|
|
qwerto
|
|
|
We hebben nu bij Feyenoord 8 buitenlanders Sekou Cissé Jon Dahl Tomasson Dani Fernandez Karim EL Ahmadi Darley Ramon Torres andré Bahia Ignjatovic Babovic
dit aantal (8) is 1/3 van de selectie en ik zou graag zien dat het aantal buitenlanders op die hoogte blijft ! en niet meer buitenlanders !
zijn jullie het daar mee eens ?? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Een Beetje Wel Een Beetje Niet
Omdat Het aan De Ene Kant een Nederlandse Club Blijft Maar Kleur In het Team Is Leuk En Kan Bijna Geen Kwaad Toch? |
|
|
|
|
Candy
|
|
|
Ach.... als het betere voetballers zijn vind ik het niet zo´n probleem. Natuurlijk zie ik ook het liefst eigen jeugd, maar als uit het buitenland betere ballers komen.... |
|
|
|
|
Candy
|
|
|
Ach.... als het betere voetballers zijn vind ik het niet zo´n probleem. Natuurlijk zie ik ook het liefst eigen jeugd, maar als uit het buitenland betere ballers komen.... |
|
|
|
|
spotter
|
|
|
Maakt me op zich geen ene moer uit als ze maar voor de club èn in dienst van het team ballen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zolang er maar eigen jeugd blijft doorstromen! En buitenlanders heb je ook nodig. 4 van jou lijst praten NL , en 4 Engels dus. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Columns schrijven kunnen ze wel XD |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2009 - 17:15 schreef Darryl1997 het volgende:Een Beetje Wel Een Beetje Niet Omdat Het aan De Ene Kant een Nederlandse Club Blijft Maar Kleur In het Team Is Leuk En Kan Bijna Geen Kwaad Toch? geloof dat bij Feyenoord de nederlandse spelers juist voor kleur zorgen. hahahahaha
ik ben voor herinvoering van de oude regel dat je maximaal 3 buitenlanders mag opstellen, niet omdat ik iets tegen buitenlanders heb maar omdat je dan binnen Europa de strijd houd tussen de verschillende voetbal stijlen. dat maakt volgens mij de europese wedstrijden ook wat boeiender. Ook vind ik dat er een minimum leeftijd van 21 jaar moet gelden bij een internationale transfer voor de speler, vind ik dat alle eredivisie wedsrijden op zondag gespeeld moeten worden en dat alle europacup wedstrijden gewoon op woensdag moeten worden gespeeld. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: hahaha klopt als een bus |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2009 - 18:25 schreef hotjumper het volgende:[..] geloof dat bij Feyenoord de nederlandse spelers juist voor kleur zorgen. hahahahaha ik ben voor herinvoering van de oude regel dat je maximaal 3 buitenlanders mag opstellen, niet omdat ik iets tegen buitenlanders heb maar omdat je dan binnen Europa de strijd houd tussen de verschillende voetbal stijlen. dat maakt volgens mij de europese wedstrijden ook wat boeiender. Ook vind ik dat er een minimum leeftijd van 21 jaar moet gelden bij een internationale transfer voor de speler, vind ik dat alle eredivisie wedsrijden op zondag gespeeld moeten worden en dat alle europacup wedstrijden gewoon op woensdag moeten worden gespeeld. Okee ! Welke 3 Zouden we Moeten houden? Reageren allemaal :P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2009 - 18:25 schreef hotjumper het volgende:[..] geloof dat bij Feyenoord de nederlandse spelers juist voor kleur zorgen. hahahahaha ik ben voor herinvoering van de oude regel dat je maximaal 3 buitenlanders mag opstellen, niet omdat ik iets tegen buitenlanders heb maar omdat je dan binnen Europa de strijd houd tussen de verschillende voetbal stijlen. dat maakt volgens mij de europese wedstrijden ook wat boeiender. Ook vind ik dat er een minimum leeftijd van 21 jaar moet gelden bij een internationale transfer voor de speler, vind ik dat alle eredivisie wedsrijden op zondag gespeeld moeten worden en dat alle europacup wedstrijden gewoon op woensdag moeten worden gespeeld. helemaal mee eens!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben van mening dat Feyenoord een perfecte mix heeft van "buitenlanders", ervaren rotten en geweldige jeugdspelers. Bij veel eredivisie-clubs is het aantal buitenlanders volgens mij aanzienlijk hoger. Dus daar is ook niks mis mee. @hotjumper: ik ben het helemaal met je eens dat alle wedstrijden in de eredivisie op zondag gespeeld moeten worden en dan ook het liefst op dezelfde aanvangstijd: gewoon ouderwets om half drie 's middags. En inderdaad ook de europacupwedstrijden ouderwets op woensdagavond! Dat zal een hoop geruzie in veel gezinnen schelen... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ik tel toch wel wat meer buitenlanders. Alleen Gio, Wijnaldum en Leerdam, de rest allemaal buitenlanders ;))
maar dat vind ik niet erg. Als ze maar goed zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: je kan er meer als 3 houden, er mogen er alleen maar 3 tegelijk in het veld staan
quote:Op woensdag 09 september 2009 - 18:46 schreef Pietje het volgende:Ik ben van mening dat Feyenoord een perfecte mix heeft van "buitenlanders", ervaren rotten en geweldige jeugdspelers. Bij veel eredivisie-clubs is het aantal buitenlanders volgens mij aanzienlijk hoger. Dus daar is ook niks mis mee. @hotjumper: ik ben het helemaal met je eens dat alle wedstrijden in de eredivisie op zondag gespeeld moeten worden en dan ook het liefst op dezelfde aanvangstijd: gewoon ouderwets om half drie 's middags. En inderdaad ook de europacupwedstrijden ouderwets op woensdagavond! Dat zal een hoop geruzie in veel gezinnen schelen... we mogen inderdaad niet mopperen, bij andere clubs is dat veel minder. Ik vind dat deze regel ook eigenlijk voor heel europa zou moeten gelden. Dan worden de europese competities ook weer spannender. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
er mogen er 3 blijven de rest mag weg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wel veel ruimte op het veld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha 1-1-1 systeem een vernieuwde variant. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
wat een onzin allemaal!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2009 door Royaal -- |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Het is wel belangrijk voor de identiteit van de club. Alle aankopen zijn buitenlanders dit jaar, maar we hadden er bijna geen. Dus dat is niet zo erg. Als er een paar eigen jeugd spelers in staan met goede nlse spelers in of net onder de top dan is het toch prima! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: nuttige bijdrage.......... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2009 - 18:46 schreef Pietje het volgende:Ik ben van mening dat Feyenoord een perfecte mix heeft van "buitenlanders", ervaren rotten en geweldige jeugdspelers. Bij veel eredivisie-clubs is het aantal buitenlanders volgens mij aanzienlijk hoger. Dus daar is ook niks mis mee. Er zijn in Nederland maar 4 clubs die eventueel aan een 6+5 regeling zouden kunnen voldoen Wij zijn daar één van Dus wij hebben geen reden om te klagen over het aantal buitenlanders
En als ze van toegevoegde waarde zijn vind ik het prima |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja, 8 als je de spelers van onder de rivieren niet meetelt. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2009 - 18:25 schreef hotjumper het volgende:[..] ik ben voor herinvoering van de oude regel dat je maximaal 3 buitenlanders mag opstellen, niet omdat ik iets tegen buitenlanders heb maar omdat je dan binnen Europa de strijd houd tussen de verschillende voetbal stijlen. dat maakt volgens mij de europese wedstrijden ook wat boeiender. Een maximium van 5 of 6 lijkt mij meer van deze tijd. Anders vallen die "Engelse" en "Italiaanse" topteams wel heel erg ver terug. Als er max. 3 buitenlandse spelers opgesteld mogen worden (in Europa) dan belanden bijna alle internationals op de bank. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 11:11 schreef Jeli het volgende:[..] Een maximium van 5 of 6 lijkt mij meer van deze tijd. Anders vallen die "Engelse" en "Italiaanse" topteams wel heel erg ver terug. Als er max. 3 buitenlandse spelers opgesteld mogen worden (in Europa) dan belanden bijna alle internationals op de bank. dat is slechts een kwestie van tijd... Dan lost dat probleem zichzelf op. Je stimuleerd de betere voetballers van een land dan ook meteen om in het eigen land te blijven. |
|
|
|