|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Nee, ik heette eerst: sorry William, maar die ging zeiken, toen ging ik op deze toer./ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 21:41 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] Nee, ik heette eerst: sorry William, maar die ging zeiken, toen ging ik op deze toer./ William, tijd niets van gehoord. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Nog steeds boos op mij...
Is ondertussen overgestapt naar de PVV(Niet dat ik moslim ben, maar als je Achmed heet...) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2009 - 21:48 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] Nog steeds boos op mij... Is ondertussen overgestapt naar de PVV(Niet dat ik moslim ben, maar als je Achmed heet...) ow ik dacht je gewoon een eskimo was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: vergeet ook je spreekkoren niet. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: vergeet zn moeder niet. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Zag haar net nog lopen achter het station...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met of zonder spuit in haar arm?? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Wat nemen jullie eigenlijk zondag mee naar de Kuip?
Ik mijn broodtrommel!
En mijn vriendjes een heel mooi spandoek en die hangt op vak V....goed kijken want hij is bizar mooi!!! |
|
|
|
|
de zon in de kuip
|
|
|
Peuken, Geld , Munten , Kauwgom , en veel godvers. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2009 - 16:38 schreef KKL het volgende:Wat nemen jullie eigenlijk zondag mee naar de Kuip? Ik mijn broodtrommel! En mijn vriendjes een heel mooi spandoek en die hangt op vak V....goed kijken want hij is bizar mooi!!! mijn Feyenoord broodtrommel!
het spandoek is inderdaad gaaf geworden.. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
mijn sjaaltje is binnen, ben voor de retro gegaan toch de mooiste! |
|
|