|
|
referee
|
|
|
Vanmiddag bij Willem winnen en we staan aan de kop van de ranglijst |
|
|
|
|
patjed
|
|
|
uiteraard we rollen die Willempies effe op ik zeg 0-3 en we gaan weer feestvieren als koploper ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
quote: je ken beter aan het eind van het seizoen koploper zijn.... toch? |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: ik zou me naam vervangen..................ha ha ha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik lees overal dat Feyenoord met veel vertrouwen naar Tilburg afreist... Ik weet niet geeft mij een onheilspellend voorgevoel. denk dat het 1-11 wordt:) |
|
|
|
|
turok
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 11:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik lees overal dat Feyenoord met veel vertrouwen naar Tilburg afreist... Ik weet niet geeft mij een onheilspellend voorgevoel. denk dat het 1-11 wordt:) zo'n voorgevoel heb ik ook , wel balen dat ene tegen doelpunt |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
quote: WAREN gelijk wel de grootste jaren voor herhaling vatbaar... |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
2-3.................... 6 punten ha ha ha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat kan niet man????? Als jij de toto had ingevuld met een tientje deze week??? Dan had je 4 jaar gratis naar Feyenoord gekund...hahahaha |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
bovenaan maar heel slecht gevoetbald, mondje maar een beetje dicht dacht ik zo 't jonge 't jonge moeizaam in dat tegen een club die nog maar drie puntjes heeft, maar goed dat Been het tweede niet opsteld. want dan zie je helemaal niks. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 14:28 schreef Fonsie het volgende:bovenaan maar heel slecht gevoetbald, mondje maar een beetje dicht dacht ik zo 't jonge 't jonge moeizaam in dat tegen een club die nog maar drie puntjes heeft, maar goed dat Been het tweede niet opsteld. want dan zie je helemaal niks. . |
|
|
|
|
kamper
|
|
|
un zwaar bevochten overwinning slecht gevoetbald maar toch gewonnen vind het klasse dat ze un slechte wedstryd ook met un overwinning afsluiten dat miste we vorig seizoen klasse feyenoord |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
nounou slecht slecht kijk dat het beter kan ok en ook moet maar slecht was het zeker niet!maar ja misschien omdat ik een fervent fan ben maar ja we hebben ons niet opzij laten zetten!!en uiteindelijk een terechte overwinning want je hebt veel meer kwaliteit op de bank dan willem 2 maar goed!!maar dat betere voetbal komt tegen psv wel!!hehe want we speelde ook tegen een betere tegenstander beter!!ligt ook aan willem 2 he want das voor mij toch wel een degradatiekanditaat hoor!zeker als je een schenkel in de spits zet whoehahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Vond het persoonlijk een erg slechte wedstrijd. Passen kwamen niet aan, vaak de bal blind weg roeien en te gehaast spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2009 door remco1978 -- |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Zit naar die joden te kijken en die krijgen weer erg goedkoop een vrije trap zeg allemachtig |
|
|
|
|
kamper
|
|
|
zoals willem 2 tegen feyenoord voetbalde bedoel daar mee vooral eind tweedehelft gaan veel clubs daar nog punten laten liggen in tilburg klasse feyenoord |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: zeker weer en thuisfluiter daarzo??fuck ..hunik kijk niet naar de neusjes!!vind het niet belangrijk net als de rest van de clubs eigenlijk!!ze zijn alleen goed geneog voor teletekst!lolmaar vindt het wel leuk als de concurrenten....punten laten liggen en de wedstrijd is toch nog niet afgelopen??misschien komt nac wel heel goed terug straks of hebben ze de scheidsrechter weer eens omgekocht??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 14:54 schreef kamper het volgende:zoals willem 2 tegen feyenoord voetbalde bedoel daar mee vooral eind tweedehelft gaan veel clubs daar nog punten laten liggen in tilburg klasse feyenoord dat zou kunnen jah!ik denk dat az en ajax en psv en twente daar zeker niet gaan winnen lol!! |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Fernandes zwaar geblesseerd. Zoeken jullie nog een rechtsachter. Er heeft er pas een getekend bij Twente.. 3x beter als leerdam . mosterdman lacht ze eigen rot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 15:05 schreef Dick het volgende:Fernandes zwaar geblesseerd. Zoeken jullie nog een rechtsachter. Er heeft er pas een getekend bij Twente.. 3x beter als leerdam . mosterdman lacht ze eigen rot. correct. |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 15:05 schreef Dick het volgende:Fernandes zwaar geblesseerd. Zoeken jullie nog een rechtsachter. Er heeft er pas een getekend bij Twente.. 3x beter als leerdam . mosterdman lacht ze eigen rot. ja ik had tiendalli ook nooit weggedaan maar goed zolang je blijft winnen is der niemand die je erover hoort!!!mij ook niet......
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Leugenaar je had 1-3 ingevuld = 3 punten ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH dus die karper zit een beetje te liegen tegen zijn vriend .Foei foei rot joch hahaha |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
NOU PIETER................. laat mij LEON effe pesten
al heb ik nu al 20 punten deze week................... en er komen er nog 6 van vitesse bij....................HA HA HA |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 17:27 schreef De koi hoek.nl het volgende:NOU PIETER................. laat mij LEON effe pesten al heb ik nu al 20 punten deze week................... en er komen er nog 6 van vitesse bij....................HA HA HA Dus je had 2-2 voorspelt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 17:27 schreef De koi hoek.nl het volgende:NOU PIETER................. laat mij LEON effe pesten al heb ik nu al 20 punten deze week................... en er komen er nog 6 van vitesse bij....................HA HA HA EEEEEEEEEEE niet fokken he met Bassie hahaha |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: nee 2-1 maar de wedstijd duurde 2 min te lang.................. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 15:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH dus die karper zit een beetje te liegen tegen zijn vriend .Foei foei rot joch hahaha leon klik op me naam en zie wat ik voorspel........................ |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Jomanda word vervolgd? |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Lachen om komtwelgoedschatje! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: DOE JIJ EIGENLIJK OOK MEE AAN DE POULE????????????? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Ja, sta op een eervolle 1207de plaats! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha ach kan zo weer anders zijn hoor Achmed hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: schrijf je in bij de subpoule van headliner dan!!!!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
KOM OP ACHMED je kan het.........................of niet..... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
feyenoord headliner subpoule |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: ha ha ha .......................de enige echte...........feyenoordheadliner...... |
|
|
|