleen overtuig ons nederland niet dat je echt bent Want in mijn ogen ben je heel nep!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
BoBOO
|
|
|
lol, wat een verhaal. Stiekem wil je der gewoon ...... |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote: haha ik zou niet zo naief zijn als jantje ;-) En ik val meer op blond
dit verhaal is ook met een knipoog ze domineert zowat het nieuws dus dan krijg je er ook een mening over ;-) |
|
|
|
|
ey man
|
|
|
Zelf wil je der eigelijk ook gwn wel neuke |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dit moet je de kop in drukken als bondscoach zijnde. Want de volgende rel staat alweer voor de deur. Dan halen winnen we weer geen WK ondanks ons goede spelersmateriaal. Maar elke keer weer alleen maar gezeik. Yolanthe een trap voor die afgelikte greppel geven , opbokken met die wijven., |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote: deze topic gaat niet over neuken Maar is gewoon inhoudelijk als iets veel in het nieuws is dan krijg je er een mening over,zo te zien heb jij geen mening en denk je aan neuken wat een niveau hoor Als ik het maar haar wil doen dan maak ik er wel een andere topic van hahaha
Vind Oranje speelster Anouk Hoogendijk veel aantrekkelijker met veel meer Karakter daar maak ik wel een keer een mooie topic over !!!of Gigi Ravelli dat zijn mooie vrouwen die geen verwende golddiggers zijn die geilen als ze weer in de roddelbladen zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Ik snap niet dat dat wijf daar bij de kleedkamer kon komen vind het belachelijk |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik weet niet wie m'n reactie verwijderd heeft? Maar het is echt onzin! |
|
|
|
|
feyenoordboyie
|
|
|
haha meneer sneijder heeft zijn doelpunt opgedragen aan Yolanthe. sjonge jonge, dat zijn toch ook net twee kleine kinderen bij elkaar he.. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
|
|
|
BoBOO