|
|
AFCajax
|
|
|
Thomas Vermaelen kent een bijzonder goede start bij Arsenal. De Belg werd deze zomer door Arsène Wenger weggehaald bij Ajax en maakt in zijn eerste weken een goede indruk als rots in de branding. De fans van Arsenal verkozen hem direct tot speler van de maand.
Arsenal trok twaalf miljoen euro uit voor Vermaelen en critici plaatsten direct vraagtekens bij de transfer. De Belg kende echter geen aanpassingsproblemen en scoorde al direct in het eerste competitieduel van The Gunners tegen Everton. Het verbaast me hoe snel Thomas zich heeft aangepast, zei Wenger al eerder.
Ook de fans zijn inmiddels overtuigd van de kwaliteiten van de international. In een poll kreeg Vermaelen bijna 35% van de stemmen: beduidend meer dan William Gallas, die vorige maand drie keer scoorde en 22,5% van de stemmen kreeg. Andrei Arshavin eindigde als derde.
Bron http://forum.headliner.nl/new-topic/subgroup-1/
Als we het iemand gunnen is het Vermaelen wel Onze Jeugdexponent doet het heel erg goed!! netjes |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
AFC ajax je kijk wel degelijk door een ajax bril bij egt al het nieuws wat heel erg goed is voor ajax post jij.. post eens wat minder.. |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 19:52 schreef freakie het volgende:AFC ajax je kijk wel degelijk door een ajax bril bij egt al het nieuws wat heel erg goed is voor ajax post jij.. post eens wat minder.. dit is een Ajax forum is toch leuk om te horen dat oud Ajacieden het goed doen wat heeft dat nou met een ajaxbril te maken |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja maar om over elk bericht nou een forum te maken... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
@Freaky Ga jij nu bepalen wat anderen wel en niet mogen posten?? Je vindt dat AFC Ajax te veel post maar je je reageert er toch al twee keer op. Beetje dubbelzijdig of niet? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 20:44 schreef AFCajax het volgende:[..] dit is een Ajax forum is toch leuk om te horen dat oud Ajacieden het goed doen wat heeft dat nou met een ajaxbril te maken Je hebt groot gelijk AFCAjax! Gewoon blijven doen. En iemand die het onzin vindt, hoeft er niet op te reageren. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee ik bepaal niks... Maar mag mijn mening toch wel geven.. ik vindt dat 15 posts in ongv 10 dagen wel heel erg veel.. Waar het meest allemaal gelezen kan worden op headliner.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands voordat je op mensen kritiek gaat geven |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
wat schrijf ik verkeert?? Heb je jou zin al gezien? 'op mensen kritiek geven'..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Ik vind het inderdaad wat overdreven om (bijna) elk bericht op een forum te plaatsen. Maak er dan een uitgebreider topic van die ook over andere jeugdexponenten gaat. Bijvoorbeeld: Opleiding ajax werpt vruchten af. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Als je zelf eens een topic aanmaakt, freakie.. Laat 'm lekker! Reageer niet om het reageren. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Deed 't zelf net ook, maar er wordt haast nooit meer inhoudelijk op topics gereageerd. Altijd maar klachten of aanvallen op de persoon. OT; Vermaelen is een topper en gun 't hem van harte! Terecht! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hij doet het gewoon heel goed in engeland, het is henm gegund, en misschien kan ie ooit weer wat voor ons betekenen. |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 21:23 schreef freakie het volgende:Nee ik bepaal niks... Maar mag mijn mening toch wel geven.. ik vindt dat 15 posts in ongv 10 dagen wel heel erg veel.. Waar het meest allemaal gelezen kan worden op headliner.. Veel berichten die ik interresant vind en vele andere ajacieden waar je nier op kan reageren zet ik in een topic zodat iedereen zijn mening erover kan geven inhoudelijk,wat jij doet is alleen maar zeuren dat ik veel topics maak,wat is er mis om over veel onderwerpen wat ajax aangaat om daar over te discuseren,als je wilt zeuren en frustreren dan moet je echt op het feyenoord forum zijn daar doen ze niets anders dan schelden zeuren enz op enkele na
beter 15 post over inhoudelijke nieuws rubrieken enz dan al die niet inhoudelijke meningen van jou,om nou in elke topic te zeggen dat ik te positief ben over ajax enz terwijl het gewoon het nieuws is tjsha,dan denk ik wat voor schade brengt die topics jou toe?om zoveel moeite te doen om je niet inhoudelijke meningen te ventileren je voegt totaal niets toe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
Fantastisch voor thomas, vond hem altijd al heel goed maar dat hij het zo goed ging doen dat had ik niet verwacht... lekker blijven posten trouwens. idd leuk als iedereen die dat wil er wat over kwijt kan!!! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2009 - 21:23 schreef freakie het volgende:Nee ik bepaal niks... Maar mag mijn mening toch wel geven.. ik vindt dat 15 posts in ongv 10 dagen wel heel erg veel.. Waar het meest allemaal gelezen kan worden op headliner.. als die jongen nou niets beters te doen heeft dan berichtjes schrijven...laat hem toch...dit zijn volgens mij de mensen met een echt Ajax hart... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat versta jij onder mensen met een 'echt ajax hart'.. die heb ik ook maar je hoeft daar volgns mij niet zoveel topics voor te maken.. natuurlijk t mag wel maar zeg alleen dat 15 posts wel erg veel zijn.. maar nu inhoudelijk.. Had het niet verwacht dus is egt mooi dat hij nou zoiets berijkt bij arsenal.. t kan ook slechter(huntelaar, sneijder, van der vaart bijvoorbeeld).. Dus vermaelen is goed terecht gekomen.. |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 14:34 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] als die jongen nou niets beters te doen heeft dan berichtjes schrijven...laat hem toch...dit zijn volgens mij de mensen met een echt Ajax hart... ik heb genoeg andere dingen te doen ;-) dit is een kleine moeite om ajax discussies op gang te zetten.dat doe ik idd vanuit een ajaxHart Freaky heeft heel veel tijd om niet inhoudelijke berichten te zetten bij elke topic zegt tie dat ik weer een te positieve topic neerzet als je daar alle tijd voor hebt tsjah... alsof ik elke dag 15topics neerzet,er was gewoon veel ajaxNieuws in veel site kun je er niet op reageren dus kopieer ik ze hier zodat iedereen er ook kan reageren.Freakky je bent een zeurpiet wat wil je nou eigenlijk zeggen??? Dat je op een Forum op een dag geen 15topics mag maken Wat voor schad brengt dat jou toe??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zeg dat ik het alleen dat ik 15 posts veel vindt? mag ik dat niet zegge? |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote: in elke topic erover zeuren wat wil je nou zeggen dat er teveel ajaxNieuws naar jou begrippen is op een dag? word het je allemaal teveel? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee helemaal niet maar onder de topic kan je t nieuws ook al lezen.. en heb t nu bij 2 topics gezegt dacht ik? |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 20:34 schreef freakie het volgende:Nee helemaal niet maar onder de topic kan je t nieuws ook al lezen.. en heb t nu bij 2 topics gezegt dacht ik? nogmaals en voor de laatste keer deze forum is bedoelt om op het nieuws te reageren bij sommige internetsites kan dat niet dus kopieer ik hem hier wat jij daar tegen heb is verder jou nuttelose probleem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door AFCajax -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja je ziet het als een probleem voor mij.. maar zie t niet als een probleem maar ik zei alleen wat... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|