|
|
Jappie_FEY
|
|
|
top;)
ik zal kijke of ik je zie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind het niveau van een Feyenoord feestje vele malen hoger dan dat carnaval. |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: ja,met die zwarte cap....ghehehehe |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toch deze?
|
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ach had hem 1x gedragen, maar ik heb hem niet meer waarschijnlijk in het kader van de opvoeding van mijn neefje is hij die kant op gegaan, die heeft een hele verzameling Feyenoord petjes, waaronder een hele zwarte...
ik denk dat alleen de tips van Leon nog uitkomst bieden... |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: je hoef je collectie niet te tonen..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het is een forum, geen sollicitatiebrief maar als jij het vervelend vind zal ik het voortaan met dt doen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ga jij ff je makrelen voeren..... hahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
als mensen over correcte spelling beginnen neem ik ze al niet meer serieus |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 19:43 schreef hotjumper het volgende:[..] ach had hem 1x gedragen, maar ik heb hem niet meer waarschijnlijk in het kader van de opvoeding van mijn neefje is hij die kant op gegaan, die heeft een hele verzameling Feyenoord petjes, waaronder een hele zwarte... ik denk dat alleen de tips van Leon nog uitkomst bieden... thx. voor in ieder geval de moeite te hebben genomen om te zoeken. avanti heb ik al een tijdje geleden gekeken maar niets gevonden. tis puur die standjes om het stadion, maar ik heb niks gevonden. helaas!
nogmaals Bedankt! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan hoop ik voor dr dat je vriendin dyslectisch is |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 19:43 schreef MMM het volgende:[..] Het is een forum, geen sollicitatiebrief maar als jij het vervelend vind zal ik het voortaan met dt doen. hahaha....hap,hap.....pacman! goed kijken GozerT! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2009 - 19:46 schreef Schollekop het volgende:[..] thx. voor in ieder geval de moeite te hebben genomen om te zoeken. avanti heb ik al een tijdje geleden gekeken maar niets gevonden. tis puur die standjes om het stadion, maar ik heb niks gevonden. helaas! nogmaals Bedankt! geen probleem! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zal ik er een aanvulling bij zetten:
op een forum |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
zo, ga maar 's een sappie halen.
thx all! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: vrijdagavond en droknen |
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
quote: hahaha.......
word het verplaatst? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee hoor ben al bezig, met de drank dan he |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: dus jij drink alleen.................................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
toevallig nu wel, heb nog een krat bier, 6 rode wijn, 5 flessen tequila, 6 flessen gemengd gekleurde wijnen over van het verjaardagsfeestje van mn vrouw... ben nu bij de rode wijn.... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
PROOST VRIEND........................ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Schollekop
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: nee 6% btw, feyenoord artikelen zijn primair.. je zet ze zo naast een pak melk. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2009 door Darryl1997 -- |
|
|
|