BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: COLUMN Headliner.nl - OMHOOGGEVALLEN VEDETTES, EN DE BONDSCOACH

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 september 2009 - 17:26   quote  deeplink  
Omhooggevallen vedettes, en de bondscoach

Gisteren zat ik het Nederlands Elftal te kijken. Bakje pinda´s, colaatje, het blijft ontspannend. De wedstrijd zelf was niets mis mee. Open kansen over en weer, Burnley die nog steeds denkt dat Schotland heeft gescoord, en natuurlijk een excellerende Elia. Maar één ding viel mij, en ik denk heel Nederland op. We kregen een vrije trap van een meter of 25, en normaal staan Wesley Sneijder en Robin van Persie, al te dringen om de bal vast te pakken. Beide werden echter gewisseld, en daarvoor in de plaats kwamen: Rafael van der Vaart en Klaas-Jan Huntelaar. Dan weet je het wel...

Van te voren dacht ik al, wie er om zou dringen om hem te nemen, als Yolanthe´s knuffel niet mee deed. Van der Vaart is natuurlijk een Amsterdammer, dus hij kan er niet veel aan doen. The Hunter, is natuurlijk ook een verhaal apart. Vraag het maar eens aan Mauro Rosales, die kan er over meepraten. Ze vochten als leeuwen voor de bal. Maar al is het heel sneu en jammer, je verliest altijd van een Amsterdammer. Van der Vaart had hem al tussen de palen gekeken, toen de bal via de muur, de weg naar het doel werd onthouden. Deze klap kwam Rafael nooit meer te boven. Hij verzuimde om twee meter voor een leeg doel te scoren, en geen actie lukte meer naar dit drama. Echter was het wel schrijnend om te zien. We kunnen er op rekenen dat deze beelden de wereld over gaan. Dit is al de tweede keer in korte tijd, dat de ego´s elkaar de les willen lezen. Echter lijkt het me toch beter dan het Argentinië van Maradona. Eerst natuurlijk even langs bij de plaatselijke coffeeshop. Daarna de assistent de training laten leiden, en vervolgens op je bek gaan tegen Paraguay.

Dat kan Henk van Stee zelfs nog beter. Het probleem met de heren is ook: Hoe pak je ze aan? Je kan als stoïcijnse Bert, natuurlijk wel brallen dat je nooit individuele gesprekken met je spelers voert, maar zou dat de oplossing zijn?

Bert zal ze toch nooit ernaast zetten, liever Lurling dan van Persie. Dat was zijn denkwijze bij Feyenoord. Echter zeg ik niet dat deze spelers er buiten horen. Zij hebben wat Nederland nodig heeft. Net dat beslissende moment kan van de voet rollen, bij deze toppers. Echter hebben we in Nederland, véél van deze toppers, en zo kan het dus zijn dat er sommige op de bank plaats moeten nemen. Dan zou je sportief kunnen zijn, en voor een basisplaats willen knokken, maar deze heren voelen zich daar te groot voor.

Mario Been is daar dan keihard in. De beste spelers erin, maakt hem het uit, dat Roy er toevallig 43 inschopte in Europa? Nu verwacht ik nou niet echt dat Mario het Nederlands Elftal ooit zal leiden. Hij heeft een beetje hetzelfde ´probleem´, als Louis van Gaal. Beiden kunnen uitstekend bij een club werken, en de spelers beter maken. Maar één keer in de twee maanden bij elkaar komen Nee, Mario moet lekker zijn ding doen bij Feyenoord, en je kan er natuurlijk normaliter vertrouwen op wat ik zeg, maar misschien schuilt er wel een toekomstige bondscoach in de Rotterdammer

AM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door Boudewijn --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 september 2009 - 17:27   quote  deeplink  
Daar istie mensen XD

Ik verwacht natuurlijk weer een tip/top van Rovert, en voor de rest: Doe wat je moet doen. XD
craven
 craven - donderdag 10 september 2009 - 17:29   quote  deeplink  
henk van stee? kom op wel realistisch blijven :)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 september 2009 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 17:29 schreef craven het volgende:
henk van stee? kom op wel realistisch blijven :)
Maradona of van Stee?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 september 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Liever Henk XD
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 september 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Tip en Top~~
FRMichael
 FRMichael - donderdag 10 september 2009 - 18:04   quote  deeplink  
Ik ben nieuw hier( dit is mijn eerste reactie) maar ik zou graag commentaar willen geven op deze blog. Ik lees jouw blogs al langer en vindt ze vaak goed. Deze echter vind ik je beste, het ging over 1 onderwerp, waar je vroeger nog wel eens wou uitweiken naar 2,3 of meer onderwerpen. Ook was het een leuk verhaal.
Goed gedaan weer.
Red
 Red - donderdag 10 september 2009 - 18:21   quote  deeplink  
lekker leesbaar, geen gedraai en een duidelijke mening.
Goed stuk Achmed!!
Rovert
 Rovert - donderdag 10 september 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 17:27 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Daar istie mensen XD

Ik verwacht natuurlijk weer een tip/top van Rovert, en voor de rest: Doe wat je moet doen. XD
:-)

tip: Ehm, op een Feyenoord forum zou ik het het leukste vinden om columns te lezen die als rode draad Feyenoord hebben, je vorige ging over ajax, deze over het Nederlands elftal

top: leest makkelijk weg (en wederom de lengte)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 september 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 18:31 schreef Rovert het volgende:

[..]

:-)

tip: Ehm, op een Feyenoord forum zou ik het het leukste vinden om columns te lezen die als rode draad Feyenoord hebben, je vorige ging over ajax, deze over het Nederlands elftal

top: leest makkelijk weg (en wederom de lengte)
Zal er op letten. XD
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 september 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 18:21 schreef Red het volgende:
lekker leesbaar, geen gedraai en een duidelijke mening.
Goed stuk Achmed!!
Compliment van jou is altijd meegenomen! XD
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 september 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 18:04 schreef FRMichael het volgende:
Ik ben nieuw hier( dit is mijn eerste reactie) maar ik zou graag commentaar willen geven op deze blog. Ik lees jouw blogs al langer en vindt ze vaak goed. Deze echter vind ik je beste, het ging over 1 onderwerp, waar je vroeger nog wel eens wou uitweiken naar 2,3 of meer onderwerpen. Ook was het een leuk verhaal.
Goed gedaan weer.
Harstikke mooi!

Rovert en Hotjumper wijzen je wel de weg. Neem behalve mij niemand serieus en je komt er wel!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 10 september 2009 - 20:52   quote  deeplink  
leuk stukkie weer achmed, maar wat rovert zegt is idd waar. probeer feyenoord als rode draad in je verhaal te krijgen
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 september 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 20:52 schreef Jappie_FEY het volgende:
leuk stukkie weer achmed, maar wat rovert zegt is idd waar. probeer feyenoord als rode draad in je verhaal te krijgen
Als dat de enige tip is...

Dan gaat het de goede kant op!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 september 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 21:02 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Als dat de enige tip is...

Dan gaat het de goede kant op!
Als jij echt de ambitie heb om ooit een werkelijke column schrijver te worden.
Dan zullen de columns toch breder moeten zijn als alleen Feyenoord Achie.
Ik denk dat je gewoon ook dit soort columns moet blijven schrijven on ze vervolgens
te droppen bij Voetbal algemeen.
En elke week of 1x in de 2 weken een Feyenoord column afhankelijk van de hoeveelheid
huiswerk dat je heb gekregen.
Alleen als je ook columns kan schrijven over bv Groningen Heereveen NEC maar ook Telstar of andere lupiler clubs DAN WORD ARCHIE EEN HEEEEEEEELE GROTE hahaha :)
Pietje
 Pietje - donderdag 10 september 2009 - 21:30   quote  deeplink  
Ik vind het een leuk stuk. Leest lekker. Je zou het eventueel ook op andere fora kunnen plaatsen. Ik dacht even dat Huntelaar en Van der Vaart echt op de vuist gingen. Was er tijdens het EK2008 niet een akkefietje (tussen Van Persie en Sneijder)? Als ik me niet vergis jaren geleden ook bij Feyenoord tussen Van Hooijdonk en Van Persie. Ja die vrije trappen weten wat...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 10 september 2009 - 21:52   quote  deeplink  
klopt pietje;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 september 2009 - 22:44   quote  deeplink  
totaal on-interresant onderwerp.

na:"Gisteren zat ik het Nederlands Elftal te kijken" was ik al gestopt met lezen.

heb toch nog even met de hand over het hart gestreken en opnieuw begonnen, maar is inderdaad een
goede column, kon me niet aan het idee ontrekken dat het laatste stukje er een beetje bij gehaald was om het Feyenoord-linkje aan te brengen. De blanco regels kan je beter weg laten als je toch gewoon doorgaat met je verhaal uit de voorgaande alinea.

maar verder echt toppie hoor!
fey21
 fey21 - donderdag 10 september 2009 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2009 - 20:42 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Rovert en Hotjumper wijzen je wel de weg. Neem behalve mij niemand serieus en je komt er wel!
Dus ook op t forum hebben we geroutineerden zitten...

leuk stuk trouwens..
dennie
 dennie - vrijdag 11 september 2009 - 00:47   quote  deeplink  
Leuk column weer, maar ik snap niet wat omhooggevallen vedettes met een ruzie om een vrije trap te maken heeft. Zoiets kan toch net zo goed bij de amateurs gebeuren? Het lijkt mij eerder dat ze zich allebei wouden bewijzen aangezien ze als invallers het veld in kwamen.

Ik vind daarbij idd ook dat je interessantere onderwerpen moet nemen en mij lijkt het daarom ook wel verstandig dat je niet nu al 4 columns per week gaat lopen schrijven want dat gaat ten koste van de kwaliteit. Verder moet je column ook geloofwaardig over blijven komen, je kan van Marwijk wel voor paal zetten met de opmerking dat hij liever voor Lurling koos ipv van van Persie, maar vergeet niet dat van Persie op dat moment een verwend mannetje was die nog niks had bewezen.

Verder vind ik het veel herhaalde tekst, dingen die ik al eerder heb gelezen zoals praten over de volgevreten vedettes van Oranje, Makaay die er door Been naast word gezet ondanks zijn grote naam.. dat kan ik allemaal wel.

Ik zie ook dat iedereen je hier een beetje zit op te hemelen en ik zie zelfs iemand die roept dat je een hele grote word maar geloof mij dat is niet zo makkelijk als je daar echt wilt komen zal je je moeten blijven verbeteren dan heb je nix aan deze ja knikkers die je alleen komen vertellen dat je meer over Feyenoord moet schrijven;) hehe grapje maar voor de rest is het wel weer een leuke column toch maar als je echt wil opvallen moet je gewoon met een eigen herkenbare stijl komen jou voordeel is dat je die al wel hebt je komt wel met grappige teksten probeer jezelf gewoon hierin door te ontwikkelen en wie weet waar je eindigt.. schrijf gewoon een paar keer per week een column en als je vind dat het echt een goeie is moet je em posten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door dennie --
Rovert
 Rovert - vrijdag 11 september 2009 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 00:47 schreef dennie het volgende:
Leuk column weer, maar ik snap niet wat omhooggevallen vedettes met een ruzie om een vrije trap te maken heeft.. zoiets kan toch net zo goed bij de amateurs gebeuren? Het lijkt mij eerder dat ze zich allebei wouden bewijzen aangezien ze als invallers het veld in kwamen. Ik vind idd dat je interessantere onderwerpen moet nemen en mij lijkt het daarom ook wel verstandig dat je niet nu al 4 columns per week gaat lopen schrijven.. want dat gaat ten koste van de kwaliteit. Verder moet je column ook geloofwaardig over blijven komen, je kan van Marwijk wel voor paal zetten met de opmerking dat hij liever voor Lurling koos ipv van van Persie, maar vergeet niet dat van Persie op dat moment een verwend mannetje was die nog niks had bewezen. Verder vind ik het veel herhaalde tekst, dingen die ik al eerder heb gelezen zoals praten over de volgevreten vedettes van Oranje, Makaay die er door Been naast word gezet ondanks zijn grote naam.. dat kan ik allemaal wel.. ik zie dat iedereen hier je een beetje zit op te hemelen en ik zie zelfs iemand die roept dat je een hele grote word haha maar geloof mij dat is niet zo makkelijk als je daar echt wilt komen zal je je moeten blijven verbeteren jonge dan heb je nix aan deze ja knikkers die je alleen kome vertellen dat je meer over Feyenoord moet schrijven;) hehe grapje maar voor de rest is het wel weer een leuke column toch maar als je echt wil opvallen moet je gewoon met een eigen herkenbare stijl komen jou voordeel is dat je die al wel hebt je komt wel met grappige teksten probeer jezelf gewoon hierin door te ontwikkelen en wie weet waar je eindigt.. schrijf gewoon een paar keer per week een column en als je vind dat het echt een goeie is moet je em posten als het goed is word je niveau dan steeds hoger.
ja knikkers???

:-)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 september 2009 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 00:47 schreef dennie het volgende:
Leuk column weer, maar ik snap niet wat omhooggevallen vedettes met een ruzie om een vrije trap te maken heeft.. zoiets kan toch net zo goed bij de amateurs gebeuren? Het lijkt mij eerder dat ze zich allebei wouden bewijzen aangezien ze als invallers het veld in kwamen. Ik vind idd dat je interessantere onderwerpen moet nemen en mij lijkt het daarom ook wel verstandig dat je niet nu al 4 columns per week gaat lopen schrijven.. want dat gaat ten koste van de kwaliteit. Verder moet je column ook geloofwaardig over blijven komen, je kan van Marwijk wel voor paal zetten met de opmerking dat hij liever voor Lurling koos ipv van van Persie, maar vergeet niet dat van Persie op dat moment een verwend mannetje was die nog niks had bewezen. Verder vind ik het veel herhaalde tekst, dingen die ik al eerder heb gelezen zoals praten over de volgevreten vedettes van Oranje, Makaay die er door Been naast word gezet ondanks zijn grote naam.. dat kan ik allemaal wel.. ik zie dat iedereen hier je een beetje zit op te hemelen en ik zie zelfs iemand die roept dat je een hele grote word haha maar geloof mij dat is niet zo makkelijk als je daar echt wilt komen zal je je moeten blijven verbeteren jonge dan heb je nix aan deze ja knikkers die je alleen kome vertellen dat je meer over Feyenoord moet schrijven;) hehe grapje maar voor de rest is het wel weer een leuke column toch maar als je echt wil opvallen moet je gewoon met een eigen herkenbare stijl komen jou voordeel is dat je die al wel hebt je komt wel met grappige teksten probeer jezelf gewoon hierin door te ontwikkelen en wie weet waar je eindigt.. schrijf gewoon een paar keer per week een column en als je vind dat het echt een goeie is moet je em posten als het goed is word je niveau dan steeds hoger.
Hier boven staat vast een leuk antwoord vol met goede tips. Helaas door het ontbreken van hoofdletters, leestekens, alinea's en interpunctie heb ik helaas niet de moeite genomen om het te lezen.

Verder Achmed, leuk stukkie, maar idd de verhouding Feyenoord/niet Feyenoord zou in deze sectie van het forum minstens 75/25 moeten zijn :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door Stylzz --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 11 september 2009 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 00:47 schreef dennie het volgende:
Leuk column weer, maar ik snap niet wat omhooggevallen vedettes met een ruzie om een vrije trap te maken heeft.. zoiets kan toch net zo goed bij de amateurs gebeuren? Het lijkt mij eerder dat ze zich allebei wouden bewijzen aangezien ze als invallers het veld in kwamen. Ik vind idd dat je interessantere onderwerpen moet nemen en mij lijkt het daarom ook wel verstandig dat je niet nu al 4 columns per week gaat lopen schrijven.. want dat gaat ten koste van de kwaliteit. Verder moet je column ook geloofwaardig over blijven komen, je kan van Marwijk wel voor paal zetten met de opmerking dat hij liever voor Lurling koos ipv van van Persie, maar vergeet niet dat van Persie op dat moment een verwend mannetje was die nog niks had bewezen. Verder vind ik het veel herhaalde tekst, dingen die ik al eerder heb gelezen zoals praten over de volgevreten vedettes van Oranje, Makaay die er door Been naast word gezet ondanks zijn grote naam.. dat kan ik allemaal wel.. ik zie dat iedereen hier je een beetje zit op te hemelen en ik zie zelfs iemand die roept dat je een hele grote word haha maar geloof mij dat is niet zo makkelijk als je daar echt wilt komen zal je je moeten blijven verbeteren jonge dan heb je nix aan deze ja knikkers die je alleen kome vertellen dat je meer over Feyenoord moet schrijven;) hehe grapje maar voor de rest is het wel weer een leuke column toch maar als je echt wil opvallen moet je gewoon met een eigen herkenbare stijl komen jou voordeel is dat je die al wel hebt je komt wel met grappige teksten probeer jezelf gewoon hierin door te ontwikkelen en wie weet waar je eindigt.. schrijf gewoon een paar keer per week een column en als je vind dat het echt een goeie is moet je em posten als het goed is word je niveau dan steeds hoger.
Eh....

Je hebt gelijk?!
NMM
 NMM - vrijdag 11 september 2009 - 10:12   quote  deeplink  
Prima stuk Achmed. Net als in een "professionele" column, heb je goed gebruik gemaakt van gepaste overdrijving. En daarbij is de voetbalwereld breder dan alleen Feyenoord. Dus prima om de rest in context te plaatsen met ons cluppie.

Zolas mijn leraren vroeger te weinig zeiden: doe zo verder!
erik
 erik - vrijdag 11 september 2009 - 11:08   quote  deeplink  
Ik vind het (net zo als de andere) weer erg goed en wat ik vooral leuk vind is dat het makkelijk weg leest.
dennie
 dennie - vrijdag 11 september 2009 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 07:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hier boven staat vast een leuk antwoord vol met goede tips. Helaas door het ontbreken van hoofdletters, leestekens, alinea's en interpunctie heb ik helaas niet de moeite genomen om het te lezen.

Verder Achmed, leuk stukkie, maar idd de verhouding Feyenoord/niet Feyenoord zou in deze sectie van het forum minstens 75/25 moeten zijn :)
stukje is toch niet voor jou bedoelt dus dat interesseert me niet zoveel..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 11 september 2009 - 13:58   quote  deeplink  
denk dat achmed ook na 2 regels afhaakt, net zoals de rest.............
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 11 september 2009 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 13:58 schreef Jappie_FEY het volgende:
denk dat achmed ook na 2 regels afhaakt, net zoals de rest.............
Nope
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 11 september 2009 - 17:27   quote  deeplink  
done...........................
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 11 september 2009 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 17:27 schreef De koi hoek.nl het volgende:
done...........................
.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 11 september 2009 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 16:08 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Nope
shit, ben je vwo'er ofzo......

maar zeg nu zelf, prettig lezen is anders......
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 11 september 2009 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 17:55 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

shit, ben je vwo'er ofzo......

maar zeg nu zelf, prettig lezen is anders......
Hahahahahahaha

Japie, je hebt helemaal gelijk! XD
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 11 september 2009 - 18:04   quote  deeplink  
dat dacht ik...........
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 11 september 2009 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 18:04 schreef Jappie_FEY het volgende:
dat dacht ik...........
Niet alleen jij........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 11 september 2009 - 18:15   quote  deeplink  
niet joh???........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 11 september 2009 - 18:16   quote  deeplink  
dacht jij dat ook?????hahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 11 september 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 18:16 schreef Jappie_FEY het volgende:
dacht jij dat ook?????hahahaha
Niet alleen ik....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 september 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 00:47 schreef dennie het volgende:
Leuk column weer, maar ik snap niet wat omhooggevallen vedettes met een ruzie om een vrije trap te maken heeft.. zoiets kan toch net zo goed bij de amateurs gebeuren? Het lijkt mij eerder dat ze zich allebei wouden bewijzen aangezien ze als invallers het veld in kwamen. Ik vind idd dat je interessantere onderwerpen moet nemen en mij lijkt het daarom ook wel verstandig dat je niet nu al 4 columns per week gaat lopen schrijven.. want dat gaat ten koste van de kwaliteit. Verder moet je column ook geloofwaardig over blijven komen, je kan van Marwijk wel voor paal zetten met de opmerking dat hij liever voor Lurling koos ipv van van Persie, maar vergeet niet dat van Persie op dat moment een verwend mannetje was die nog niks had bewezen. Verder vind ik het veel herhaalde tekst, dingen die ik al eerder heb gelezen zoals praten over de volgevreten vedettes van Oranje, Makaay die er door Been naast word gezet ondanks zijn grote naam.. dat kan ik allemaal wel.. ik zie dat iedereen hier je een beetje zit op te hemelen en ik zie zelfs iemand die roept dat je een hele grote word haha maar geloof mij dat is niet zo makkelijk als je daar echt wilt komen zal je je moeten blijven verbeteren jonge dan heb je nix aan deze ja knikkers die je alleen kome vertellen dat je meer over Feyenoord moet schrijven;) hehe grapje maar voor de rest is het wel weer een leuke column toch maar als je echt wil opvallen moet je gewoon met een eigen herkenbare stijl komen jou voordeel is dat je die al wel hebt je komt wel met grappige teksten probeer jezelf gewoon hierin door te ontwikkelen en wie weet waar je eindigt.. schrijf gewoon een paar keer per week een column en als je vind dat het echt een goeie is moet je em posten als het goed is word je niveau dan steeds hoger.
Hahahaha redelijk een gevalletje van slachtoffer zijn van je eigen woorden.:)
Jij zal nooit een goede advocaat worden hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door Leon FR1908 --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 11 september 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahahaha redelijk een gevalletje van slachtoffer zijn van je eigen woorden.:)
Jij zal nooit een goede advocaat worden hahaha
De bal is rond...

Oh, dat is hier niet van toepassing?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 11 september 2009 - 18:42   quote  deeplink  
hahahahaha..........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 september 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 18:40 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

De bal is rond...

Oh, dat is hier niet van toepassing?
Dat komt waarschijnlijk nog wel Achmed ;)
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 11 september 2009 - 18:59   quote  deeplink  
wie de bal kaatst..................
MMM
 MMM - vrijdag 11 september 2009 - 18:59   quote  deeplink  
is de bal kwijt
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 11 september 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 18:59 schreef De koi hoek.nl het volgende:
wie de bal kaatst..................
heeft hoofdpijn????
kan beter gaan kaatsen????
MMM
 MMM - vrijdag 11 september 2009 - 19:00   quote  deeplink  
of schaatsen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 11 september 2009 - 19:02   quote  deeplink  
hehehehe.........
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 11 september 2009 - 19:03   quote  deeplink  
OF KLOOT SCHIETEN.................................
dennie
 dennie - vrijdag 11 september 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahahaha redelijk een gevalletje van slachtoffer zijn van je eigen woorden.:)
Jij zal nooit een goede advocaat worden hahaha
Was Btje skaf man :P daarom was ik ook te lui om het duidelijk te verwoorden maarja als je het gewoon doorleest is het wel aardig te begrijpen hoor.. ;)
dennie
 dennie - vrijdag 11 september 2009 - 19:11   quote  deeplink  
Ik heb et een klein beetje aangepast voor de zeikpietjes hier had alleen geen zin om er nog al te veel energie in te steken
dennie
 dennie - vrijdag 11 september 2009 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 17:55 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

shit, ben je vwo'er ofzo......

maar zeg nu zelf, prettig lezen is anders......
Jij kan ook overdrijven he.. als je dit al moeilijk te begrijpen vind vraag ik me af wat jou niveau is..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: COLUMN Headliner.nl - OMHOOGGEVALLEN VEDETTES, EN DE BONDSCOACH









0.0099999