|
AFCajax
|
|
|
quote: Al zie ik wel wat vergelijkingen met Huntelaar Huntelaar begon pas te scoren in de 2de divisie Rickey beloopt een ander traject meteen in de Eredivisie je moet hem de tijd geven,Want hij heeft een neusje voor de Goal hij is koelbloedig kopsterk.En als hij netzoals Huntelaar meer leert hoe die op de juiste plek moet staan dan word dit een grote spits! Mentaal is tie ook sterk,V Beukering kwam ook uit de Vitesse jeugd toen werd hij netzoals Rickey gezien als een talentvolle spits Beukering miste de mentaliteit om op topniveau te presteren Rickey heeft dat probleem niet en doet er alles aan om goed te presteren hij is gretig leergierig en hij komt er echt wel dit is pas zijn 3de seizoen.vorig jaar 8keer gescoort denk dit jaar rond de 10,En als tie die stappen dan echt maakt gaat tie in de komende jaren 15 a 20 per seizoen inschieten. hoeveel daarna?en bij welke club??dat is altijd moeilijk te voorspellen feit is wel Utrecht heeft een hele goeie spits goed beleid Mertens ook hele goeie aankoop Lensky,Asare,Wuytens,Mulenga allemaal goeie talenten
En dat ze Strootman willen hebben zegt al genoeg wat hun beleid is en waar ze naar toe willen met Utrecht
Utrecht gaan geen moeilijke seizoenen meer krijgen zoals verlede jaren Maar met deze nieuwe visie beleid en spelersgroep gaat Utrecht hele mooie jaren tegemoed. En ik gun Utrechters alles ze hebben hier lang op moeten wachten
de eerste zin van het stad lied utrecht is Utreg is me stadje daar gebeurd van alles wat Nou dat gaat nu echt gebeuren dat worden mooie jaren! |
|
|