BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buitenlanders

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
qwerto
 qwerto - woensdag 09 september 2009 - 17:04   quote  deeplink  
We hebben nu bij Feyenoord 8 buitenlanders
Sekou Cissé
Jon Dahl Tomasson
Dani Fernandez
Karim EL Ahmadi
Darley Ramon Torres
andré Bahia
Ignjatovic
Babovic

dit aantal (8) is 1/3 van de selectie
en ik zou graag zien dat het aantal buitenlanders op die hoogte blijft ! en niet meer buitenlanders !

zijn jullie het daar mee eens ??
Darryl1997
 Darryl1997 - woensdag 09 september 2009 - 17:15   quote  deeplink  
Een Beetje Wel
Een Beetje Niet

Omdat Het aan De Ene Kant een Nederlandse Club Blijft
Maar
Kleur In het Team Is Leuk En Kan Bijna Geen Kwaad Toch?
Candy
 Candy - woensdag 09 september 2009 - 17:17   quote  deeplink  
Ach.... als het betere voetballers zijn vind ik het niet zo´n probleem. Natuurlijk zie ik ook het liefst eigen jeugd, maar als uit het buitenland betere ballers komen....
Candy
 Candy - woensdag 09 september 2009 - 17:17   quote  deeplink  
Ach.... als het betere voetballers zijn vind ik het niet zo´n probleem. Natuurlijk zie ik ook het liefst eigen jeugd, maar als uit het buitenland betere ballers komen....
spotter
 spotter - woensdag 09 september 2009 - 17:20   quote  deeplink  
Maakt me op zich geen ene moer uit als ze maar voor de club èn in dienst van het team ballen.
R()b
 R()b - woensdag 09 september 2009 - 17:53   quote  deeplink  
Zolang er maar eigen jeugd blijft doorstromen!
En buitenlanders heb je ook nodig.
4 van jou lijst praten NL , en 4 Engels dus.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 09 september 2009 - 18:06   quote  deeplink  
Columns schrijven kunnen ze wel XD
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 09 september 2009 - 18:08   quote  deeplink  
hehehehe.....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 september 2009 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 17:15 schreef Darryl1997 het volgende:
Een Beetje Wel
Een Beetje Niet

Omdat Het aan De Ene Kant een Nederlandse Club Blijft
Maar
Kleur In het Team Is Leuk En Kan Bijna Geen Kwaad Toch?
geloof dat bij Feyenoord de nederlandse spelers juist voor kleur zorgen. hahahahaha

ik ben voor herinvoering van de oude regel dat je maximaal 3 buitenlanders mag opstellen, niet omdat ik iets tegen buitenlanders heb maar omdat je dan binnen Europa de strijd houd tussen de verschillende voetbal stijlen. dat maakt volgens mij de europese wedstrijden ook wat boeiender. Ook vind ik dat er een minimum leeftijd van 21 jaar moet gelden bij een internationale transfer voor de speler, vind ik dat alle eredivisie wedsrijden op zondag gespeeld moeten worden en dat alle europacup wedstrijden gewoon op woensdag moeten worden gespeeld.
Red
 Red - woensdag 09 september 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 18:06 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Columns schrijven kunnen ze wel XD
hahaha klopt als een bus
Darryl1997
 Darryl1997 - woensdag 09 september 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 18:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

geloof dat bij Feyenoord de nederlandse spelers juist voor kleur zorgen. hahahahaha

ik ben voor herinvoering van de oude regel dat je maximaal 3 buitenlanders mag opstellen, niet omdat ik iets tegen buitenlanders heb maar omdat je dan binnen Europa de strijd houd tussen de verschillende voetbal stijlen. dat maakt volgens mij de europese wedstrijden ook wat boeiender. Ook vind ik dat er een minimum leeftijd van 21 jaar moet gelden bij een internationale transfer voor de speler, vind ik dat alle eredivisie wedsrijden op zondag gespeeld moeten worden en dat alle europacup wedstrijden gewoon op woensdag moeten worden gespeeld.
Okee !
Welke 3 Zouden we Moeten houden?
Reageren allemaal :P
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 09 september 2009 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 18:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

geloof dat bij Feyenoord de nederlandse spelers juist voor kleur zorgen. hahahahaha

ik ben voor herinvoering van de oude regel dat je maximaal 3 buitenlanders mag opstellen, niet omdat ik iets tegen buitenlanders heb maar omdat je dan binnen Europa de strijd houd tussen de verschillende voetbal stijlen. dat maakt volgens mij de europese wedstrijden ook wat boeiender. Ook vind ik dat er een minimum leeftijd van 21 jaar moet gelden bij een internationale transfer voor de speler, vind ik dat alle eredivisie wedsrijden op zondag gespeeld moeten worden en dat alle europacup wedstrijden gewoon op woensdag moeten worden gespeeld.
helemaal mee eens!!!!!
Pietje
 Pietje - woensdag 09 september 2009 - 18:46   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat Feyenoord een perfecte mix heeft van "buitenlanders", ervaren rotten en geweldige jeugdspelers. Bij veel eredivisie-clubs is het aantal buitenlanders volgens mij aanzienlijk hoger. Dus daar is ook niks mis mee.
@hotjumper: ik ben het helemaal met je eens dat alle wedstrijden in de eredivisie op zondag gespeeld moeten worden en dan ook het liefst op dezelfde aanvangstijd: gewoon ouderwets om half drie 's middags. En inderdaad ook de europacupwedstrijden ouderwets op woensdagavond! Dat zal een hoop geruzie in veel gezinnen schelen...
de flh
 de flh - woensdag 09 september 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Ik tel toch wel wat meer buitenlanders.
Alleen Gio, Wijnaldum en Leerdam, de rest allemaal buitenlanders ;))

maar dat vind ik niet erg. Als ze maar goed zijn
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 september 2009 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 18:26 schreef Darryl1997 het volgende:

[..]

Okee !
Welke 3 Zouden we Moeten houden?
Reageren allemaal :P
je kan er meer als 3 houden, er mogen er alleen maar 3 tegelijk in het veld staan

quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 18:46 schreef Pietje het volgende:
Ik ben van mening dat Feyenoord een perfecte mix heeft van "buitenlanders", ervaren rotten en geweldige jeugdspelers. Bij veel eredivisie-clubs is het aantal buitenlanders volgens mij aanzienlijk hoger. Dus daar is ook niks mis mee.
@hotjumper: ik ben het helemaal met je eens dat alle wedstrijden in de eredivisie op zondag gespeeld moeten worden en dan ook het liefst op dezelfde aanvangstijd: gewoon ouderwets om half drie 's middags. En inderdaad ook de europacupwedstrijden ouderwets op woensdagavond! Dat zal een hoop geruzie in veel gezinnen schelen...
we mogen inderdaad niet mopperen, bij andere clubs is dat veel minder. Ik vind dat deze regel ook eigenlijk voor heel europa zou moeten gelden. Dan worden de europese competities ook weer spannender.
de flh
 de flh - woensdag 09 september 2009 - 20:32   quote  deeplink  
er mogen er 3 blijven de rest mag weg
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 september 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 20:32 schreef de flh het volgende:
er mogen er 3 blijven de rest mag weg
wel veel ruimte op het veld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 september 2009 - 21:50   quote  deeplink  
hahahaha
1-1-1 systeem een vernieuwde variant.
Royaal
 Royaal - woensdag 09 september 2009 - 22:12   quote  deeplink  
wat een onzin allemaal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2009 door Royaal --
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 09 september 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Het is wel belangrijk voor de identiteit van de club. Alle aankopen zijn buitenlanders dit jaar, maar we hadden er bijna geen. Dus dat is niet zo erg. Als er een paar eigen jeugd spelers in staan met goede nlse spelers in of net onder de top dan is het toch prima!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 09 september 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 22:12 schreef Royaal het volgende:
wat een onzin allemaal!
nuttige bijdrage..........
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 10 september 2009 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 18:46 schreef Pietje het volgende:
Ik ben van mening dat Feyenoord een perfecte mix heeft van "buitenlanders", ervaren rotten en geweldige jeugdspelers. Bij veel eredivisie-clubs is het aantal buitenlanders volgens mij aanzienlijk hoger. Dus daar is ook niks mis mee.

Er zijn in Nederland maar 4 clubs die eventueel aan een 6+5 regeling zouden kunnen voldoen
Wij zijn daar één van
Dus wij hebben geen reden om te klagen over het aantal buitenlanders

En als ze van toegevoegde waarde zijn vind ik het prima
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 september 2009 - 10:37   quote  deeplink  
tsja, 8 als je de spelers van onder de rivieren niet meetelt.
Jeli
 Jeli - donderdag 10 september 2009 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 18:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik ben voor herinvoering van de oude regel dat je maximaal 3 buitenlanders mag opstellen, niet omdat ik iets tegen buitenlanders heb maar omdat je dan binnen Europa de strijd houd tussen de verschillende voetbal stijlen. dat maakt volgens mij de europese wedstrijden ook wat boeiender.
Een maximium van 5 of 6 lijkt mij meer van deze tijd. Anders vallen die "Engelse" en "Italiaanse" topteams wel heel erg ver terug. Als er max. 3 buitenlandse spelers opgesteld mogen worden (in Europa) dan belanden bijna alle internationals op de bank.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 september 2009 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 11:11 schreef Jeli het volgende:

[..]

Een maximium van 5 of 6 lijkt mij meer van deze tijd. Anders vallen die "Engelse" en "Italiaanse" topteams wel heel erg ver terug. Als er max. 3 buitenlandse spelers opgesteld mogen worden (in Europa) dan belanden bijna alle internationals op de bank.
dat is slechts een kwestie van tijd... Dan lost dat probleem zichzelf op. Je stimuleerd de betere voetballers van een land dan ook meteen om in het eigen land te blijven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buitenlanders









0.0080330