|
|
AFCajax
|
|
|
---------Stekelenburg------------- --------Douglas--Granqvist----- --VD Wiel------------Vertognhen-- --------------------------------- -----De Zeeuw----Schaars------- ------------Honda--------------- ----Suarez--------Affelay-------- ----------El Hamdoui------------- ----------------------------------
-----------Romero--------------- -------Ooyer-----Vlaar----------- --Fernandes------------Rajkovic-- --------------------------------- -Mendes da Silva------Fer-------- -----------De Guzman------------- -----Dembele--------Martens----- ----------Koevermans------------
Dszudszák en Mertens kunnen er ook goed bij..
Een goede selectie maar 10jaar geleden kon je een betere maken.Met deze selectie haal je niet de Champions Legeau Finale.
Daaruit kun je zien dat het niveau in nederland achteruit is gegaan.Wat onvermijdelijk is met al die inkomsten in het buitenland
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
kneusie
|
|
|
ooijer niet die word tog wel trager -> te oud.
------------romero--------------- --v.d wiel---douglas----vlaar---- ----------fer------schaars------- --wijnaldum----de guzman---honda- --------suarez-----el hamdoui----
affelay nog niet al te veel laten zien maar is een goede speler |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 09:35 schreef kneusie het volgende:ooijer niet die word tog wel trager -> te oud. ------------romero--------------- --v.d wiel---douglas----vlaar---- ----------fer------schaars------- --wijnaldum----de guzman---honda- --------suarez-----el hamdoui---- affelay nog niet al te veel laten zien maar is een goede speler Ooyer heb ik ook in de 2de elftal gezet zoveel goede verdedigers heeft nederland niet en de Routine tegen schotland in de verdediging was weer van belangrijke waarde gister,Ooyer idd oud maar op leeftijd beoordeel je niet de kwaliteiten
De Zeeuw ook weer belangrijk gister veel diepgang De Zeeuw speelt niet in Jong Oranje zoals Fer en Wijnaldum Fer en Wijnaldum hadden gister niet beter gespeeld dan De Zeeuw met al die druk in dat Stadion die hebben de ervaring nog niet zoals De Zeeuw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
PSV-Forever
|
|
|
Vorm; Ooijer,Granqvist,Vertonghen,Rajkovic; Dszudszák, Affelay, Honda; Suarez, Toivonnen, Dembele.
Als reserve: Fer, Wijnaldum, De Zeeuw, De Guzman, Aissati. De jonge jongens rustig laten wennen aan de hectiek van de voetbalsport en rustig brengen, gun ze tijd om te groeien. |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
Dszudszák,Dembele op de verkeerde plek gezet. En Vorm word nu na 1 wedstrijd als beste gezien door vele vind dat overdreven,Romero en Stekelenburg laten dat al veel langer zien. |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
Vorm/Stekelenburg V.d Wiel - Vlaar - Douglas - v.Bronckhorst -------------Fer----------Simons----------- Beerens--------El.Hamdaoui--------Honda ---------------Suarez------------------ |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
dszudszak koevermans/n'kufo Suarez
Honda schaars afellay V/d wiel granqvist douglas manolev romero |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
-------------------Romero---------------------- V.D. Wiel---Vlaar-----Douglas----V. Bronkhorst- -----------Schaars-----Fer--------------------- ---Suarez-----------Affelay---------Dembelé---- -----------------El Hamdaoui-------------------
Trainer: Mario Been
Reserve team:
------------------------Luciano------------------------------ Fernandez-----Marcellis------Moreno-------------De Cler------ ----------------------De Zeeuw------------------------------- ----Beerens-------------------------------------Cissé-------- -------------------------Wijnaldum--------------------------- -------------Makaay--------------------Tomasson--------------
Miss teveel Feyenoorders, maar noem maar eens betere! |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2009 - 18:46 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:-------------------Romero---------------------- V.D. Wiel---Vlaar-----Douglas----V. Bronkhorst- -----------Schaars-----Fer--------------------- ---Suarez-----------Affelay---------Dembelé---- -----------------El Hamdaoui------------------- Trainer: Mario Been Reserve team: ------------------------Luciano------------------------------ Fernandez-----Marcellis------Moreno-------------De Cler------ ----------------------De Zeeuw------------------------------- ----Beerens-------------------------------------Cissé-------- -------------------------Wijnaldum--------------------------- -------------Makaay--------------------Tomasson-------------- Miss teveel Feyenoorders, maar noem maar eens betere! jij bent zeker voor feyenoord De Cler heeft amper gespeeld en cisse heeft amper nog een bal geraakt En Makaay en Tomasson zijn niet slecht maar er zijn spitsen die op dit moment beter presteren,deze topic gaat over de prestaties van nu Beerens bijvb goeie speler maar hij is uit vorm |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 13:36 schreef AFCajax het volgende:De Zeeuw ook weer belangrijk gister veel diepgang De Zeeuw speelt niet in Jong Oranje zoals Fer en Wijnaldum Fer en Wijnaldum hadden gister niet beter gespeeld dan De Zeeuw met al die druk in dat Stadion die hebben de ervaring nog niet zoals De Zeeuw Woehahahaha zeker voor ajax. Omg de Zeeuw ?? Ben blij als van Bommel weer terug is , dan kan de Zeeuw weer opbokken naar de tribune. Of lekker naar huis nog beter. |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2009 - 20:41 schreef R()b het volgende:[..] Woehahahaha zeker voor ajax. Omg de Zeeuw ?? Ben blij als van Bommel weer terug is , dan kan de Zeeuw weer opbokken naar de tribune. Of lekker naar huis nog beter. als ik door een ajaxBril keek dan had ik geen feyenoorders in de elftallen gezet en meer ajacieden
Jij kijkt dus wel door een feyenoord bril omdat waarom moet de Zeeuw opbokken terwijl hij zijn vorm te pakken heeft.
Deze topic gaat wie er nu in Vorm zijn |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
----------------vorm----------------- v/d wiel douglas--granqvist---v bronckhorst ----afellay----de zeeuw------honda suarez----koevermans----dembele |
|
|
|
|
StanCortenbach
|
|
|
----------------Romero------------------
--Manolev------Douglas------Schilder----
--------Brama-------Schaars------------
--Dembélé--------Honda-------Dzsduzsák-
---------Suarez-------El Hamdaoui------ |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
feyenoord selectie de beste
;) |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2009 - 21:20 schreef AFCajax het volgende:[..] als ik door een ajaxBril keek dan had ik geen feyenoorders in de elftallen gezet en meer ajacieden Jij kijkt dus wel door een feyenoord bril omdat waarom moet de Zeeuw opbokken terwijl hij zijn vorm te pakken heeft. Deze topic gaat wie er nu in Vorm zijn jongen. wat heb je met een bril. Vind de Zeeuw niet zo slecht spelen in Oranje, maar heb liever v. Bommel Fer gaat nog erg ver komen. je vervormd ook wel elk topic. iemand zegt wat 'negatiefs' over feyenoord en je gaat meteen om draaien naar: Je ziet alles door 'Feyenoord' bril enz. houd gewoon je bek en als je niet tegens negatieven dingen kunt over ajax. ga maar lekker naar je ajax forumpje en lekker in dromenland over ajax praten |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 20:21 schreef FR12-1908 het volgende:[..] jongen. wat heb je met een bril. Vind de Zeeuw niet zo slecht spelen in Oranje, maar heb liever v. Bommel Fer gaat nog erg ver komen. je vervormd ook wel elk topic. iemand zegt wat 'negatiefs' over feyenoord en je gaat meteen om draaien naar: Je ziet alles door 'Feyenoord' bril enz. houd gewoon je bek en als je niet tegens negatieven dingen kunt over ajax. ga maar lekker naar je ajax forumpje en lekker in dromenland over ajax praten ik geef me mening wat ik wil en zoals in de andere topic ben ik niet negatief tegen feyenoord maar geef gewoon me mening dit was een reactie tegen iemand anders,Hou voor niemand me bek gozer dus praat normaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|