|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je goed kan voorspellen wel zodat ik wat geld win |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha.......als je mijn positie ziet bij sportpooler weet je genoeg\
doe jij eigenlijk ook mee???? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je moet het nooit proberen met je wensen idd Jappie ;) Gokken op Feyenoord is killing bij de toto want je clubliefde staat in de weg. Ik heb bij de toto in de KUIP een keer 210 euro gewonnen 1-3 winst voor NEC. Ik was het een keer goed zat en dat schijnt geld op te leveren, |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha........dan ga je toch nog vrolijk naar huis!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 20:26 schreef Jappie_FEY het volgende:hahahahaha.......als je mijn positie ziet bij sportpooler weet je genoeg\ doe jij eigenlijk ook mee???? Nee ik doe niet mee, kan je een linkie geven? Kan ik misschien nog ff meedoen :d |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De pijn van het verlies is natuurlijk niet beschrijven.Maar door hun en ons verlies kreeg ik een gratis volgend seizoen. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zie berichtje leon.......
en dan aanmelden bij de subpoule feyenoordheadliner (ofzo iets) dan moet boudewijn je effe toelaten en dan kun je ook je uitslagen invullen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Duurt wel lang voordat ik een mailtje terugkrijg.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 20:42 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] zie berichtje leon....... en dan aanmelden bij de subpoule feyenoordheadliner (ofzo iets) dan moet boudewijn je effe toelaten en dan kun je ook je uitslagen invullen Aangemeld, bedankt! :d |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: ik wacht in spanning........................... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ja die boudewijn is een beetje traag!!!! dus volgend jaar kun je je uitslagen wel invullen denk ik:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 20:49 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] ja die boudewijn is een beetje traag!!!! dus volgend jaar kun je je uitslagen wel invullen denk ik:) Inderdaad, kom op Boudewijn laat me toe.. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
maar als hij reageer dan heb je ook wat........................ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
die gozer is er nooooooooooooiiiiiiiittttttttt |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
stuur hem anders ook effe een PB dan ziet ie het misschein eerder;) |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
wou ik net zeggen...................... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zal ik ff doen, bedankt ;d |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maare het is bijna 21.00 dus de winkel moet sluiten!!!! de mazzels..................... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je heb ze weer makkelijk verdient Jappie pffffffffffff had ik ook maar zo`n baantje hahaha |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: jij werk nooit ja als je vrouw thuis is ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 21:02 schreef De koi hoek.nl het volgende:[..] jij werk nooit ja als je vrouw thuis is ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, hahahaha |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
he .........MMM...............ben je al aangemeld..............ha ha ha ........... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb jij al je muziek geplaatst??? |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
heb jij je pool al ingevuld..................... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar ik moet zeggen dat het deze keer wat moeilijker is.Ik zie NAC stunten dit weekend in mijn gedachte hahaha |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ECHT NIET................. ik zeg gelijk spel......... volgende week wel feyenoord op winst zetten he pisv speelt op donderdag een topper dus zondag moe.. ik zal je wel effe helpen hoor..................ha ha ha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2009 - 10:04 schreef De koi hoek.nl het volgende:ECHT NIET................. ik zeg gelijk spel......... volgende week wel feyenoord op winst zetten he pisv speelt op donderdag een topper dus zondag moe.. ik zal je wel effe helpen hoor..................ha ha ha Ik heb ook een gelijk spel staan pik..... Misschien ga ik het nog ff veranderen want na dit weekend kijk ik ff naar beneden............hahahaha hoop ik hehehe |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja ja, ben er al! ;d |
|
|
|