|
|
Schollekop
|
|
|
Wie weet waar je die nog kan kopen!? op de zijkant staat Feyenoord Rotterdam. hij is geheel in het zwart incl. tekst.
prachtige caps maar ik kan ze niet meer vinden rondom het stadion.
alvast bedankt voor de reacties! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zwart is uit Schollekop,wit is in en daar is een hele mooie van. Ze zijn 3 jaar uit nu dacht ik en het heeft een klein Feyenoord logo aan de zijkant. Wit is de mode ;) |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 18:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Zwart is uit Schollekop,wit is in en daar is een hele mooie van. Ze zijn 3 jaar uit nu dacht ik en het heeft een klein Feyenoord logo aan de zijkant. Wit is de mode ;) NEE HOOR ZWART............................ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ROOD WIT IS MODE......................... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: het is toch echt donker-paars |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: whahahahah
special design for Babovic? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Aha zwart wit is de mode |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boudewijn:
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: heee...mmmmmmmmm dat is een 020cap!
fagget! |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 18:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Zwart is uit Schollekop,wit is in en daar is een hele mooie van. Ze zijn 3 jaar uit nu dacht ik en het heeft een klein Feyenoord logo aan de zijkant. Wit is de mode ;) ze zien er precies uit zoals ik beschreef,zijn al inderdaad al een tijdje uit de "collectie" maar heb 2 jaar geleden nog 1 kunnen bemachtigen bij het standje achter vak R,S,T. maar die heeft ze niet meer,dus vandaar deze topic, ben h'm me laatste in walibi verloren tijdens een duizelingwekkende rit in zo'n achtbaan en nooit meer terug gevonden..... K@NKERZOOI! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 18:58 schreef Schollekop het volgende:[..] ze zien er precies uit zoals ik beschreef,zijn al inderdaad al een tijdje uit de "collectie" maar heb 2 jaar geleden nog 1 kunnen bemachtigen bij het standje achter vak R,S,T. maar die heeft ze niet meer,dus vandaar deze topic, ben h'm me laatste in walibi verloren tijdens een duizelingwekkende rit in zo'n achtbaan en nooit meer terug gevonden..... K@NKERZOOI! let eerst maar eens op je taal gebruik..................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
als ie nou krunkzooi neerzet snapt iedereen wat ie bedoeld.......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of doe je pet gewoon af als je in een achtbaan gaat. |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: oeps, maar ja. als iets kwijt raakt van je Favoriete club wil je wel'ns uit je slof schieten.....
neem me niet kwalijk hoor! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
dat zeg ik ...........................GAMMA................. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
doe mij maar een biertje...... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: tja,maar na 3 ritten te hebben gedaan......
nare bende! |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: liefst geen gebruikte! braaaakk.... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: hoeft niet altijd gebruikt te zijn wat daarop staat.. je hebt er veel handelaren die nieuwe dingen gewoon verkopen.. "van de vrachtwagen gevallen"???
maarja een feyenoord-handelaar zal je niet zo vinden op ebay.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
moet ie toch naar de haven........... |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 19:07 schreef fey21 het volgende:[..] hoeft niet altijd gebruikt te zijn wat daarop staat.. je hebt er veel handelaren die nieuwe dingen gewoon verkopen.. "van de vrachtwagen gevallen"??? maarja een feyenoord-handelaar zal je niet zo vinden op ebay.. hij staat er sowieso niet bij,maar rond vragen/kijken kan geen kwaad!
thx btw. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 18:41 schreef Schollekop het volgende:Wie weet waar je die nog kan kopen!? op de zijkant staat Feyenoord Rotterdam. hij is geheel in het zwart incl. tekst. prachtige caps maar ik kan ze niet meer vinden rondom het stadion. alvast bedankt voor de reacties! zal ff kijken volgens mij moet ik er ergens nog 1 hebben liggen, zal ff zoeken worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 18:58 schreef Schollekop het volgende:[..] ze zien er precies uit zoals ik beschreef,zijn al inderdaad al een tijdje uit de "collectie" maar heb 2 jaar geleden nog 1 kunnen bemachtigen bij het standje achter vak R,S,T. maar die heeft ze niet meer,dus vandaar deze topic, ben h'm me laatste in walibi verloren tijdens een duizelingwekkende rit in zo'n achtbaan en nooit meer terug gevonden..... K@NKERZOOI! Haast alleen bij kraampies te verkrijgen,anders moet je www.avantisport.nl of www.Plutosport.nl of www.voetbalshirt.nl eens proberen.Avantisport heeft de grootste arsortiment. |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
kijk, aan zulke reacties heb ik wat! thx hotjumper en LeonFR1908 |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ik wou het je net vertellen ......................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dus je wil wel een gebruikte van hotjumper hebben????.........lekker dat zweet van ze kale kop!!!!!hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wie weet wat hotjumperT er nog meer mee doet.. |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: dan moet ik jouw serieus gaan nemen.....WHAHAHAHA..... weggewaaide koikarper! |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 19:15 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] dus je wil wel een gebruikte van hotjumper hebben????.........lekker dat zweet van ze kale kop!!!!!hahahaha beter KAAL dan die luizen erin! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
das oook weer zo.......... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
KALE LUIZEN.............................ha ha ha............... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: gaat lekker he met jouw!
zondag nog in tilburg dan? |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
kleine kans van wel.................maar schoonmoeder jarig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lekker boeiend. Feyenoord gaat voor! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: carnaval is al geweest........ |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
tilburg is altijd feest maar zeikers................ |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: dat bedoel ik.......
kruiken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door Schollekop -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: zondag maken er gewoon weer carnaval van,maar dan wel op een Feyenoord manier! |
|
|
|