|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
IS me bal ook nog LEK ........................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 19:12 schreef dennie het volgende:[..] Jij kan ook overdrijven he.. als je dit al moeilijk te begrijpen vind vraag ik me af wat jou niveau is.. dat wil jij niet weten.......... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Universiteit te Amsterdam? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: he je caps staat aan........................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Achter de rooie ramen te Amsterdam? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee hield Shift ingedrukt........ |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: de prullenbak ernaast? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: kom daar nooit eigenlijk..........in dat gehele gehucht niet...... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: verklaard een hoop...........................ga ga ha ha ha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Rijksmuseum is tog interressant. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Jij vieze vieze vieze
Had dan gelijk gezegd dat je Jan Everse was!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hehehehehe......ga hierna naar groningen of (ik durf het bijna niet te zeggen) enschede........... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Staan de bitterballen al klaar? |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ffffffffffffffffffffffffllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiittttttttt
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMM........... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 19:23 schreef De koi hoek.nl het volgende:ffffffffffffffffffffffffllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiittttttttt BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMM........... Schumacher op Full Position? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 19:23 schreef De koi hoek.nl het volgende:ffffffffffffffffffffffffllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiittttttttt BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMM........... hehehehehe........... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: is zooo uit de mode |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 00:47 schreef dennie het volgende:Leuk column weer, maar ik snap niet wat omhooggevallen vedettes met een ruzie om een vrije trap te maken heeft. Zoiets kan toch net zo goed bij de amateurs gebeuren? Het lijkt mij eerder dat ze zich allebei wouden bewijzen aangezien ze als invallers het veld in kwamen. Ik vind daarbij idd ook dat je interessantere onderwerpen moet nemen en mij lijkt het daarom ook wel verstandig dat je niet nu al 4 columns per week gaat lopen schrijven want dat gaat ten koste van de kwaliteit. Verder moet je column ook geloofwaardig over blijven komen, je kan van Marwijk wel voor paal zetten met de opmerking dat hij liever voor Lurling koos ipv van van Persie, maar vergeet niet dat van Persie op dat moment een verwend mannetje was die nog niks had bewezen. Verder vind ik het veel herhaalde tekst, dingen die ik al eerder heb gelezen zoals praten over de volgevreten vedettes van Oranje, Makaay die er door Been naast word gezet ondanks zijn grote naam.. dat kan ik allemaal wel. Ik zie ook dat iedereen je hier een beetje zit op te hemelen en ik zie zelfs iemand die roept dat je een hele grote word maar geloof mij dat is niet zo makkelijk als je daar echt wilt komen zal je je moeten blijven verbeteren dan heb je nix aan deze ja knikkers die je alleen komen vertellen dat je meer over Feyenoord moet schrijven;) hehe grapje maar voor de rest is het wel weer een leuke column toch maar als je echt wil opvallen moet je gewoon met een eigen herkenbare stijl komen jou voordeel is dat je die al wel hebt je komt wel met grappige teksten probeer jezelf gewoon hierin door te ontwikkelen en wie weet waar je eindigt.. schrijf gewoon een paar keer per week een column en als je vind dat het echt een goeie is moet je em posten. ist zo al wat beter dan boys?? :$ |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
je moet het meer door een rood/witte bril bekijken |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
precies........hij gaat lekker of niet???? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Gozer,
Neem niemand hier serieus, je hoeft je hier niet druk om te maken XD
maarre, wel leuk stukkie!
Concurrentie?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: op cursus geweest bij hotjumper ofzo, met je droge opmerkingen????hahahahha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 19:32 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] Gozer, Neem niemand hier serieus, je hoeft je hier niet druk om te maken XD maarre, wel leuk stukkie! Concurrentie?? koi moet je anders wel serieus nemen!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
welke rotterdammert heb er trouwens gisteren 5.5 miljoen voor ons cluppie gewonnen??????hahahahahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Je vergeet .................. erachter te zetten!
Jou kan ik niet meer serieus nemen........ |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 19:34 schreef Jappie_FEY het volgende:welke rotterdammert heb er trouwens gisteren 5.5 miljoen voor ons cluppie gewonnen??????hahahahahaha koi hoek.nl |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk