|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
BEENHAKKER ONTSLAGEN BIJ POLEN (De Telegraaf)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Polen trekt ontslag in????? |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
BREAKING NIEUWS: BEENHAKKER ONTSLAGEN BIJ POLEN
AMSTERDAM - De wegen van Polen en Leo Beenhakker scheiden zich. Na de 3-0 nederlaag van Polen tegen Sloveniƫ, waardoor de WK-kansen vrijwel verkeken zijn, maakte bondsvoorzitter Grzegorz Lato het ontslag van de bondscoach bekend op de Poolse tv. De onderlinge relatie stond al maanden op scherp door de onbetaalde nevenfunctie van Beenhakker bij Feyenoord. Beenhakker wilde na de plaatsing voor Euro 2008 ook nog naar het WK met Polen, maar kan zich nu helemaal op Feyenoord gaan richten.
Dit was de laatste wedstrijd van Beenhakker. De komende week maken we bekend wie zijn opvolger wordt. Het zal in ieder geval een Pool zijn, aldus Lato.
Bij Feyenoord zal het technisch adviseurschap van Beenhakker worden omgezet in een technisch directeurschap. Het contract daarvoor ligt al klaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
MOOI zeer goed nieuws voor ons :D |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:AMSTERDAM - Leo Beenhakker reageerde niet verrast op zijn ontslag bij de Poolse voetbalbond. De Rotterdammer gaf op de Poolse televisie aan dat hij het ontslag aan had zien komen. Beenhakker gaf te kennen dat de manier waarop Grzegorz Lato het ontslag wereldkundig heeft gemaakt hem wel teleurstelde. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hahaha nog even een kick in the balls terug :) |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
Polen tjah daar kan je ook geen potten mee breken.ik heb net die poul van ze gezien maar ik schat tjechie en slowakije toch net iets hoger in waardoor ze zomaar erbuiten kunnen vallen maja het kan nog wel.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
mooi dat polen was alleen maar een lastige onderbreking in zijn echte werk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kut nu moeten we wel z'n salaris gaan bealen.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
fuck ja kunnen we niet de bbq op de middenstip betaald maken en dat we daar dan leo van betalen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zal jopie v ff vragen hoe je zoiets regelt |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hij mag zelf niet komen hoor |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Nu De Volle 100 % Voor Feyenoord Van Don Leo Of Deed hij dat al ? Haha |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
pech voor de rest van Nederland nu staat Feyenoord helemaal weer op twee benen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus nu hebben we een TD. Of niet, want we kunnen m niet betalen. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Heeft Beenhakker geen familieleden die zijn salaris kunnen betalen? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Beenhakker weigert terug te keren bij Polen
quote:Woensdagavond werd Leo Beenhakker uit zijn functie als bondscoach ontheven, maar donderdagochtend bood voorzitter Grzegorz Lato hem een nieuw dienstverband aan. Beenhakker was daar niet over te spreken en weigerde het aanbod. Met Polen verloor hij woensdagavond met 3-0 van Sloveniƫ. De voorzitter heeft emotioneel gereageerd na een drankje, zei de technisch adviseur van Feyenoord tegenover Radio Rijnmond. Maar ik ben er klaar mee, aldus Beenhakker. De 67-jarige oefenmeester gaat zich nu waarschijnlijk volledig richten op Feyenoord. Maandag ga ik pas met Feyenoord om te tafel zitten over mijn toekomst bij de club, aldus de ervaren coach. De verhouding tussen Don Leo en Lato stond sinds enkele maanden al op scherp doordat Beenhakker als adviseur aan de gang ging bij Feyenoord. V-bal |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
nu kan gudde weg..................................
van zijn salaris meneer leo betalen............... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 17:44 schreef De koi hoek.nl het volgende:nu kan gudde weg.................................. van zijn salaris meneer leo betalen............... aardige optie wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jahaaa alle mensen denken dat Koi alleen vieze plaatjes kan plakken maar je ziet het hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ga schijten dat lucht op!!!!!! hahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Behalve de lucht in je neus hahahaha is niet luchtig |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
vieze schijters............................ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Gudde: 'Ruimte in begroting voor Beenhakker'
Het vervroegde aantreden van Beenhakker zal geen verdere financiele problemen geven voor Feyenoord. In de begroting was al rekening gehouden met zijn komst, zo liet Gudde weten in het Algemeen Dagblad.
'We wisten dat het pas na het WK in Zuid-Afrika kon zijn, maar nu zal dat al eerder gebeuren. Dat is minder leuk voor Leo, want ontslag is altijd meer dan vervelend. Maar Feyenoord kan zijn inbreng goed gebruiken. Volgens Gudde valt straks naast het eerste elftal ook de scouting en de jeugdopleiding onder Beenhakker.
VALT ME MEE DAT ZE DAAR REKENING MEE GEHOUDEN HEBBEN!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 18:55 schreef Jappie_FEY het volgende:Gudde: 'Ruimte in begroting voor Beenhakker'Het vervroegde aantreden van Beenhakker zal geen verdere financiele problemen geven voor Feyenoord. In de begroting was al rekening gehouden met zijn komst, zo liet Gudde weten in het Algemeen Dagblad. 'We wisten dat het pas na het WK in Zuid-Afrika kon zijn, maar nu zal dat al eerder gebeuren. Dat is minder leuk voor Leo, want ontslag is altijd meer dan vervelend. Maar Feyenoord kan zijn inbreng goed gebruiken. Volgens Gudde valt straks naast het eerste elftal ook de scouting en de jeugdopleiding onder Beenhakker. VALT ME MEE DAT ZE DAAR REKENING MEE GEHOUDEN HEBBEN!!!!!!!! Tja er is nog hoop(((-<
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
BANG VOOR ZIJN BAANTJE DENK IK........................ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
in een ander topic zoekt iemand nog een cap, zeg het effe tegen hem!!!!!hahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
die van mij is grijs.........................ha ha ha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
alweer bedankt...........................
ps ................MMM.............zijn ook caps letters............. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
whahahahahahaha.........die zit |
|
|